שירותי ניקיון במסגרת פינוי פסולת

שירותי ניקיון

אנחנו במומחה פינוי דירה עוסקים באופן מקצועי בכל שירותי הפינוי האפשריים, לרבות, פינוי פסולת משטחן של דירות ישנות, פינוי  דירות מוזנחות, דירות ירושה אשר היו אטומות או סגורות לתקופה ממושכת, וכמובן, דירות השייכות לאגרנים ואספנים כפייתיים.

במסגרת הליכי פינוי פסולת מכל אותן דירות, אנחנו במומחה פינוי דירה, מעמידים לרשות מזמין השירות מגוון נרחב של שירותי ניקיון אשר נועדו להשיב לשטח הדירה את המראה הנקי, המסודר והמאורגן. שירותי הניקיון שלנו נכללים גם במסגרת השירותים הנלווים אותם אנו מעמידים לכלל לקוחותינו במסגרת הליכי הפינוי השונים אותם אנו מבצעים לכל סוגי הדירות.

שירותי הניקיון שלנו. איכות החיים שלכם!

כצוות מקצועי ומוביל בכל הקשור לפתרונות פינוי לכל צורך ולכל מטרה, אנחנו במומחה פינוי דירה נחשפנו לאורך השנים למגוון עצום של צרכי פינוי פסולת, הן בקרב המגזר הפרטי (בעלי דירות ובתים פרטיים), והן בקרב המגזר העסקי (בעלי משרדים, חנויות, מחסנים ומפעלים). כחלק בלתי נפרד מהליכי פינוי הפסולת המקצועיים, המהירים והיעילים שאנו מעניקים ללקוחותינו, אנו מעמידים לרשות מזמיני השירות גם את שירותי הניקיון הבאים:

שירותי סיוד וצבע- שירות זה נועד לטפל בקירות הסובלים מכתמי רטיבות, כתמי ריקבון ותופעת פטרת הקיר.

שירותי חיטוי – שירות זה מתמקד בחיטוי חדרי אמבט, חדרי שירותים, כיורים הנמצאים בשטח הדירה ועוד.

תיקון והחלפת בלאי בשטח הדירה- שירותי זה נועד להחליף רשתות ישנות, תריסים פגומים, חלונות הרוסים, ידיות פגומות ועוד.

פינוי גזם ופסולת סביבתית משטח המרפסת או הגינה

בנוסף, אנחנו במומחה פינוי דירה מעמידים לרשות מזמין השירות גם שירותי ארגון וסידור הדירה מחדש.

שירותי הניקיון כחלק מהליך פינוי הפסולת- למה זה חשוב כל כך?

יישום פעולות הניקיון על ידינו עם סיום הליך פינוי הפסולת הינו תהליך מרכזי ומשמעותי בכל הקשור להשבת איכות החיים לשטח הדירה או המבנה בו אנו פועלים. שירותי הניקיון המקיפים שלנו נועדו להעניק לכל אחד ואחת מכם מגוון נרחב של פתרונות ארגון וסדר בשטח הדירה, דבר המאפשר לכם ליהנות מסביבת מגורים מטופחת, מסודרת ומאורגנת לאורך זמן.

כמו כן, שירותים אלו מיועדים בחלק מהמקרים לצרכי השבחת הנכס, דבר המקדם את מכירת הדירה או השכרתה. כידוע, רוכשי דירות ישנות מעוניינים להשביח את הנכס אותו הם קנו לצרכי השקעה, ולכן פתרונות הניקיון, הארגון והסדר שלנו מעמידים לרשותם את הפתרון האופטימאלי במחיר המינימאלי ביותר בשוק.

במידה וגם אתם רוצים להשיב לסביבת המגורים שלכם את המראה הראוי למגורים, ובמידה וגם אתם רוצים ליהנות ממגוון נרחב של שירותי השבחת נכסים ישנים, זה הזמן להכיר את כל המיומנויות המקצועיות של מומחה פינוי דירה!




אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו דילוג לתוכן