קונה תכולת דירה מירושות חפצי ערך, עתיקות, ציורים, פסלים, אוספים וחפצי אומנות בגבעת שמואל

קונה תכולת דירה מירושות חפצי ערך, עתיקות, ציורים, פסלים, אוספים וחפצי אומנות בגבעת שמואל

שלום לכם, שמי גל הולינדר ואני מומחה להערכת חפצים, מכתבים ואוספים. אני מציע שירות ייחודי של קניית עתיקות, חפצי ערך ופריטים מיוחדים תמורת תשלום הוגן. אם אתם מפנים את הבית שלכם או שיש לכם תכולת דירה מירושה, אני כאן כדי לעזור לכם להפוך את הפריטים הללו למזומנים.

מגוון רחב של פריטים

אני קונה מגוון רחב של פריטים, כולל:
– יודאיקה: חנוכיות, פמוטים, כלי כסף
– אמנות: תמונות, ציורים, פסלים, עבודות בצלאל
– ספרים ומסמכים עתיקים, ניירת עתיקה
– וינטג': צעצועים ישנים, פורצלנים, שעוני קיר
– אוספים: בולים, שטרות, מטבעות, קלפים
– תכשיטים, זהב, שנהב וברונזה
– ועוד פריטים רבים אחרים בעלי ערך!

שירות מקצועי ונוח

היתרון הגדול שלי הוא הידע והניסיון הרב שלי בהערכת עתיקות וחפצים מיוחדים. אני מגיע עד אליכם הביתה בכל מקום בארץ, מעריך את הפריטים במקום ומשלם לכם מיד ובמזומן. גם אם מדובר בכמות קטנה יותר של פריטים, אשמח להגיע ולתת הערכה הוגנת.

צרו קשר כבר היום

אם יש לכם תכולת דירה מירושה, פריטים עתיקים, אוספים או חפצי אומנות למכירה באזור גבעת שמואל והסביבה, אל תהססו ליצור איתי קשר בטלפון 0544999107. אני אשמח לענות על כל שאלה, לתאם פגישת הערכה ולעזור לכם להפוך את הפריטים שברשותכם לכסף.

גל הולינדר – מומחה להערכת ורכישת עתיקות, אומנות ואוספים. שירות אדיב, מקצועי ו

הפכו חפצים ישנים לכסף

רבים מאיתנו צוברים במהלך השנים חפצים מיוחדים ובעלי ערך, אך לא תמיד מודעים לפוטנציאל הכספי שלהם. חנוכיות, פמוטים, כלי כסף, תכשיטים, תמונות, ניירת עתיקה, פריטים העשויים משנהב וברונזה, פרטי אספנות, פורצלנים, שעוני קיר, פסלים, ציורים, עבודות בצלאל, חפצי אומנות ויודאיקה, מסמכים עתיקים וזהב – כל אלו ועוד יכולים להיות שווים הרבה כסף. בנוסף, אני מתמחה גם ברכישת יינות ומשקאות ייחודיים, צעצועים ישנים, בולים, שטרות ומטבעות, אלבומי קלפים, קרמיקה וזכוכית צבעונית. אם יש לכם פריטים כאלו שאינכם זקוקים להם עוד, או שקיבלתם אותם בירושה, צרו איתי קשר. אני אעריך את שווים האמיתי ואציע לכם מחיר הוגן עבורם. כך תוכלו לפנות מקום בבית, להיפטר מחפצים מיותרים ובמקביל גם להרוויח כסף. אל תפספסו את ההזדמנות להפוך את הפריטים הישנים שלכם למזומנים!

* המידע המוצג באתר אינו מהווה תחליף לייעוץ רפואי, לייעוץ רפואי יש לפנות לרופא מוסמך

0544999107
מהסטיגמה למודעות: תפקיד התקשורת בהעלאת המודעות הציבורית ובמיגור דעות קדומות כלפי אגירה כפייתית

פינוי דירה בבאר שבע

פינוי דירה יכול להיות תהליך מורכב ומתיש, במיוחד כשמדובר בדירה ישנה או מוזנחת הדורשת טיפול מקיף. לעתים, הצטברות של שנים רבות של חפצים, ריהוט ישן ופסולת יכולה להפוך את המשימה למאתגרת במיוחד.

קראו עוד »

אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו