מפנים הכל מהבית

שי והצוות שלו מפנים הכל מהבית

הם לא ישאלו אתכם שאלות, הם לא ישפטו אתכם והם ממש לא יכנסו לשיקולים שלכם, הם פשוט יגיעו ויפנו הכל מהבית שלכם, כל מה שתבקשו לפנות הם יפנו. בישראל פועלות עשרות רבות של חברות הובלות, חברות לפינוי תכולת בתים, חברות לפינוי ירושות וכדומה.

חברות אלה מתמחות באריזה והובלה של ציוד, חפצים וריהוט מבתים והעברתם ליעדים חדשים בכל מקום בארץ ובכל תנאי. אפשר להעביר הכל מדירה בקומה עשירית באילת, לדירה חדשה בקומה שביעית בקריית שמונה.

החברות האלה אינן מתעניינות בעבר שלכם, בהיסטוריה שלכם או במניעים העכשוויים שלכם, הן פשוט מגיעות לוקחות את כל מה שאומרים להן לקחת ומעבירים לאן שאומרים להן להעביר.

אתם מפנים הכל מהבית

ישנם סיפורים רבים על אנשים שהפכו את ביתם לכל דבר אחר חוץ מבית מגורים. כך למשל, לאחרונה נתפסו מספר מעבדות לגידול צמח המריחואנה באזור המרכז.

בעקבות חשיפת הבתים הללו על ידי המשטרה, הוזמנו חברות עם משאיות וצוות עובדים וקיבלו את ההוראה "אתם מפנים הכל מהבית", בלי שאלות, בלי גניבות קטנות מהצד, פשוט לפנות הכל ולהוביל ליעד משטרתי שבו יושמדו צמחי המריחואנה.

במקרה אחר, כך מסופר במסדרונות המשטרה, נתפסו בתים שבהם התנהלו בתי קזינו לכל דבר. בכל ערב נאספו בו מספר לא קטן של מהמרים, וסביב שולחנות רולטה, בלק ג'ק ומשחקי קלפים אחרים, הימרו על סכומי כסף גדולים.

במקום הוגשו גם משקאות חריפים, הושמעה מוסיקת רקע ואפילו הוקרנו משחקי כדורגל מהארץ ומהעולם. לאחר חשיפת המקום, המשטרה כמובן הזמינה חברת פינוי שנכנסה לדירה והחרימה ציוד בשווי מאות אלפי שקלים כדי להעביר אותו למחסני המשטרה שם נבדק הציוד והועבר להשמדה.

גם אתם יכולים

החברות האלה יפנו עבורכם הכל מבלי לשאול שאלות. ייתכן שגם לכם יש בית שעשיתם בו שימוש שכבר אין לכם צורך בו, בין שהוא חוקי ובין שלא. אם יש לכם עניין לפנות את הבית הזה מתכולתו ולממש את הפוטנציאל שלו לייצר לכם הכנסה ממכירה או מהשכרה, כדאי שתקראו לאחת מהחברות הללו ותזמינו אותה לפנות את כל הציוד הקיים.

זה יכול להיות בית שהפכתם למחסן בגדים יד שניה, בית שהפכתם למחסן מוצרי חשמל יד שניה בתקווה שיום אחד תקימו עסק למכירת כל המוצרים, זה יכול להיות בית שהפכתם למשתלה קטנה כדי לגדל בו צמחים ולמכור לחנויות פרחים ומשתלות. זה יכול להיות כל דבר, החברות האלה כבר יפנו עבורכם את הכל.




אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו