קונה ירושות עם מטבעות ובולים עתיקים, מספק שירות פינוי וניקיון הדירה

כאשר אנו נאלצים להתמודד עם פטירתו של בן משפחה קרוב, מלבד האובדן הרגשי הקשה, פעמים רבות אנו מוצאים את עצמנו אחראים על הטיפול בעיזבון שנותר בדירתו. לא פעם, בין החפצים האישיים והרהיטים הישנים, מסתתרים פריטים בעלי ערך דתי והיסטורי עצום, כמו כלי קודש וחפצי פולחן נדירים. ההתלבטות כיצד לנהוג בפריטים אלו, לצד הרצון לפנות את הדירה ולהשיב אותה למצב תקין, עלולה להיות מורכבת ומלחיצה. למרבה המזל, יש למי לפנות: גל הולינדר, מומחה מנוסה ברכישת עיזבונות ופריטים מיוחדים מדירות ירושה.

התמחות ייחודית ברכישת כלי קודש וחפצי פולחן

גל הולינדר ידוע במומחיותו הרבה בתחום האספנות והאמנות היהודית, ובפרט בכל הנוגע לכלי קודש וחפצי פולחן עתיקים. הודות לידע העצום שצבר במהלך שנות עבודתו בענף, גל מסוגל לזהות פריטים נדירים ובעלי ערך רוחני והיסטורי עצום, כגון ספרי תורה מאוירים, חנוכיות ופמוטים מכסף טהור, בגדי כהונה מרהיבים, מגילות אסתר עתיקות, טסים מעוטרים ועוד. הוא מכיר את סימני האומנים והאסכולות השונות, ויודע להעריך נכונה את שוויים של פריטים אלו בשוק. גל יגיע אל הדירה, יבחן בתשומת לב את כלי הקודש וחפצי הפולחן, ויציע ללקוחות עסקה הוגנת לרכישתם תמורת תשלום במזומן.

פינוי מקיף של תכולת הדירה וניקיון יסודי

במקביל לרכישת כלי הקודש וחפצי הפולחן, גל הולינדר דואג גם לטיפול המקיף בשאר תכולת הדירה. לשם כך הוא משתף פעולה עם שי פינוי דירה, איש מקצוע מנוסה בתחום הפינוי והניקיון. צוותו של שי נכנס לפעולה מיד לאחר שגל מסיים את הערכת ורכישת הפריטים בעלי הערך, ומתחיל בתהליך מסודר של מיון התכולה והוצאת כל הפסולת, הגרוטאות והחפצים הבלויים מהדירה. הם עובדים ביעילות, תוך הפרדה בין חפצים בעלי חשיבות רגשית למשפחה לכאלו שמיועדים לזריקה, ודואגים להשאיר את הדירה במצב נקי ומסודר, מוכנה לשימוש חוזר על פי החלטת המשפחה.

שירות מסור ורגיש לצד הלקוח לאורך כל הדרך

ההתמודדות עם פטירת אדם קרוב והצורך לטפל בעיזבונו מהווים אתגר פיזי ונפשי כאחד. גל הולינדר, המודע היטב לרגישות הרגעים הללו, מקפיד לספק ללקוחותיו שירות אישי ואמפתי, המתחשב במצבם הרגשי ובצרכיהם המשתנים. הוא מלווה אותם לאורך כל שלבי התהליך, עונה בסבלנות לשאלותיהם, ופועל בשקיפות מלאה כדי להבטיח את שביעות רצונם. בשיתוף הפעולה ההדוק עם שי פינוי דירה, גל מספק פתרון קצה לקצה, המאפשר למשפחות לעבור את התקופה המורכבת הזו בצורה קלה ומהירה ככל הניתן, תוך שמירה על כבודו של הנפטר.

קונים פריטי יודאיקה ואמנות יהודית נוספים

תחום ההתמחות של גל הולינדר אינו מוגבל רק לכלי קודש וחפצי פולחן, אלא מקיף את עולם היודאיקה והאמנות היהודית על כל גווניו. בין הפריטים שגל רוכש ניתן למצוא גם מגילות קלף עתיקות, ספרי תפילה מהודרים, פרוכות רקומות, תשמישי קדושה מעוטרים וחפצי נוי ששימשו בבתי כנסת ומוסדות יהודיים לאורך הדורות. מעבר לכך, הוא מתעניין גם ברכישת אמנות ופרטי יודאיקה מהתקופה המודרנית, כגון עבודות של אמנים ישראלים ידועים, פוסטרים וכרזות הקשורים לציונות, מזכרות ממלחמות ישראל ועוד.

צרו קשר כעת וקבלו הערכה ללא התחייבות

אם לאחרונה הלך לעולמו אדם קרוב לליבכם, ובין עזבונו מצאתם כלי קודש, חפצי פולחן או פריטי יודאיקה אחרים, אתם מוזמנים ליצור קשר עם גל הולינדר בטלפון 0544999107 לשיחת ייעוץ ראשונית וקביעת פגישת הערכה בנוחות הבית שלכם, ללא כל התחייבות. גל ישמח להכיר את הפריטים שבידיכם, לחלוק אתכם מניסיונו הרב בתחום, ולהציע הצעה הוגנת לרכישתם. במקביל, הוא יתאם עבורכם את שירותי הפינוי המקיפים והמקצועיים של שי פינוי דירה, שידאג להחזיר את הנכס למצב מצוין בפרק זמן קצר. אל תהססו להרים טלפון ולהתייעץ – גל ושי כאן כדי לעזור לכם בימים מורכבים אלו, ולהפוך את התהליך כולו לפשוט, קל ומתגמל ככל הניתן.

* המידע המוצג באתר אינו מהווה תחליף לייעוץ רפואי, לייעוץ רפואי יש לפנות לרופא מוסמך

0544999107
מהסטיגמה למודעות: תפקיד התקשורת בהעלאת המודעות הציבורית ובמיגור דעות קדומות כלפי אגירה כפייתית

פינוי דירה בבאר שבע

פינוי דירה יכול להיות תהליך מורכב ומתיש, במיוחד כשמדובר בדירה ישנה או מוזנחת הדורשת טיפול מקיף. לעתים, הצטברות של שנים רבות של חפצים, ריהוט ישן ופסולת יכולה להפוך את המשימה למאתגרת במיוחד.

קראו עוד »

אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו