קונה ירושה או עיזבון שיש בהם חפצי אמנות וחפצים עתיקים, אוספים, תכשיטים, ציורים וכד' בנתניה

רוכש ירושות ועיזבונות בנתניה – אמנות, עתיקות, אוספים ותכשיטים

שמי גל הולינדר, ואני מומחה להערכת חפצים, מכתבים ואוספים. אם קיבלתם ירושה או עיזבון הכוללים חפצי אמנות, עתיקות, אוספים, תכשיטים, ציורים וחפצים מיוחדים אחרים, אשמח לסייע לכם להפוך אותם לכסף. אני מגיע עד אליכם בנתניה והסביבה, מבצע הערכה מקצועית של הפריטים, ומשלם לכם במזומן במקום.

שירות מקיף לרכישת כל סוגי הפריטים בעלי הערך

כמומחה בתחום האספנות והעתיקות, אני בקיא בזיהוי ובהערכת מגוון רחב של פריטים, כגון:
– ציורים מקוריים, פסלים ועבודות אמנות נדירות
– חפצי יודאיקה עתיקים – חנוכיות, פמוטים, תשמישי קדושה
– תכשיטים וינטג' מיוחדים ויקרי ערך
– ניירת היסטורית, ספרים עתיקים ומסמכים נדירים
– אוספים של בולים, מטבעות, שטרות, גלויות ועוד
– שעוני קיר עתיקים ושעונים מיוחדים
– כלי כסף, חפצי נוי מפורצלן, זכוכית וקרמיקה
– אומנות יהודית ופריטים נדירים מתקופת היישוב הישן
– חפצים מחומרים יקרים כמו שנהב, ברונזה וזהב

הערכה מדויקת, שירות אדיב ותשלום הוגן

בזכות הידע הנרחב והניסיון העשיר שלי, תוכלו לסמוך עליי שאספק לכם הערכה מקצועית ומדויקת של שווי הפריטים מהעיזבון או הירושה. אגיע לכתובת שלכם בנתניה, אבחן את החפצים, ואציע לכם עסקה הוגנת לקנייתם. לאחר שנסכים על המחיר, אשלם לכם מיד במזומן ואקח את הפריטים. השירות שאני מעניק הוא אמין, יעיל ומכבד, ושם דגש על שקיפות ושביעות רצון מלאה של הלקוח.

פנו אליי עוד היום לתיאום הערכת הפריטים מהירושה או העיזבון

אם יש ברשותכם עיזבון או ירושה הכוללים פריטים מהסוגים שפורטו מעלה, צרו איתי קשר כבר עכשיו בטלפון 0544999107 או בוואטסאפ. נקבע מועד שנוח לכם לביקור בבית בנתניה או באזור, ואדאג להעריך את החפצים ולהציע לכם את המחיר הטוב ביותר עבורם. אני אעשה הכל כדי להקל עליכם את תהליך מכירת הפריטים מהעיזבון, ולהפוך את הירושה שלכם למקור הכנסה משמעותי. פנו אליי עוד היום ובואו נתחיל את התהליך.

הפכו את הפריטים הישנים שלכם למקור הכנסה נוסף

רבים מאיתנו צוברים במהלך השנים או יורשים מקרובי משפחה חפצים עתיקים, חפצי אמנות ופריטי אספנות בעלי ערך, מבלי לדעת כיצד ניתן לממש את הפוטנציאל הכלכלי שלהם. חנוכיות ופמוטים עתיקים, כלי כסף מרהיבים, תכשיטים וינטג' נדירים, תמונות ישנות, ניירת היסטורית ייחודית, פסלונים ופריטים העשויים משנהב או מברונזה, אוספי פורצלן מיוחדים, שעוני קיר אומנותיים, ציורים מקוריים, עבודות בצלאל ייחודיות, חפצי יודאיקה עתיקים, מסמכים ומכתבים היסטוריים, ואפילו חפצים העשויים מזהב טהור – כל אלו יכולים להיות שווים הרבה כסף.

בנוסף, כמומחה בתחום האספנות, אני גם מעוניין לרכוש יינות ומשקאות יוקרתיים ונדירים, צעצועים ישנים מתקופות שונות, אוספים גדולים של בולים, שטרות ומטבעות עתיקים, אלבומי קלפים נדירים, פריטי קרמיקה מיוחדים וחפצי זכוכית צבעונית מרהיבים. אם ברשותכם עיזבון או ירושה הכוללים פריטים מסוג זה, זו יכולה להיות הזדמנות פז להפוך אותם לסכום כסף נכבד.

אם ברצונכם לגלות את הערך האמיתי של האוצרות שהצטברו אצלכם ולהרוויח מהם, אל תהססו ליצור איתי קשר עוד היום בנייד 0544999107 או לשלוח לי הודעת וואטסאפ. אני אגיע במהירות לכתובת שלכם בנתניה והאזור כדי להעריך את הפריטים שברשותכם, ואציע לכם עסקה משתלמת לרכישתם בתשלום מזומן במקום. בעזרת השירות המהיר, האמין והמקצועי שאני מספק, תוכלו למנף את הירושה או העיזבון שקיבלתם להכנסה משמעותית, וליהנות מתהליך קל ונוח.

* המידע המוצג באתר אינו מהווה תחליף לייעוץ רפואי, לייעוץ רפואי יש לפנות לרופא מוסמך

0544999107
מהסטיגמה למודעות: תפקיד התקשורת בהעלאת המודעות הציבורית ובמיגור דעות קדומות כלפי אגירה כפייתית

פינוי דירה בבאר שבע

פינוי דירה יכול להיות תהליך מורכב ומתיש, במיוחד כשמדובר בדירה ישנה או מוזנחת הדורשת טיפול מקיף. לעתים, הצטברות של שנים רבות של חפצים, ריהוט ישן ופסולת יכולה להפוך את המשימה למאתגרת במיוחד.

קראו עוד »

אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו