קונה תכולת דירה מירושות חפצי ערך, עתיקות, ציורים, פסלים, אוספים וחפצי אומנות בקריית אונו

קונה תכולת דירה מירושות חפצי ערך, עתיקות, ציורים, פסלים, אוספים וחפצי אומנות בקריית אונו

שמי גל הולינדר ואני מומחה להערכת חפצים, מכתבים ואוספים. אני מציע שירות מקצועי ואמין של רכישת תכולת דירה מירושות, הכוללת חפצי ערך, עתיקות, ציורים, פסלים, אוספים וחפצי אומנות מכל הסוגים. אם ירשתם דירה עמוסה בפריטים יקרי ערך ואתם מעוניינים למכור אותם, אשמח לסייע לכם להפוך אותם למזומנים בקלות ובמהירות.

מומחיות במגוון תחומים

אני מתמחה ברכישה של מגוון רחב של פריטים, ביניהם:
– חפצי יודאיקה: חנוכיות, פמוטים, כלי כסף וקודש
– אומנות: ציורים מקוריים, פסלים, עבודות בצלאל
– מסמכים ומכתבים עתיקים, ניירת בעלת ערך היסטורי
– וינטג': רהיטים, שעוני קיר, פורצלנים, צעצועים ישנים
– תכשיטים יקרים, פריטי זהב, שנהב וברונזה
– אוספים של בולים, שטרות, מטבעות ועוד
– ופריטי אספנות ייחודיים נוספים רבים ומגוונים!

שירות עד בית הלקוח

אני מספק ללקוחותיי שירות VIP הכולל הגעה עד לבית הלקוח בכל רחבי קריית אונו והסביבה, הערכה מקצועית ומדויקת של הפריטים על בסיס ידע וניסיון נרחבים, והצעת מחיר הוגן ומשתלם. לאחר סיכום העסקה, אני משלם במזומן ובאופן מיידי, מה שמאפשר ללקוחות ליהנות מהתמורה הכספית במהירות ובנוחות.

צרו קשר עוד היום

אם קיבלתם ירושה הכוללת חפצים יקרי ערך או פריטי אומנות שאתם מעוניינים למכור באזור קריית אונו, אל תהססו ליצור איתי קשר בטלפון 0544999107. אני אענה על כל שאלה, אתאם אתכם פגישת הערכה במועד ובמיקום הנוחים לכם, ואעשה את מירב המאמצים להציע לכם את המחיר הטוב ביותר עבור הפריטים שברשותכם.

גל הולינדר – מעריך מומחה ורוכש אמין של חפצי ערך, אוספים ופריטי אומנות מכל הסוגים. מספק ללקוחותיו שירות יעיל, מקצועי ואדיב תוך הקפדה על מתן התמורה המקסימלית.

הזדמנות למימוש נכסים

אם אתם יושבים על חפצים עתיקים ויקרי ערך בבית מבלי למכור אותם, ייתכן שאתם מפספסים הזדמנות לממש סכומים נכבדים. חנוכיות ופמוטים עתיקים, כלי כסף מיוחדים, תכשיטים יוקרתיים, תמונות וניירת היסטורית, פריטים מרהיבים משנהב וברונזה, פורצלנים נדירים, שעוני קיר עתיקים, פסלים וציורים מקוריים, עבודות בצלאל מרשימות, חפצי יודאיקה נדירים, מכתבים ומסמכים עתיקים וכמובן גם פריטי זהב טהור – כל אלה ורבים אחרים מייצגים לעיתים שווי כספי אדיר. אני גם מתמחה ברכישת אוספים של בולים, שטרות ומטבעות, אלבומי תמונות וקלפים, בקבוקי יין ומשקאות יקרים, צעצועים ישנים, קרמיקה אומנותית וזכוכית צבעונית. אם ברשותכם עתיקות, אוספים או פריטים מיוחדים מכל סוג, שירשתם או שאינכם זקוקים להם עוד, פנו אליי ואשמח להעריך עבורכם את ערכם המדויק. אני מתחייב לשלם לכם מחיר הוגן ומלא עבור הפריטים, ובכך לאפשר לכם להרוויח סכום משמעותי תוך כדי פינוי מקום יקר בבית.

* המידע המוצג באתר אינו מהווה תחליף לייעוץ רפואי, לייעוץ רפואי יש לפנות לרופא מוסמך

0544999107
מהסטיגמה למודעות: תפקיד התקשורת בהעלאת המודעות הציבורית ובמיגור דעות קדומות כלפי אגירה כפייתית

פינוי דירה בבאר שבע

פינוי דירה יכול להיות תהליך מורכב ומתיש, במיוחד כשמדובר בדירה ישנה או מוזנחת הדורשת טיפול מקיף. לעתים, הצטברות של שנים רבות של חפצים, ריהוט ישן ופסולת יכולה להפוך את המשימה למאתגרת במיוחד.

קראו עוד »

אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו