הבית מלא בתכולה מיותרת? טיפים בהם אתם יכולים לחיות קצת אחרת..

טיפים לבית מלא תכולה מיותרת

אף אחד אינו אוהב שהבית או הדירה שלו מזכירים מחסן או דירה של אגרן כפייתי.

תמיד כדאי לחשוב על הפוטנציאל של הנכס בו אתם גרים.

הזנחה מצדכם תגרור להורדת ערך הנכס. ברגע שהגעתם למסקנה כי הנכס שלכם צריך סדר ולאחר הסדר גם שיפוץ, אז כנראה אתם מבינים כי הערך הנדלני הינו חשוב  ברגע שהזמנתם חברת פינוי דירות על מנת לפנות את התכולה המיותרת בביתכם, כדאי כי תחשבו מה הייתם מעוניינים לשפץ בדירה או בנכס.

אם מדובר על שיפוץ קטן כמו תיקוני סדקים בקירות וקצת צבע טרי שירענן אותם, אז חברת הפינוי תוכל לבצע זאת עבורכם לפני שלב ניקיון הדירה. אין ספק כי לאחר השינוי שתבצע חברת פינוי דירות החללים בבית יהיו ריקים יותר ותוכלו לנשום אוויר נקי יותר.

לעדכן את חברת הפינוי בפרטים מדויקים

 כדאי לעדכן את החברה לפינוי דירות על פרטים כמו כמה תכולה יש, האם ישנה הרבה פסולת בדירה?  האם היא מצריכה טיפול אינטנסיבי? כלומר יותר ידיים עובדות? יותר ציוד? האם יש פסולת בניין בדירה או בבית? או שאולי זו פסולת קלה יותר שיכולה אף להתכלות?.

דירות הממוקמות בקומות גבוהות יותר, תהיה  אפשרות לחבר להן שרוולים מיוחדים המחוברים למכולה וכך העברת הפסולת תיעשה בדרך קלה ונוחה יותר. לפי השאלות שחברת הפינוי תשאל אתכם, תוכלו לדעת אם מדובר בחברת פינוי יעילה ומקצועית. חברת שי פינוי דירה, הינה אחת החברות המובילות בשוק ותוכל לתת לכם את המענה המדויק לצרכיכם.

גם אם יש לכם פסנתר ישן לחברה יש את הציוד המתאים אפילו מנופים וציוד מכני כבד לכל סוגי הפינוי האפשריים, אם מבית או מעסק.  אם מדובר בפינוי תכולה מבית קרקע, אין ספק כי המעבר יהיה הרבה יותר קל.

על מנת לקבל מחיר מדויק עליכם פחות או יותר לדעת איזה תכולה אתם מפנים או איזה אתם  מעוניינים לזרוק לאתרי האשפה המורשים.  ם יש ציוד שאתם כבר יודעים כי אתם מעוניינים למסור אותו לאגודות שונות כדאי כי תיידעו מראש את החברה לפינוי דירות.

לבחור חברת פינוי שמכבדת את הסביבה….

אין ספק כי השמירה על איכות הסביבה היא אחד הדברים החשובים עבורנו, אם אנו כבר בוחרים לפנות את הדירה שלנו מתכולה מיותרת, כדאי כי נבדוק שהחברה אכן זורקת את הפסולת אותה היא מפנה לאתרים המורשים.

ולא מנסה לעבור על החוק בתקווה שאף פקח לא יתפוס אותה בקלקלתה…כל הדברים הללו חשובים לנו בעת בחירת חברת פינוי דירה שתתאים עבור הצרכים האישיים שלנו.  חידוש הדירה הינו פרט חשוב מאוד לאחר שהתבצע בה הפינוי. החברה לפינוי מנקה ומחטאת את הדירה בחומרי ניקוי מקצועיים שלא מוצאים אותם במרכולים. החברה יודעת כיצד להוריד כתמים עקשניים מקירות או רצפות בגלל ערימות התכלה ששכבו שנים באותו המקום.

אין ספק כי הידע של החברה והמקצועיות שלה התחומים המוזכרים כאן הם רבים, לכן כשאתם בוחרים חברה לפינוי דירות דאגו כי יהיה לה מוניטין טוב וותק.

אתם צריכים למר לחברת הפינוי מה מטרת הפינוי, זה הדבר הכי חשוב כי החברה צריכה לדעת אם הפינוי הוא עבורכם בדירה בה אתם גרים, אם הפינוי הינו עבור דירה שעומדת להיות מושכרת או  למכירה. חברה לפינוי דירה תוכל להכין את הדירה לכמה מטרות  רק אם תיידעו אותה בבירור את מטרת הפינוי הספציפית שלכם. כדאי כי תזכרו את הטיפים הללו.



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו