אגרנות כפייתית בכפר סבא – פינוי דירה וניקיון

פינוי אגרנות כפייתית בכפר סבא

לבני אדם ובעלי חיים יש צורך טבעי באגירה, אומנם שהדבר משולב ב-אובססיביות, התנאים והתוצאות משתנות לחלוטין.

משמעות הפרעת הנפש אגירה כפייתית הינה איסוף אובססיבי של פריטים בעלי ערך מועט, אם בכלל, באופן קיצוני ובשילוב עם חוסר היכולת להיות מסוגל לזרוק את החפצים או להיפטר מהם- גם אם הם לא שווים כלום, מסוכנים, או אינם היגיינים ומזיקים לבריאות ולסביבה.

נכון להיום, איגוד הפסיכולוגים מכיר באגרנות כפייתית כסוגית הפרעת נפש, אגירה כפייתית היא לא רק מצב נפשי מעורר אלא לא פעם הינה קומרבידית, כלומר, מגיעה בשילוב עם דיכאון וחרדה, זוהי הפרעה שמסוגלת ליצור סביבה מסוכנת לחיות בה, לכן אין להקל ראש עם ההפרעה, אנשים רבים נוטים להכיר ארגניים כפייתים אך לא להתייחס לבעיה שלהם בכובד ראש וברצינות- זוהי טעות גדולה.

אנשים עם הפרעת אגירה בדרך כלל ישמרו פריטים וחפצים כי:

אגרנים מאמינים שהפריטים הללו ישמשו אותם מתישהו בעתיד.

יש לחפצים משמעות רגשית וסנטימנטאלית חשובה עבורם – מהווה תזכורת וזיכרונות עמוקים לזמנים מאושרים יותר, המייצגים אנשים אהובים או חיות מחמד.

הם מרגישים בטוחים יותר כאשר הם מוקפים בחפצים שלהם.

יתר על כן, אגרן אינו יודה בהפרעה ובעומס החפצים בביתו, באוסף הגרוטאות, האשפה הניירות, מכשירי חשמל, הקרטונים, רהיטים, עיתונים, אוכל, כלים, ואותו אדם יהיה זקוק לעזרה, יהיה צורך לפנות את כל התכולה שנאגרה במהלך השנים.

מכירים אדם קרוב וחשוב לכם ומעוניינים לעזור לו עם בעיית האגרנות?

אם אדם קרוב אליכם או בן משפחה סובל מתסמינים של הפרעת אגירה, תצטרכו להסביר לו באהבה, בנחת, בטוב, בהכלה ועם המון הבנה שמה שהולך בבית גורם לבעיות רבות ומאוד מפריע לניהול שיגרת חיים יומיומית ונורמטיבית.

האגרן שיסכים לתהליך הפינוי צריך להבשיל, זהו תהליך ארוך עם הרבה בעיות עד להבשלה, עד שהאגרן אומר מספיק, תעזרו לי, תפנו לי את הבית.

 חשוב להבין שאגרן אשר חי לבד יכול להגיע למצב של – חיים בדירה ללא מים, ללא חשמל, ללא מקרר, חוסר הגיינה קיצוני, ללא אפשרות פתיחה של ארונות ומגירות בדירה, ללא אפשרות פתיחת חלונות, ללא רצפה- הכל עמוס והוא חי בסביבת בלאגן ועומס דברים בלתי נתפסת ומאוד מסוכנת.

לכן, אל תהססו לעשות מחקר, לשאול ולהתייעץ עם אנשי מקצוע מומחים בתחום הרגישו חופשי ודברו את אשר על ליבכם.

אל תאבדו תקווה, ואל תתייאשו, זה הזמן עבורכם לערב מומחה בפינוי וניקוי דירות של אגרנים, זה הזמן לפגישה עם חברת שי ניקיון.

חברת שי ניקיון – פינוי וניקוי דירות של אגרנים

שמי שי ואני מפנה דירות מקצועי, יש לי 20 שנות ניסיון בפינוי וניקוי דירות של אגרנים כפייתים על ספקטרום רחב של רמות שונות, מקל ועד מצבים קשים וקיצוניים במיוחד, אני מפנה דירות שהיו סגורות המשך המון שנים, מפנה דירות אחרי פטירה, , מבצע ניקיון ופינוי בתים בכל מצב,  מסלק את כל החפצים הישנים, מפנה את הרהיטים השבורים והישנים, מפנה זבל מחדר השירותים והמקלחת, מבצע ניקיון יסודי במטבח, מנקה את ארונות המטבח, זורק את המזון הישן והמקולקל, מבצע סידור וניקוי של בתים ודירות מלאות פסולת זבל ואשפה- וכל זאת עם שימוש בחומרים נכונים ומחטאים, זוהי עבודה לא קלה ולעיתים מאוד מסוכנת.

התקשרו אלינו היום וקבעו פגישה, תנו לנו לעשות עבורכם סדר בבלאגן, בערימות, בגרוטאות, בפסולת, אל תחששו ואל תתביישו, זוהי העבודה שלנו, ראינו מצבים מאוד קיצוניים, אתם לא לבד, מבטיחים לא לשאול שאלות.



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו