פינוי רהיטים ותכולה ביחידות דיור בבית אבות

שי פינוי של רהיטים ותכולה ביחידות דיור בבתי אבות 

ניתן למנות סיבות רבות ומגוונות בגינן מתעורר הצורך בהזמנת שירותי פינוי רהיטים ותכולות. כך למשל תהליך של פינוי תכולות דירה לרבות ריהוט כבד, נדרש במקרים בהם הועברה לנו דירה בירושה מקרובי משפחה שהלכו לעולמם, או במקרים בהם הדירה שלנו עומדת לקראת עבודות שיפות כוללות המחייבות את פינויה. מעבר לכך פינוי תכולות דירה יכול להיעשות גם במסגרת של ייעוד הדירה למכירה או להשכרה, כאשר בעלי הדירה מעוניינים למצוא רוכשים פוטנציאליים על ידי שיפור המראה ברמה הקוסמטית דרך פינוי וניקיון.

מעבר לבית אבות- במה הוא כרוך?

בשורות הבאות נתמקד דווקא בפינוי רהיטים ותכולות מיחידות דיור בבתי אבות. תחילה חשוב לציין שמעבר לבית אבות כרוך בלא מעט קשיים ולבטים הן מצידו של הקשיש והן מצידם של קרובי משפחתו. המעבר מחייב את הקשיש להיפרד מסביבה מוכרת שאליה התרגל עד עתה, ובמקביל לאמץ אורחות חיים אשר שונים באופן מהותי מאורחות החיים שאפיינו את חייו במרחב המגורים הפרטי. בדומה למעבר לדירה רגילה, גם במקרים של מעבר ליחידות דיור בבתי אבות, הדייר החדש יהיה מעוניין בדירה ריקה נקייה וראויה למחייה.

שירותי פינוי עבור יחידות דיור בבית אבות

בנקודה זו נכנס לתמונה כל הנושא של פינוי רהיטים ותכולות מדירות. כיום ישנו מגוון רב של חברות פינוי המעניקות שירותים מסוגים שונים, תלוי כמובן בצרכים הספציפיים של הלקוחות. כאשר מדובר בפינוי רהיטים ותכולות מיחידות דיור בבית אבות, ישנו צורך להביא בחשבון מספר גורמים. ראשית קרוב לוודאי שמרבית החפצים שהותיר אחריו הדייר נדרשים לבדיקה על ידי קרובי משפחתו, וזאת על מנת למצוא להם יעד חדש. שירותי פינוי מקצועיים יוכלו לסייע במלאכת המיון של החפצים ולהעניק פתרונות פינוי יעילים.

פינוי רהיטים על ידי חברות פינוי מקצועיות

במידה והדייר הותיר אחריו רהיטים, ידרשו צוותי הפינוי לדאוג לפתרון הולם עבורם. אם ומדובר ברהיטים כבדים ומסיביים הרי שיהיה צורך לפרק אותם על מנת לדאוג לפינוי בטוח שלא יהווה נזקים לחללי המבנה. במידה והריהוט איננו מאפשר שימוש חוזר, הרי שיהיה צורך לפנותו לאתרי הטמנה מורשים על פי חוק. חברות פינוי מקצועיות, מכירות היטב אתרים מהסוג הזה ויכולות לדאוג להובלתו ופינוי של הריהוט אל היעד הנדרש. חשוב לציין שלא כל חברת הובלה מעניקה שירותי פינוי מהסוג האמור.

שלבים ראשונים במסגרת תהליך הפינוי

קודם לפינוי הממשי בפועל יערכו נציגי החברה פגישה מקדימה עם קרובי המשפחה והדייר שעזב את יחידת הדיור בבית האבות על מנת לאתר אילו מבין החפצים נדרשים לפינוי ואלו לשמירה. מיון וסדר הינם מילות המפתח לתהליך פינוי מוצלח יעיל ומהיר. רק לאחר שהוגדרו יעדים ברורים יהיה אפשר להתחיל בהוצאתה של תכולת היחידה. יעדי החפצים יכולים להיות מכמה סוגים תלוי במידת תקינותו של הציוד המפונה. אם מדובר בחפצים שמישים אשר לבני משפחת הקשיש ולקשיש בעצמו אין צורך בהם, ניתן יהיה למוסרם לעמותות של נזקקים, לתרומות או לחנויות יד שנייה.

חשוב לציין שיש להקפיד על בחירה נבונה בחברת פינוי מקצועית ואמינה כדי שחלילה לא יאונה כל נזק לחפצים יקרי ערך, ובכלל על מנת להבטיח פינוי בטוח ומהיר. חברת פינוי מקצועית בדרך כלל גם תאפשר ללקוחותיה ליהנות מניקיון יסודי של חללי המבנה שפונה. לא אחת ניקיון המבנה נדרש עבור דירות בהן נהגו להתגורר אנשים קשישים לאורך שנים רבות. אולם הצורך בניקוי הדירה יתגלה לרוב עם תום הפינוי בו מצבה האמיתי של הדירה יהיה גלוי לעין.



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו