אני מפנה דירה למכירה

שי מפנה גם דירות למכירה

אני חייב להודות שבמהלך כל שנות עבודתי בתחום הפינוי, מרבית הדירות שפיניתי היו דירות שיועדו להפוך לדירות להשכרה, ורק מעטות מהן יועדו למכירה. זה יכול אולי להצביע על היחס שאנשים מעניקים לנכסים שכבר יש ברשותם. איכשהו חישוב הרווח שניתן להפיק מהשכרת דירה הוא תמיד יותר אטרקטיבי מהרווח שניתן להפיק ממכירתה. אולי זה גם נובע מהטבע האנושי לשמור כל מיני דברים שאנחנו לא ממש צריכים. בדיוק כפי שאנחנו שומרים ג'ינסים בארון על אף שכבר שנים לא לבשנו אותם, ובדיוק כפי שאנחנו שומרים על מאות דיסקים בארונית בסלון על אף שכבר מזמן אנחנו שומעים את כל המוסיקה דרך המחשב, ובדיוק כפי שאנחנו שומרים את מעמד הגיהוץ הישן שלנו מתחת למיטה, על אף שקנינו מעמד גיהוץ חדש, כך גם אנחנו מעדיפים לשמור את הנכס היקר מכל אצלנו. יכול להיות שאם נמכור את הדירה ונפקיד את הכסף בבורסה, או בפקדון אטרקטיבי, נוכל להפיק הרבה יותר רווח, מאשר השכרת הנכס, אבל דירה, קירות, בטון, תמיד נותנים לנו תחושת ביטחון גבוהה יותר מאשר כסף נזיל בבורסה, והרי כל הנטייה האנושית לאגור ולשמור היא נטייה שמבוססת על בטחון. שומרים ליתר בטחון. אוגרים ליתר בטחון.

פינוי, ניקיון, חיטוי ושיפוץ

בכל מקרה, כאשר מדובר בפינוי דירה לצורך העמדתה למכירה, הפינוי מהווה רק חלק אחד מהשירות שאנחנו מספקים. במרבית המקרים, אנשים המעוניינים למכור את הדירה שלהם, רוצים לבצע בה שיפוץ מקדים לפני שהם מפרסמים אותה בלוחות המודעות השונים. הסיבה לכך נעוצה בכך שלעיתים שיפוץ פשוט וזול יכול להעלות באופן משמעותי את מחיר הנכס שהם יוכלו לקבל על הדירה. מהסיבה הזאת, אנו מספקים לאנשים שאנו מפנים להם את הדירה לצורך מכירתה, גם שירותים של ניקיון יסודי, חיטוי הדירה, ושיפוץ בסיסי של הדירה. אנו מבצעים עבודות טיח, צבע, סיד, אינסטלציה ועוד. במקרה והלקוח מעוניין לבצע שיפוץ אינטנסיבי יותר, אנו יכולים לסייע לו בחיבור לאנשי מקצוע מעולים עימם אנחנו מקיימים שיתופי פעולה.

למה אנשים לא מפנים?

העניין הוא שבישראל ישנן הרבה דירות שהיו יכולות לעמוד למכירה בתוך מספר ימים, אבל משום מה בעלי הדירות הללו לא ממש טורחים לעשות את המהלך, לקבל את ההחלטה שתוביל לכך. למה? לא ברור, אולי בגלל תכונת הדחיינות שגורמת לנו לדחות ולדחות קבלת החלטות, אולי בגלל שהדירה משמשת כמו מחסן משפחתי וזה מאוד נוח כשיש לך מקום אליו אתה יכול לפנות את כל מה שאתה לא ממש צריך, אבל עדיין רוצה לשמור קרוב אליך. אולי זה בגלל שאותם בעלי דירה מעריכים שהם צריכים לבצע את הפינוי בעצמם, ואין להם ממש מושג איך לעשות את זה, והם גם לא מוצאים את הזמן והאנרגיה לעשות את זה, ולכן מחליטים לרדת מכל הסיפור בכלל. בכל מקרה, מרגע שבעל הבית מקבל את ההחלטה, דרך הזמנת צוות הפינוי שלי, ביצוע הפינוי, הניקיון והשיפוץ, ועד לפרסום מודעה בלוח מודעות, יכול לעבור לא יותר משבוע אחד בודד, בלי שבעל הבית הגיר טיפת זיעה ממצחו. השאלה היא האם שווה להחזיק נכס כמו אבן שאין לה הופכין, או שפשוט כדאי יותר לקבל את ההחלטה, ולעשות את המהלך.

מידע נוסף אצלי באתר

אם אתם מתעניינים בקבלת פרטים נוספים אודות פינוי דירות לצורך מכירתן, תוכלו להיכנס לאתר האינטרנט שלי ולקרוא מאמרים מקצועיים שכתבתי בנושא, וכן ראיונות שביצעתי עם לקוחות שעברו את התהליך ויכולים לספר לכם כיצד הם קיבלו את ההחלטה, ואיך זה השפיע על חייהם.






אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו