התמודדות עם שריפה ופינוי הפסולת מהדירה

מתמודדים עם שריפה 

אחת החוויות הנוראיות ביותר שיכולה לחוות משפחה הינה אסון בנוסח שריפה. האש, ההמצאה השימושית ביותר מאז שחר העידנים- הינה גם הורס מזעזע של מרבית החומרים שנמצאים בתוך הבית שלנו. האדם גם קשור באופן מהותי ונפשי לחפציו וההרס שלהם באופן כל כך חסר תקנה אינו פשוט בעליל ומשבש את חיי השגרה היומיומיים מהבסיס. עוד טרם דיברנו על הנזק הכלכלי הגדול ואיבוד ציוד וחפצים יקרים- שלולא ביטחתם אותם, תמצאו את עצמכם בבעיה לרכוש אותם מחדש. התמודדות עם שריפה אינה התמודדות נפשית בלבד ודורשת גם פעילות מהירה- בחלק מהמקרים, אפשר להציל חפצים מתוך הדירה לאחר שריפה אם פועלים באופן יעיל ומהיר- וכאן בדיוק נכנסת לתמונה חברת צוות פינוי דירה. צרו קשר עם צוות פינוי דירה עוד היום, קרוב ככל האפשר למועד השריפה- ותנו לנו לעשות את העבודה בשבילכם. הקושי לעשות זאת באופן עצמאי מתגמד לנוכח הסכנות הבריאותיות הכרוכות בכך. גם לאחר אישור מכבי האש כי המבנה עומד איתן ואינו עלול להתמוטט, ישנן סכנות רבות בתוך המבנה וההמלצה הגורפת היא לפנות אל מקצוענים כדי לפנות את הדירה- אז פנו אל המקצוענים הטובים ביותר בתחום: צוות פינוי דירה.

סכנות של בריאות בעת פינוי פסולת מדירה

כדי להבין את הסכנות הנמצאות בתוך דירה לאחר שריפה, כדאי להבין את המתרחש בתוכה במהלך השריפה עצמה. הדירה הממוצעת מכילה המון חומרים: בדים, פלסטיק, עץ, נייר ועוד. רב החומרים הללו דליקים ואחרים, כמו פלסטיק, נמסים בחום גבוהה. חומרים רבים פולטים גזים רעילים בעת בעירתם- כך למשל פסלטיק או בד סינטטי יכולים להפיץ כימיקלים מסוכנים לאוויר, בידוד קירות שנמצא גלוי לאש או כזה שנמצא בתוך תעלות של מזגנים מיני מרכזיים עלול להפיץ חלקיקי זכוכית (ואסבסט במקרים של בניינים ישנים) וחלקיקים נוספים שעלולים להיות מזיקים מאד ואפילו קטלניים בעת שאיפה אל הריאות. נוסף לכך, כיבוי השריפה נעשה לעיתים במים ולא רק קצף ועלול לגרום לחלק מהחפצים בתוך הדירה להעלות עובש וטחב- גם הם מסוכנים מאד לנשימה. דירה ממוצעת כוללת גם מגוון רחב של חומרים רעילים למגע כגון חומרי ניקוי וחיטוי. במהלך שריפה חומרים אלה עלולים להישפך על הרצפה ולהוות סכנה לעור בעת מגע. לעיתים, אם המבנה ניזוק באופן משמעותי, לוקח למכבי האש זמן רב כדי לאשר את החזרה לפינוי הדירה- זמן זה עלול להיות זמן דגירה הכרחי לצמיחה של חיידקים ומזיקי אוויר נוספים שיסכנו גם הם את העורכים פינוי פסולת מדירה לאחר שריפה. אנו בחברת "צוות פינוי דירה", ערוכים ומוכנים להתמודד עם הבעיה שלכם- צרו קשר עכשיו ואנו נהיה שם בשבילכם, לערוך חיפוש, מיון והצלה של כל מה שאפשר בצורה המקצועית והשמורה ביותר.

 

להביא את המקצוענים

חשוב להבהיר כי לא כל חברת פינוי תכולת דירה יכולה לעשות פינוי לאחר שריפה. פינוי לאחר שריפה דורש מיומנויות מסוימות וניסיון רחב ככל האפשר. "צוות פינוי דירה" הינה המובילה בתחום פינויי שריפה. מדובר על חברה איכותית, אמינה ומקצועית, שמתמחה בעריכת פינוי דירה לאחר שריפה ופינויים נוספים. "צוות פינוי דירה" מתגאה בעמידה בלוחות זמנים ופנויה אליכם במידית, חברה בעלת מגוון רחב של מקצוענים שיכולים לעזור לכם לערוך פינוי חפצים שעוד אפשר להציל ולהפריד בינו לבין פינוי פסולת ואשפה מהדירה באופן מהיר מה שיותר. על אף כי להזמנת שירותי פינוי פסולת מדירה עבורכם תהיה יותר כדי לחפש חפצים שעוד אפשר להשתמש בהם, הרי שרב עבודתנו תהיה בד"כ פינוי הפסולת וחשוב שפינוי זה יעשה באופן נכון ובלי פשרות. "צוות פינוי דירה" מתחייבת למהירות עבודה מרבית כדי שתוכלו לחזור מה שיותר מהר לשגרת החיים שלכם לאחר סיום ההתמודדות עם הפינוי. הרימו טלפון עכשיו ושאלו אותנו גם על השירותים המשלימים שאנו מציעים. במידה והדירה במצב המאפשר חזרה למחייה בתוכה לאחר ניקוי- תוכלו לרכוש שירותי ניקוי וסיוד ולחזור לחיים בתוך הדירה במהרה.

איך נעשה פינוי אשפה מהבית

כאמור ההתמודדות עם אתר שריפה יכולה להיות מסכנת בריאות ברמות שונות- מזל שאתם יוצרים קשר עם החברה האיכותית ובעלת המומחיות בהתמודדות עם פינויי לאחר שריפה והשלכת פסולת ביותר בתחום. "צוות פינוי דירה", תדע כיצד להגן על העובדים שלה ועדיין לעשות את העבודה באופן המהיר, המקצועי והאיכותי ביותר. עובדי החברה יצוידו בציוד מגן בהתאם לחומרת השריפה והשרידים שבתוך הבית. הציוד יכול לכלול כפפות, מסכות וחליפות מלאות שיגנו עליהם מפני נזקים בריאותיים שונים שהם עלולים לחטוף בתוך הדירה. כל עובד ועובד שיגיע אל אתר פינוי שריפה הוא  מומחה פינוי דירה לאחר שריפה מהמעלה הראשונה ויודע כיצד לעשות את עבודתו נאמנה. מיון החפצים יתחיל באופן מיידי- דברים שאפשר לשמור ולהחזיר אל בעלות המשפחה יארזו באופן נפרד, נקי מה שיותר ועדיין- ייתכן שיצטרכו לעבור ניקויים אנטי בקטריאליים כדי למנוע סכנות בריאותיות לבני המשפחה. שאר הדברים שהפכו לפסולת ואשפה יחולקו בין כמה סוגי אשפה ויגיעו אל אתרי פסולת מורשים: הלקוח לא צריך להטריד את עצמו בחלוקת האשפה או בהשלכתה, אצלנו ב"צוות פינוי דירה" הכל נעשה באופן אוטומטי ע"י החברה וללא מעורבותו. אנו מקפידים מאד על מתן שירות מלא ואיכותי, משיחת הטלפון הראשונית ביותר ועד לסיום התהליך לאחר השלכת הפסולת. צרו קשר עכשיו ובדקו את השירותים האמינים והמעולים שלנו בעצמכם.

 

להעמיד אותה על הרגליים

שריפה של דירה יכולה להרוס את החפצים שבפנים בכמה רמות ולעיתים, גם הרס מוחלט של החפצים שבפנים לא יכול להעיד על ההרס של המבנה עצמו. במקרים מסוימים קורה כי הדירה או הבית עצמו לא נפגעו באופן חמור אך החפצים, הרהיטים ומתקני הבית השונים נפגעו באופן קשה. במקרים בהם אפשר לחזור לחיות במבנה הדירה יש צורך להתחיל להחזיר אותה לאיתנה ע"י שיפוצים- אך טרם הגעה לשלב של שיפוצים חייבים להפוך את הדירה לבטיחותית לעבודה ולמנוע מעובדי השיפוץ סכנות בריאותיות מכל אותם חומרים שנותרו באוויר הדירה. לאחר פינוי החפצים החלקים העיקריים של החומרים הרעילים ומסכני הבריאות כבר אינם, אך יש צורך באוורור ובניקיון אנטי בקטריאלי בסיסי טרם אפשר יהיה לעבוד במקום ללא מיגון. חברת "צוות פינוי דירה", מאפשרת לכם לסגור את העניין בפנייה ישירה ומהירה אליהם. בנוסף לשירותי פינויי לאחר שריפה איכותיים, אמינים ומהירים- החברה מציעה גם שירותי ניקיון מהמעלה הראשונה. הניקיון נעשה ע"י עובדים מקצועיים, המצוידים בציוד וחומרים איכותיים, שימחקו כל זכר של סכנה לבריאות הנוכחים בחלל. אולם הדירה לא תהיה עדיין במצב בו אפשר להיכנס ולאכלסה מחדש מבחינה אסטטית, אך היא תוכל עתה לעבור לשלב הבא של השיפוצים במהירות וקלות ואתם תוכלו לחזור אל שגרת חייכם מהר יותר. צלצלו אלינו וראו כיצד הכנסת שירותי הניקיון תחת סל השירותים שאתם מזמינים מחברת "צוות פינוי דירה", תקצר לכם את זמני ההמתנה לשירות ואת זמני החזרה אל הבית, תגדיל את יעילות השירות ותוזיל לכם את ההוצאה עליו.



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו