פינוי פסולת לאחר שיפוץ

פינוי אחרי שיפוץ

אם אתם עושים שיפוץ או עומדים לסיים שיפוץ אתם ודאי יודעים איזו כמות אשפה וזבל נוצרים לאחר שיפוץ. לא תמיד המשפצים מפנים את האשפה ולעיתים וברוב המקרים המשפצים מפנים רק חלק מהזבל. לרוב לאחר שיפוץ הבית עמוס באשפה אשר מגיעה מהשיפוץ. תקופה של שיפוצים היא תקופה עמוסה ולחוצה ואתם וודאי גם כך מרוטים ועייפים וקשה לכם לבצע בעצמכם פינוי פסולת לאחר שיפוץ.אתם לא צריכים לעשות בעצמכם פינוי פסולת לאחר שיפוץ זו עבודה קשה ומעייפת. אנו בחברת צוות פינוי דירה מבצעים מגוון שירותי פינוי דירה כגון פינוי דירה בחינם או פינוי תכולת דירה. אחד השירותים החשובים שאנו נותנים הוא שירות פינוי פסולת לאחר שיפוץ.אנו מציעים לכם שירות איכותי, אמין, ונעים. כמה נפלא לנוח או להמתין כמה שעות ולגלות כי צוות מסור מפנה את כל הפסולת של השיפוץ ומשאיר לכם בית מפונה ונקי שבאמת ניתן ליהנות בו מהשיפוץ.

פינוי מאורגן מסודר ונקי

הצוות שלנו מנוסה, זריז ואחראי. אלה אנשים שיבצעו עבורכם בזריזות פינוי פסולת לאחר שיפוץ וגם ינקו וישאירו לכם דירה נקייה מסודרת שרק צריך להיכנס אליה וליהנות מיופיו של השיפוץ ומההנאה שבניקיון. פינוי פסולת לאחר שיפוץ מתאימה לכל סוג של שיפוץ. בכל היקף או גודל של שיפוץ. בין אם עשיתם שיפוץ קטן או שיפוץ גדול, בין אם אתם אנשים פרטיים או קבלני שיפוצים אנו מבצעים פינוי פסולת לאחר שיפוץ בצורה יסודית מסורה ואיכותית. גם אנשים שמשפצים חדר קטן וגם אנשים שעשו שיפוץ בכול הבית או אפילו בבניין שלם קבלו מאיתנו שירותי ניקיון ופינוי לאחר שיפוצים לשביעות רצונם. אנו ערוכים לפנות שיפוצים קטנים ושיפוצים גדולים אנו מפנים כמות גדולה של פסולת משטחים  גדולים או כמות קטנה משטחים קטנים.אנו מפנים סוגים שונים של אשפה מאתר השיפוצים שלכם. אין כמעט מגבלה לסוגי האשפה שאנו יכולים לפנות בעבורכם. אנו נפנה חלקי עץ, חלקי מתכת וברזל, אשפת סיד וטיח, לבנים, בטון, חלקי בטון, חלקי קירות שפורקו, מכשירים ישנים ועוד מגוון סוגים של אשפה שנוצרת ונדרשת כחלק משירות של פינוי פסולת לאחר שיפוץ.

ניסיון רב ומוניטין איכותי

יש לנו ניסיון רב בפינוי וניקוי בתים ובניינים לאחר שיפוצים. אנו חברה מנוסה בתחום של פינוי פסולת בכלל ושל פינוי פסולת לאחר שיפוץ בפרט. אנו גם מנוסים בתחומים של פינוי מחסנים או פינוי רהיטים ישנים וגם פינוי רהיטים ישנים בחינם השירות שלנו הוא הגאווה שלנו. אנו נעניק לכם שירות איכותי ומסור, ונעשה הכול שכל תהליך הפינוי והניקוי יהיה לשביעות רצונכם. יש לנו מוניטין של שירות מסור וידידותי, יש לנו צוות מקצועי חרוץ וזריז שיחזיר את הדירה שלכם במהירות למצב של ניקיון וארגון. אנו חברה אמינה ששמחה לעזור ולייעץ אם אתם בעיצומו של שיפוץ ורואים כי אשפה רבה מצטברת בתוך המבנה או מחוץ אליו, ולא יודעים איך לטפל בה בצורה מהירה לא יקרה ואפקטיבית, אנו נשמח לייעץ לסייע וגם לתת שירות אם כך תרצו. אם אתם לחוצים ומעוצבנים מכמות האשפה והלכלוך שנוצרו לאחר השיפוץ, אתם יכולים להירגע, אנו נמצאים כאן במיוחד כדי לסייע לכם לפנות אשפה מיותרת שנוצרה כתוצאה משיפוץ.  לא אתם חייבים לעמול להזיע ולנקות את כלי האשפה והלכלוך שנוצרו לאחר השיפוץ בעצמכם. אנו נגיע בזריזות ונגיש לכם לאחר עבודה מסורה ומאומצת דירה מפונה ונקייה כחדשה. כל מה שצריך לעשות הוא להתקשר אל צוות פינוי דירה שירותי פינוי דירה ובית וכול העבודה הקשה תתבצע על ידינו עבורכם ובמקומכם. אנו נפנה וניפטר בעבורכם ממכשירים ישנים שהוחלפו במסגרת השיפוץ אפילו כיורים ישנים, ברזים ישנים, מכשור מטבח מגוון שאתם כבר לא צריכים, אמבטיות ישנות, וכול מרכיב שהוחלף בשיפוץ ואתם כבר לא צריכים. 

סוגים שונים של פינוי אשפה

אנו נבצע סוגים שונים של פינוי אשפה,  אנו נפנה אריחים ישנים, רצפות ישנות, שטיחים מקיר אל קיר שהוחלפו וכמו כן נפנה כול ציוד שאתם כבר לא צריכים שרק מפריע ומלכלך את דירתכם אשר עברה שיפוץ. חשוב לנו לתת מענה איכותי לכל לקוחותינו, אנו משתדלים להיות זמינים לשירותכם גם בהתראה קצרה. אנו חברה גדולה בעלת צוותים שיכולים להגיע אליכם לשם פינוי פסולת לאחר שיפוץ גם בהתראה קצרה יחסית. אם אתם רוצים וחשוב לכם  כי פינוי הפסולת יתבצע בקצב זריז במיוחד תוכלו לבקש זאת מאיתנו ואנו נשלח צוות גדול יותר כדי לבצע את הפינוי בקצב מוגבר.במקרים של פינוי גדול במיוחד אנו נגיע עם משאית פינוי ועם צוות גדול ונבצע במסירות ובאמינות את הפינוי עבורכם. כאשר אנו מגיעים אליכם אתם פשוט מראים לנו מה דורש פינוי לאחר שדיברנו על כך בטלפון ואנו נפנה במקום את כול הפסולת אשר דרושה לפינוי וגם ננקה את הדירה או את אזור הפינוי לפי דרישתכם ולשביעות רצונכם. המחירים שלנו תחרותיים והוגנים. וזאת כי אצלנו אתם יודעים את המחירים מראש והם נקבעים לפי סוג והיקף הפינוי ולפי קלות הגישה לבניין. אנו משתדלים כי המחירים שלנו יהיו הוגנים וכי המחירים שלנו יהיו תחרותיים וזולים ביחס למה שדורשים בשוק של פינוי פסולת מדירות.

מחזור ופינוי מכשירי חשמל ישנים

אנו ממחזרים חלק מהמכשירים והמוצרים שאנו מפנים מדירות וכך תורמים לסביבה ומצמצמים את כמות האשפה הנזרקת. זה חלק ממדיניות אקולוגית של חברתנו שגם חוסכת לכם כסף ויכולה לסייע לכם לקבל הנחה במחיר הפינוי. כאשר אנו  מפנים ציוד מדירות רגילות שלא בשיפוץ יש מקרים בהם אנו מפנים דירות בחינם תמורת הציוד המפונה.יש אנשים אשר במקרים רבים בזמן שיפוץ גם מחליפים מכשירים שונים ישנים שהיו בדירה במכשירים חדשים. במסגרת תהליך של התחדשות ואז אתם צריכים להפטר ממכשירי חשמל ישנים שאתם לא צריכים. אנו יכולים במסגרת פינוי פסולת לאחר שיפוץ גם לפנות עבורכם מכשירים חשמליים מיותרים אשר קיימים בדירה. אנשים רבים בזמן שיפוץ גם מחליפים חלק ממוצרי החשמל כמו מקרר או תנור. מכשירי חשמל אלה הם כבדים. מאוד קשה ולא מומלץ לנסות להזיז אותם לבד. הזזה לבד של מכשירי חשמל כבדים מסוכנת ועלולה אפילו לגרום לפציעה בגב ובמקומות נוספים. מעבר לסיכון פשוט קשה ומסובך להזיז ולהפטר ממכשירי חשמל כבדים לבד. אסור לזרוק מכשירי חשמל ולהניחם פשוט ליד הפח ניתן לקבל קנס עירוני כאשר אתם זורקים מכשירי חשמל בזמן שיפוץ או בכול עת אחרת . מכשירי חשמל שלכם שאתם זורקים עלולים לסכן ילדים אשר משחקים בחוץ ולסבך אתכם בצרות אם משהו ייפגע מהם. ולכן כאשר אתם מבצעים פינוי פסולת לאחר שיפוץ או פינוי פסולת רגילה ונפטרים ממכשירי חשמל כבדים עדיף יותר ובטוח יותר לפנות אלינו חברת צוות פינוי דירה פינוי דירה ובית ולבצע פינוי מדירה של מכשירי חשמל בצורה נכונה ובטוחה שלא תסכן אף אחד וגם לא אתכם. כאשר אתם פונים אלינו אתם מקבלים פינוי דירה מקצועי ומסור, צוות מפנים מנוסים בכיר ומקצועי מגיע אל בתיכם ומפנה בזריזות ובמסירות את כול הציוד המכשור, או האשפה שנוצרה בזמן שיפוץ או שלא אחרי שיפוץ. אנו תמיד לשירותכם למען ביצוע מושלם של פינוי דירה ובית לשביעות רצונכם.



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו