קונה כלי כסף, פמוטים ובשמים עתיקים ספרי תורה, מגילות אסתר ופריטי קלף נדירים בנתניה

קונה תכולת דירה מירושות חפצי ערך, עתיקות, ציורים, פסלים, אוספים וחפצי אומנות בהוד השרון

שמי גל הולינדר, ואני מומחה להערכת חפצים, מכתבים ואוספים. אני מציע שירות ייחודי של רכישת תכולת דירה מירושות הכוללת חפצי ערך, עתיקות, ציורים, פסלים, אוספים וחפצי אומנות. אם אתם תושבי הוד השרון או הסביבה וירשתם דירה עמוסה בפריטים מיוחדים, אני מזמין אתכם ליצור עמי קשר לקבלת הערכה מקצועית ומכירה במחיר הוגן.

בקיאות בהערכת עיזבונות

עם ניסיון נרחב והבנה מעמיקה בשוק האומנות והעתיקות, אני מסוגל לזהות את הפריטים הנדירים והיקרים ביותר בתכולת הדירה. בין אם מדובר בציורים מקוריים, פסלים מרשימים, אוספים ייחודיים, עתיקות נדירות או כל חפץ אומנותי אחר, אוכל לספק הערכת שווי מדויקת ולהציע מחיר ראוי.

קונה מגוון רחב של פריטים

בנוסף לאומנות ועתיקות, אני רוכש גם מכלול נרחב של חפצים מיוחדים מעיזבונות. בין היתר, תחומי ההתמחות שלי כוללים רכישת חנוכיות, פמוטים, כלי כסף, תכשיטים, תמונות, ניירת עתיקה, פריטים מעשי שנהב וברונזה, פריטי אספנות, פורצלנים, שעוני קיר, חפצי יודאיקה, מסמכים עתיקים וחפצי זהב. אני מגיע לכל מקום בהוד השרון והאזור כולו, מעריך את תכולת הדירה ומשלם במזומן במקום.

הזדמנות למימוש ירושה

אם הייתם בין אלה שירשו דירה מלאה בחפצי ערך ואומנות, זו יכולה להיות הזדמנות מצוינת עבורכם להפוך את הירושה למשאב כלכלי. אנא צרו איתי קשר בהקדם האפשרי בטלפון 0544999107 לתיאום ביקור הערכה. אשמח לעבור על תכולת הדירה, להפגין בפניכם את הידע הנרחב שלי ולהגיש לכם הצעה כספית אטרקטיבית עבור הפריטים. אל תוותרו על הסיכוי לנצל את הפוטנציאל הטמון בעיזבון המשפחתי.

שירות מסור ומותאם אישית

כאספן וחובב אמנות מנוסה בעצמי, אני מביא תשוקה ומקצוענות לכל עסקה. אני מחויב לספק שירות אישי, אמין ודיסקרטי, תוך התאמה מרבית לצרכים הספציפיים של כל לקוח. בין אם מדובר בפינוי דירה מלא או במכירת כמה פריטים נבחרים, תזכו לשירות יסודי, הוגן וצמוד שיבטיח את שביעות רצונכם המלאה. אל תהססו ליצור איתי קשר עוד היום ובואו נצא יחד למסע של גילוי והגשמה כלכלית, שבסופו תממשו את מלוא הערך הגלום בעיזבון היקר שלכם.

חשפו את האוצרות הנסתרים

מלבד פריטי אמנות ועתיקות, בתים רבים מסתירים עוד אוצרות שיכולים להניב סכומים נאים. חפצים כמו חנוכיות, פמוטים, כלי כסף, תכשיטים, תמונות, ניירת עתיקה, פסלים מעשי שנהב וברונזה, פריטי אספנות, פורצלנים, שעוני קיר, חפצי יודאיקה, מסמכים עתיקים וזהב עשויים להפתיע בערכם הגבוה.

בנוסף, אני מתמחה גם בהערכה ורכישה של פריטים ייחודיים יותר כגון יינות ומשקאות נדירים, צעצועים ישנים, בולים, מטבעות, אלבומי אספנות, קרמיקה וזכוכית צבעונית. אם נתקלתם בחפץ מיוחד ואתם תוהים לגבי שוויו, אל תהססו להרים אליי טלפון ב-0544999107. אענה על שאלותיכם, אבחן את הפריט ואתן לכם הצעת מחיר הוגנת שמשקפת את ערכו האמיתי. המומחיות והאמינות שמגדירות את פעילותי העסקית יבטיחו לכם את התשואה הגבוהה ביותר על חפציכם הישנים. אל תחכו – פנו אליי כבר עכשיו וגלו את האוצרות הנסתרים שהזמן הותיר בביתכם!

* המידע המוצג באתר אינו מהווה תחליף לייעוץ רפואי, לייעוץ רפואי יש לפנות לרופא מוסמך

0544999107
מהסטיגמה למודעות: תפקיד התקשורת בהעלאת המודעות הציבורית ובמיגור דעות קדומות כלפי אגירה כפייתית

פינוי דירה בבאר שבע

פינוי דירה יכול להיות תהליך מורכב ומתיש, במיוחד כשמדובר בדירה ישנה או מוזנחת הדורשת טיפול מקיף. לעתים, הצטברות של שנים רבות של חפצים, ריהוט ישן ופסולת יכולה להפוך את המשימה למאתגרת במיוחד.

קראו עוד »

אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו