קונה מטבעות עתיקים ונדירים מכל רחבי העולם בקריית אונו

קונה מטבעות עתיקים ונדירים מכל רחבי העולם בקריית אונו

שמי גל הולינדר ואני מומחה להערכת חפצים, מכתבים ואוספים. אני מתמחה ברכישת מטבעות עתיקים ונדירים מכל רחבי העולם תוך מתן מחיר הוגן ותשלום במזומן. אם אתם אספני מטבעות או שיש ברשותכם מטבעות עתיקים בעלי ערך שאותם תרצו למכור, אשמח להיות לכם לעזר ולהפוך אותם למזומנים עבורכם.

מגוון פריטים נוספים שאני קונה

בנוסף למטבעות עתיקים, אני קונה גם מגוון רחב של פריטים נוספים, כגון:
– פריטי יודאיקה: חנוכיות, פמוטים, כלי כסף
– אמנות: ציורים, פסלים, תמונות, עבודות בצלאל
– ספרים ומסמכים עתיקים, ניירת היסטורית
– וינטג': שעוני קיר, פורצלנים, צעצועים ישנים
– אוספים של בולים, שטרות, תכשיטים, זהב, שנהב וברונזה
– ועוד מבחר נרחב של פריטי אספנות ייחודיים!

שירות עד פתח הבית

אני מציע ללקוחותיי שירות נוח ומקצועי הכולל הגעה עד לבית הלקוח בכל אזור קריית אונו והסביבה. אערוך בדיקה והערכה מדויקת של המטבעות או הפריטים האחרים שברשותכם תוך הסתמכות על הידע העצום שצברתי, ואציע לכם עסקה הוגנת ומשתלמת. לאחר סיכום העסקה, התשלום יתבצע מיד במזומן ובאופן מלא.

אל תחכו – התקשרו עכשיו

אם ברשותכם מטבעות עתיקים, אוספים או פריטים ייחודיים אחרים שתרצו למכור, אל תחכו – צרו איתי קשר עוד היום בטלפון 0544999107. אני אשמח לענות על כל שאלה, לקבוע אתכם פגישה במועד ובמיקום הנוחים לכם, ולהציע לכם את הצעת המחיר הטובה והמשתלמת ביותר עבור הפריטים שלכם.

גל הולינדר – מומחה מנוסה בהערכת ורכישת מטבעות, אוספים ופריטים נדירים מכל סוג. שירות מהיר, אמין ומקצועי תוך הקפדה על אדיבות והגינות כלפי הלקוח.

הזדמנות להרוויח מאוספים ואוצרות

לעיתים קרובות אנו שומרים בבית אוצרות של ממש – מטבעות עתיקים, אוספי שטרות ובולים, חנוכיות ופמוטים מיוחדים, כלי כסף, תכשיטים יקרים, תמונות וניירת היסטורית, פריטים מרהיבים משנהב וברונזה, פורצלנים ייחודיים, שעוני קיר וינטג', פסלים וציורים יוקרתיים, עבודות בצלאל מקוריות, חפצי יודאיקה נדירים, מכתבים ומסמכים היסטוריים, ואף חפצי זהב טהור – כולם יכולים להפוך בקלות למקור הכנסה משמעותי. אני מתמחה באיתור ורכישה של פריטים מהסוגים הללו, כמו גם יינות ומשקאות עתיקים, צעצועים ישנים ואוספים ייחודיים של קלפים, תמונות, קרמיקה מיוחדת וזכוכית אומנותית. אם יש לכם פריטים כאלה שירשתם, או שאינכם זקוקים להם יותר ואתם רוצים פשוט להיפטר מהם, אל תמהרו לזרוק אותם. צרו איתי קשר ואשמח להגיע אליכם, לאמוד את ערכם האמיתי ולהציע לכם עבורם עסקה משתלמת במיוחד. זו יכולה להיות הזדמנות נהדרת להרוויח כסף רב מדברים שכבר אין לכם צורך בהם.

* המידע המוצג באתר אינו מהווה תחליף לייעוץ רפואי, לייעוץ רפואי יש לפנות לרופא מוסמך

0544999107
מהסטיגמה למודעות: תפקיד התקשורת בהעלאת המודעות הציבורית ובמיגור דעות קדומות כלפי אגירה כפייתית

פינוי דירה בבאר שבע

פינוי דירה יכול להיות תהליך מורכב ומתיש, במיוחד כשמדובר בדירה ישנה או מוזנחת הדורשת טיפול מקיף. לעתים, הצטברות של שנים רבות של חפצים, ריהוט ישן ופסולת יכולה להפוך את המשימה למאתגרת במיוחד.

קראו עוד »

אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו