פינוי בית עם חצר

מפנים בתים עם חצר

חצר מלאה בגרוטאות הינו עניין מסוכן ומהווה מטרד לעין. נכון, קל מאד להרחיק את כל שאינו נדרש אל החצר האחורית, אך כאשר עולה הצורך והרצון לנקות ולפנות, לארגן ולמיין את כל המצוי בחצר, יש לפנות זמן ולהשקיע אנרגיה. עשייה זו באה על חשבון עשייה פרודוקטיבית אחרת. לא חבל? ברור שכן. על אחת כמה וכמה כאשר ידוע כי קיימות חברות אשר מספקות שירות זה במחירים נוחים וביכולת ביצוע הרבה יותר רחבה מהשירות המוכר של חברת הובלות סטנדרטית.

שירות רחב

חברה המספקת פינוי בית עם חצר, עונה על הדרישה לפינוי דירות, בתים, משרדים, גינות וכל מרחב הדרוש למענה מיידי של פינוי ושינוע, ניקיון, הדברה ושיפוץ. חצר הגדושה בגרוטאות ובציוד נחוץ נוסף, דרושה לתשומת הלב הנכונה. פגישה עם יועץ מאנשי הצוות של חברת הפינוי יכולה לשפוך אור על הדרוש בחצר. יועץ החברה מגיע אל חצר הלקוח על מנת לעזור לו לברור את החפצים שהוא מעוניין לשמור ולהבין מה אמור להתפנות מהמקום.

האפשרות למיון וקטלוג החפצים היא הצעד הראשון עבור הלקוח בתהליך פינוי בית עם חצר. כאשר תהליך הפינוי מתרחש יכול הלקוח לקחת חלק, בהפסקות מתודיות במהלך הפינוי, עבור שינוע הנחוץ לו אל מרחב אחר, ולחילופין, הוא יכול לפנות את כל הנדרש לו טרם ביצוע ההעברה של החברה עצמה. על כל פנים, לאחר דיון מקיף לגבי צרכי הלקוח, נקבע המחיר על פי הכמות הנדרשת בשינוע, הצורך בכלים כבדים כגון מנופים או עגלות מיוחדות, כמות אנשי הצוות אשר תגיע לביצוע הפינוי וכן המהירות הנדרשת.

הלכה למעשה

תאריך ההתחלה של הפרויקט ותהליך הסיום שלו, מתחמים את הביצוע המהיר והיעיל של חברת הפינוי. צוות העובדים מגיע מצויד בכל הדרוש בשל האבחון המקדים של פרויקט הפינוי והעבודה מתנהלת במקצועיות בהתאם לניסיון החברה. החצר נותרת ריקה מתוכן ונקייה, כולל שביל הגישה אליה (נתיב ההובלה אל המשאית). הפסולת נזרקת אל אתרים מורשים בלבד והאפשרות הבאה שעומדת בפני הלקוח היא שיפוץ החצר לתועלתו האישית. הרבה מאמץ נחסך מהלקוח בתהליך זה ובעלות השווה את הביצוע.



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו דילוג לתוכן