שאלות ותשובות על פינוי תכולת דירה

כל מה שרציתם לדעת על פינוי תכולת דירה 

חברת צוות פינוי דירה מספקת קשת רחבה של שירותי פינוי מדירה והחברה מציעה ניסיון עשיר וידע רב בתחום של פינוי תכולת דירה. שירות פינוי תכולת דירה כולל פגישה ראשונית בבית הלקוח על מנת לייעץ ולבדוק את העבודה הנדרשת כדי לתכנן אותה ולספק לכם שירות מהיר ויעיל, במחיר הוגן ואטרקטיבי. ביום הפינוי יגיע צוות מקצועי ומיומן עם כלי עבודה נדרשים ובהתאם לצורך נביא מכולה או משאית פינוי על מנת לפנות בסיום העבודה את תכולת הדירה לאתרי אשפה, למפעלי מיחזור, לתרומות או למכור את הציוד הלאה.

האם ניתן לסיים ביום אחד פינוי תכולת דירה?

לאחר יצירת קשר עמנו נתאם עמכם פגישה בדירה ונציג מקצועי מטעם חברת צוות פינוי דירה יגיע על מנת לבדוק את העבודה הנדרשת, לייעץ לכם, להגיש הצעת מחיר ובמידה ותסכימו הנציג יתכנן את העבודה ונקבע מועד לפינוי הדירה מתכולתה. בהתאם לגודל הדירה, מיקומה וכמות החפצים שיש לפנות נוכל להתחייב על לוחות זמנים, לרוב תוך מספר שעות.

לאן מפנים את תכולת הדירה?

אנו חברה מקצועית הפועלת כחוק ולכן פינוי התכולה מתבצע בהתאם להנחיות ואנו דואגים לפנות פסולת וחפצים ישנים לאתרי אשפה מורשים, פסול וחפצים שניתן למחזר יועברו למפעלי המיחזור בהתאם וחפצים במצב טוב יועברו לעמותות ולארגוני צדקה לנזקקים או ימכרו הלאה בשוק, לפי החוזה עליו נחתום.

מה כולל שירות פינוי תכולת דירה?

חברת צוות פינוי דירה מציעה פתרון מקיף וכולל לפינוי תכולת דירה. החברה מציעה שירותי פינוי לאחר מיון החפצים ופינויים למכולה שנציב ברחוב, פינוי המכולה לאתרי אשפה מורשים, ובהתאם לחוזה שנחתום עליו נשמח לספק גם שירות ניקיון מקצועי ויסודי, חיטוי מקצועי בחומרים איכותיים וחזקים, הדברה ושיפוצים קלים. למעשה, אנו מציעים שירות מקיף כך שאינכם צריכים להתמודד מול מספר ספקים ואתם נהנים משירות ברמה הגבוהה ביותר וחוסכים בעלויות.

האם ניתן לקבל פינוי תכולת דירה בחינם?

במקרים מסוימים נשמח להציע לכם פינוי תכולת דירה בחינם, רק לאחר בדיקה של נציג מטעם החברה. במידה ונציג החברה מגלה חפצים בעלי ערך בדירה שיש לפנות ונוכל למכור אותם ולכסות את עלות הפינוי נשמח להציג בפניכם אפשרות זו.

כיצד מתנהל פינוי הדירה מתכולתה?

פינוי תכולת דירה מתחיל במיון מהיר ויעיל של החפצים, פירוק רהיטים וניסורם במידת הצורך, פירוק ארונות לפי דרישה, פינוי לרחוב ומשם העמסה על מכולה אחת או יותר ובסיום הפינוי נדאג לבצע ניקיון יסודי, חיטוי, הדברה ושיפוצים בהתאם לבקשתכם ועל פי החוזה שנחתום עליו לפני תחילת העבודה.

האם אתם מציעים שירותים נוספים מעבר לפינוי תכולת הדירה?

חברת צוות פינוי דירה מציעה שירותי פינוי מקיפים כמו פינוי תכולת דירה, פינוי מחסנים, פינוי מקלטים ועוד. בנוסף, החברה מציעה שירותי ניקיון מקצועיים, חיטוי, שירותי הדברה, שיפוצים קלים כמו צביעת קירות וכדומה.

האם כדאי לפנות דירה מתכולתה לפני מכירה או השכרה?

כל סוכן נדל"ן ימליץ לכם לפנות את הדירה מתכולתה ולנקות אותה ואף לערוך בה שיפוצים קלים לפני הצגתה בפני קונים פוטנציאליים או שוכרים. דירה מרווחת ללא חפצים ישנים ופסולת, לאחר שיפוץ קל ומראה נקי מעלה את שווי הנכס בעיני הקונים או השוכרים הפוטנציאליים.

איזה כלי עבודה עומדים לרשותכם?

לחברה ציוד מקצועי הכולל כלי עבודה כמו מברגות, מסורים חשמליים, מקדחות וציוד נוסף הנדרש לפינוי מהיר ויעיל של תכולת הדירה. בנוסף יש לנו מכולות פינוי ומשאית לפינוי פסולת וחפצים, ביגוד מגן וציוד פינוי מתקדם ומקצועי.



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו