חברה שמפנה תכולה

חברה שמפנה תכולה היא כינוי לחברת פינוי 

חברה שמפנה תכולה היא אחד הסודות הגלויים כיום בישראל, לאחר שהרעיון כבש את העולם חשבו על עבודות החשמל בבית :כמה כאב ראש, טירדה, זמן וכסף, היינו נאלצים להשקיע ולבזבז לו היה איש מקצוע אחד בלבד – שאחראי על שקעים, מומחה אחר – לייצור התקעים, מומחה שלישי לטווית וחיבור הכבלים, מומחה רביעי לתליית מנורות, וכך הלאה בכל תשתיות החשמל בבית .

ובכן – תודה לאל ולהתקדמות הטכנולוגית, כיום חשמלאי מבצע את כל עבודות החשמל בבית, והוא גם האחראי לתיקון בעת הצורך זאת לומר- בנפרד כמובן מתיקון המזגן, תיקון התריסים החשמליים, הציוד החשמלי הגדול – מכונות כביסה ומקררים ומיבשים, כמו גם תיקון מכשירי החשמל הקטנים – כגון קומקום, וכדומה .

ובכן – זו החוכמה וזה היתרון העצום בחברת פינוי: חברת פינוי מכילה תחת קורת גג אחת את כ- ל העבודות: לא רק שקעים ותקעים כבדוגמה הקודמת – אלא – כל העבודות כולן, הדרושות בפינוי ובשינוע תכולה

מהו פינוי?

פינוי עשוי להתרחש בנסיבות מנסיבות שונות .

במצב רגיל בעת מעבר דירה, וחברות פינוי מבצעות גם מעברי דירה- רק באופן מקצועי ומהיר יותר, ובכל מקרה יתרונן העצום מתגלה גם בעבודות הפינוי שמעבר כפי שיפורט לעיל – כאמור במצב רגיל בעת מעבר דירה בני המשפחה אורזים או נעזרים באורזים מטעם המובילים, הם או נגר מטעם המשפחה מפרק את שדורש פרוק כגון ארונות קיר, ארונות בגדים, ספריות, מכתבות, ושאר הריהוט הדורש הובלה שאינו יכול לעבור בקורות הדלת ובמעלית; המוביל- מוביל, חברת נקיון מנקה, חברת הדברה מדבירה, צבע צובע, שיפוצניק מתקן, נגר מרכיב מחדש בבית החדש, וכך הלאה שרשרת של אין ספור אנשי מקצוע, כולם דורשים מחיר – מחיר ומנצלים את שעת המצוק והדחק בהם העובר שרוי, והתאום בין חלקי השרשרת הללו הוא משימה קשה ומתישה מאין כמותה .

חברת פינוי מחליפה את כל אנשי המקצוע, ומבצעת את כל העבודות הנדרשות – לבדה, בתאום מובנה ומושלם עם צרכי המשפחה והבית, במהירות, ביעילות, במקצועיות, ברגישות בהתאם לצורך, ובחסכון רב

אולם מעבר דירה הוא המקרה הקל- וגם בו כאמור יתרון עצום לחברות הפינוי .

חברת פינוי נדרשת לעתים לסייע במקרים בהן ידיה של שאר החברות המשנעות במשק קצרה מלסייע חברת הפינוי מסייעת כאשר נדרש פינוי מיידי: דייר עקר בפתאומיות לחו"ל לרגל קידום עסקי או הרחבת משפחה- והותיר מאחוריו רכוש רב מיותר, ובית מלא ריהוט, תכולה, ולעתים גם אי סדר או אף סדום ועמורה .

לעתים מבוצע אכלוס של דירה שעמדה בשממונה במשך שנים, עזובה ומוזנחת, וכעת יש להשמישה למגורים – להשכרה או לבן משפחה; לעתים המדובר בפינוי תכולה שנאספה במשך שנים על גבי שנים, ערימה על גבי ערימה, עד דלא ידע מה יש ומה אין וכיצד כלל לפלס דרך למעבר רגלי בדירה, על ידי בן משפחה שהפך בצר לו לאגרן כפייתי; לעתים גם נפטר חלילה וחס בטרם עת קרוב משפחה יקר, ויש לפנות בהקדם האפשרי את הדירה, תוך מיון התכולה, אריזת התכולה ליורשים, אריזת הפסולת במחשבה עתידית לקראת הפיזור באתרי הפסולת השונים לפי הוראות המועצה המקומית והמשרד לאכות הסביבה, ואו אז – ריקון הדירה ושינוע לבני המשפחה היורשים של החפצים והתכולה – כל בן משפחה והתכולה השייכת לו, פיזור הפסולת לאתרים השונים, נקיון הדירה, שיפוץ והשמשה בהתאם לצורך, סיוד- טיוח- וצביעה, הדברה, וכך הלאה: הכל – במקום אחד

.

סוגי תכולה מפונה מאת חברה שמפנה תכולה

עשו חישוב וחשוב לרגע, כמה תכולה אנו צוברים, ומדוע אנו נזקקים לאותה חברה, חברה שמפנה תכולה, בכל אותן מהנסיבות שצוינו לעיל: במעבר מבית ההורים למעונות או לדירת השותפים אנו לוקחים איתנו חפצים אישיים מועטים, ובגדים .

מוסיפים מיטת פוטון, מכתבה וספריונת מאיקאה, שידה לטלויזיה או לאיפור וארון בגדים צר, ולעתים גם קומקום, טוסטר, ואם שפר עלינו מזלנו- גם מכונת כביסה או מקרר מכאן ואילך אנו רק צוברים וצוברים, וכל זאת עוד לפני שנכנסים כלל לסוגיות על העידן הקפיטליסטי, תרבות הפנאי והשפע ותרבות הצריכה .

מחליפים מיטת פוטון וחצי במיטה זוגית עם ארון מיטה – ומצעים ושמיכות בבטנו, מגדילים את ארון הבגדים הצר לארון קיר, מוסיפים מיבש כביסה ומדיח כלים, מעבירים את הפסנתר או אורגן יאמאהה המשפחתי לביתנו, וכמובן טלויזיה ומזנון ציוד מטבח לסוגיו:

.

קומקום וסכום, סירים ומחבתות, שולחן וכסאות, מיקרו ותנור, גז וסיפולוקס; תיקי הטיולים מצטרפים לאופניים החדשים- מי למרוץ ולהרים ומי לוינטג` ברחבי העיר; כדור הסל מצטרף למזרון היוגה, שנוסף למשקולות היד בצד מיטת המשקולות, צמוד לאליפקטיקל ולמתקן הסקי .

ספה שלוש פלוס שתיים תרומת הסבתא שחידשה את הסלון אצלה – מוחלפת בסלון מהרצל או ביתילי, וכשמגיעים הילדים – הגיעה העת למצוא גם את המקום לחפציהם: אין סוף בגדים וצעצועים, שמספיקים לאכלס שלושה גנים במרכז תל אביב בטרם המהפכה הירוקה או האנתרופוסופית; בינבה, בינבה ג`וק, אופני דחיפה ואופנים עם גלגלי עזר דיסקים של מיכל ויובל, סרטים של רינת ועינת; ומה עם המוזיקה והקולטורה שלנו? התקליטים ארוכי הנגן של צ`אט בייקר ולואי ארמסטרונג, צ`ארלס מינגוס ולאונרד ברנשטיין, גלן גולד וקלטות ג`יין פונדה מ- אמא .

האנציקלופדיה העברית למבוגרים ואנציקלופדיה מכלל ובריטניקה לנוער – לילדים, ספרי נפתלי והארי פוטר, שר הטבעות ו`כמעיין המתגבר`, כל ספרי ומחברות התואר הראשון יחד עם קלסרי ההשתלמויות המקצועיות;

חברת פינוי משמשת עבורנו כ- חברה שמפנה תכולה: היא אורזת – הכל, בעדינות ובהתחשבות .

היא ממיינת – בעת הצורך ולפי בקשה: לפי שמישות, צורך, ועוד היא תהא כאמור זו שתמין, תארוז, תשנע, תזרוק לאתרי הפסולת, תנקה, תדביר, ועוד .

ומה עוד אפשר לבקש?

גלשו כעת באתר וצרו קשר עמנו, נשמח לסייע לקראת הפינוי הנחוץ לכם!

אז אין ספק שהסוד של חברת פינוי הוא בשירות. נכון שפינוי של דברים קלים ניתן לעשות לבד אבל מה עם הדברים הכבדים? ומה עם הצורך לפנות רהיטים וציוד רב לפחי אשפה מורשים? כאן המשימה הופכת להיות מורכבת ועל מנת לצלוח אותה אין מנוס מלהיעזר בחברת פינוי תכולה מקצועית ומיומנת אשר תהפוך את כל מלאכת הפינוי להרבה יותר קלה ומהירה.




אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו