פוליש רצפות

פוליש רצפות עם שי פינוי דירה 

בלא מעט דירות בהן אנחנו ב-"שי פינוי דירה" מבצעים הליך פינוי וניקיון, אנו נחשפים לרצפות המחייבות אותנו לבצע עבודת פוליש רצפות על מנת להשיב להן את הברק הרצוי והראוי. לצורך הברקת המרצפות, אנו עושים שימוש בשני סוגים שונים של פוליש, האחד, פוליש ווקס, והשני, פוליש קריסטל. בשורות הבאות, תוכלו לקרוא אודות הטכניקה ושיטת ההברקה בכל אחד מהסוגים.

פוליש ווקס

הפוליש ווקס היא למעשה פעולת קרצוף רצפות בעזרת מכונת פוליש וסקוצ-ברייט. לאחר ניקיון ראשוני לצרכי הוצאת אבק ולכלוך משטח הרצפה, אנו מורחים שכבת ווקס על פני הרצפות. שכבת הווקס נספגת בריצוף, והעברת המכונה על גבי הרצפות מבצעת פעולת ניקיון והברקה מיידית.

פוליש קריסטל

הפוליש הקריסטלי הוא למעשה פעולת חימום שטח הרצפה בעזרת מכונה וצמר פלדה, המספיגה ומחדירה את חומר הניקוי הקריסטלי אל תוך הריצוף. פעולה זו מתבצעת במספר שלבים, וזאת על מנת להגיע לרמת הברקה מקסימאלית של שטח הריצוף.

עבודות הפוליש הן חלק ממגוון נרחב של שירותים אותם אנו מעמידים לרשות לקוחותינו בהזמנה מיוחדת. שירותים אלו נכללים בחלקם בהליך עבודות הניקיון שלנו, ובחלקם מתבצעים על ידי אנשי מקצוע חיצוניים הנשכרים על ידינו לצרכי השלמת המראה המשודרג והאיכותי של הדירה.

בין השירותים הנ"ל תמצאו: עבודות חשמל ואינסטלציה, המתבצעות על ידי אינסטלאטורים וחשמלאים מוסמכים, החלפת חלונות על ידי זגגים מקצועיים, החלפת רצפות שבורות או פגומות על ידי רצפים מקצועיים ועוד.

בחלק מהמקרים, אנחנו ב-"שי פינוי דירה" מסוגלים להתמודד עם כל פעולות הניקיון, הארגון והסדר בשטח הדירה, לרבות, החלפת כיורים, ברזים וכדומה. אך בחלק מהמקרים, עבודות השיפוץ הנדרשות בשטח הדירה הן נרחבות ולכן אנו שוכרים אנשי מקצוע מיומנים ומנוסים העובדים איתנו בשיתוף פעולה מלא זה זמן רב.

פוליש ווקס או פוליש קריסטל, הן רק חלק ממגוון נרחב של פעולות ושירותים המוצעים לכם במסגרת חבילת הניקיון המושלמת של "שי פינוי דירה". חבילה המיועדת לכל אחד ואחת מכם המעוניין להשיב לשטח ביתו את איכות החיים, הניקיון, הארגון והסדר. זה הזמן להכיר מקרוב את מכלול השירותים המוצעים לכם על ידי "שי פינוי דירה".



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו