קונה מטבעות עתיקים ונדירים מכל רחבי העולם בגבעת שמואל

קונה מטבעות עתיקים ונדירים מכל רחבי העולם בגבעת שמואל

שלום לכם, שמי גל הולינדר ואני מומחה להערכת חפצים, מכתבים ואוספים. בין היתר, אני מתמחה בקניית מטבעות עתיקים ונדירים מכל רחבי העולם תמורת תשלום הוגן. אם יש לכם אוסף מטבעות או אפילו מטבע בודד בעל ערך, אשמח לעזור לכם להפוך אותו למזומנים.

לא רק מטבעות

בנוסף למטבעות, אני קונה גם מגוון רחב של פריטים אחרים, כגון:
– יודאיקה: חנוכיות, פמוטים, כלי כסף
– אמנות: תמונות, ציורים, פסלים, עבודות בצלאל
– ספרים ומסמכים עתיקים, ניירת עתיקה
– וינטג': צעצועים ישנים, פורצלנים, שעוני קיר
– אוספים: בולים, שטרות, תכשיטים, זהב, שנהב וברונזה
– ועוד פרטי אספנות רבים אחרים!

שירות מקצועי עד הבית

אני גאה להציע שירות מקצועי ונוח ללקוחותיי. אגיע עד אליכם הביתה בכל מקום בארץ, אעריך את המטבעות או הפריטים האחרים שברשותכם, ואשלם לכם במזומן על המקום. הידע והניסיון הרב שלי מאפשרים לי לתת הערכה מדויקת ומחיר הוגן לכל פריט.

פנו אליי עוד היום

אם יש לכם מטבעות עתיקים או נדירים למכירה, או כל פריט אחר מהרשימה לעיל, אל תהססו ליצור איתי קשר בטלפון 0544999107. אענה על כל שאלה, אתאם איתכם מועד לפגישת הערכה ואעשה כל שביכולתי כדי לספק לכם שירות מצוין תוך כדי השגת המחיר הטוב ביותר עבור הפריטים שלכם.

גל הולינדר – מומחה בהערכת ורכישת מטבעות, עתיקות, אומנות ואוספים. אמינות, מקצועיות ושירות אדיב בכל עת.

הזדמנות להרוויח מחפצים ישנים

רבים מאיתנו מחזיקים בבית חפצים עתיקים או מיוחדים בעלי ערך כספי, מבלי להיות מודעים לכך. חנוכיות, פמוטים, כלי כסף, תכשיטים, תמונות, ניירת עתיקה, פריטים העשויים משנהב וברונזה, פרטי אספנות, פורצלנים, שעוני קיר, פסלים, ציורים, עבודות בצלאל, חפצי אומנות ויודאיקה, מסמכים עתיקים וזהב – כל אלה עשויים להיות שווים הון רב. בנוסף, אני מתמחה ברכישת יינות ומשקאות ייחודיים, צעצועים ישנים, בולים, שטרות ומטבעות, אלבומי קלפים, קרמיקה וזכוכית צבעונית. אם ברשותכם פריטים כאלה שכבר אינכם זקוקים להם, או שקיבלתם בירושה, צרו עמי קשר ואשמח להעריך את ערכם ולהציע לכם מחיר הוגן עבורם. כך תוכלו גם לפנות מקום בבית וגם להרוויח.

* המידע המוצג באתר אינו מהווה תחליף לייעוץ רפואי, לייעוץ רפואי יש לפנות לרופא מוסמך

0544999107
מהסטיגמה למודעות: תפקיד התקשורת בהעלאת המודעות הציבורית ובמיגור דעות קדומות כלפי אגירה כפייתית

פינוי דירה בבאר שבע

פינוי דירה יכול להיות תהליך מורכב ומתיש, במיוחד כשמדובר בדירה ישנה או מוזנחת הדורשת טיפול מקיף. לעתים, הצטברות של שנים רבות של חפצים, ריהוט ישן ופסולת יכולה להפוך את המשימה למאתגרת במיוחד.

קראו עוד »

אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו