קונה שטרות כסף היסטוריים ואיכותיים בנתניה

קונה כלי כסף, פמוטים ובשמים עתיקים ספרי תורה, מגילות אסתר ופריטי קלף נדירים בהוד השרון

שמי גל הולינדר ואני מומחה להערכת חפצים, מכתבים ואוספים. אני מתמחה ברכישה של כלי כסף, פמוטים ובשמים עתיקים, וכן בקניית ספרי תורה, מגילות אסתר ופריטי קלף נדירים אחרים. אם ברשותכם פריטים מסוג זה שברצונכם למכור, אשמח להציע לכם עבורם מחיר הוגן ולהפוך אותם למזומן בקלות ובמהירות.

קונה מגוון רחב של פריטים נוספים

בנוסף לכלי כסף ופריטי קלף, אני קונה גם מגוון נרחב של פריטים נוספים:
– חפצי יודאיקה: חנוכיות, תשמישי קדושה, פריטים מבתי כנסת
– פריטי אמנות: תמונות, ציורים, פסלים, עבודות בצלאל
– מסמכים ומכתבים עתיקים, ניירת היסטורית נדירה
– וינטג': שעוני קיר עתיקים, פורצלנים, צעצועים ישנים
– תכשיטים עתיקים, חפצי זהב, שנהב וברונזה
– אוספי בולים, שטרות ומטבעות נדירים
– ועוד מבחר עצום של פריטי אספנות ייחודיים!

שירות VIP עד פתח הבית

אני גאה להעניק ללקוחותיי שירות VIP מקצועי ואישי. אגיע אליכם עד הבית בכל מקום בהוד השרון והסביבה, אבצע בדיקה והערכה מדויקת של הפריטים שלכם על סמך הידע והניסיון הרב שלי, ואציע לכם עסקה משתלמת במחיר הוגן. אשלם לכם במזומן ובאופן מיידי, מה שיאפשר לכם ליהנות מהתמורה הכספית על המקום.

התקשרו עכשיו

אם יש לכם כלי כסף, פמוטים, בשמים, ספרי תורה, מגילות אסתר, פריטי קלף או כל פריט אחר מהרשימה לעיל שתרצו למכור – אל תחכו, התקשרו אליי עוד היום בטלפון 0544999107. אני אשמח לענות על כל השאלות, לקבוע אתכם פגישה לביצוע הערכה, ולהציע לכם את המחיר המשתלם ביותר עבור הפריטים היקרים שלכם.

גל הולינדר – מומחה מנוסה ובעל שם בתחום הערכת ורכישת חפצי אספנות, יודאיקה ופריטים נדירים מכל הסוגים. מספק שירות אדיב ומקצועי, תוך הקפדה על הגינות ויושרה כלפי כל לקוח ולקוח.

זה הזמן למכור חפצים עתיקים ויקרי ערך

גם אם אתם לא בטוחים בערכם של הפריטים הישנים שיש לכם בבית, עדיין כדאי לכם לבדוק זאת. חנוכיות, פמוטים וכלי כסף עתיקים, בשמים יקרים, תכשיטים יוצאי דופן, תמונות וניירת היסטורית, חפצי שנהב וברונזה נדירים, פריטי פורצלן משובחים, שעוני קיר מיוחדים, פסלים וציורים, עבודות בצלאל, חפצי יודאיקה עתיקים ומכתבים ומסמכים בני מאות שנים, ואפילו פריטי זהב טהור – כל אלה ועוד רבים אחרים עשויים להסתכם לסכומים נכבדים. אני מעריך גם ספרים נדירים, יינות ומשקאות יקרים, צעצועים ישנים ואוספים מיוחדים של בולים, שטרות ומטבעות, קלפים, קרמיקה וזכוכית אומנותית. אם יש לכם חפצים מסוג זה בבית, שקיבלתם בירושה או שאתם פשוט רוצים להיפטר מהם, אל תשליכו אותם לפח בטעות. פנו אליי, ואני אעריך את שוויים המדויק ואציע לכם תשלום מלא עבורם, מה שיאפשר לכם ליהנות מתוספת כספית משמעותית מהפריטים שכבר אינכם צריכים.

* המידע המוצג באתר אינו מהווה תחליף לייעוץ רפואי, לייעוץ רפואי יש לפנות לרופא מוסמך

0544999107
מהסטיגמה למודעות: תפקיד התקשורת בהעלאת המודעות הציבורית ובמיגור דעות קדומות כלפי אגירה כפייתית

פינוי דירה בבאר שבע

פינוי דירה יכול להיות תהליך מורכב ומתיש, במיוחד כשמדובר בדירה ישנה או מוזנחת הדורשת טיפול מקיף. לעתים, הצטברות של שנים רבות של חפצים, ריהוט ישן ופסולת יכולה להפוך את המשימה למאתגרת במיוחד.

קראו עוד »

אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו