קונה ירושה, מהו התפקיד?

תפקידו של קונה ירושות

קיבלתם ירושה? הגיעה לידכם תכולת הדירה של ההורים שנפטרו? אין ספק שאתם מצויים בצומת סוערת בחייכם. שלב של פרידה הוא מעיק וטעון רגשית, נוספת לכך הירושה שיש לטפל בה על הצד הטוב ביותר. כדי למקסם את הרכוש שלכם, ולהפוך ככל האפשר את החפצים המיותרים לכם לכסף מזומן. איך אפשר לעשות זאת?

אפשר לפתוח עסק… 

יש מי שרוצה לחסוך בעלויות ומחפש לעשות את כל זה בכוחות עצמו. הוא מעוניין למכור את תכולת הדירה למעוניינים בחפצים בצורה עצמית. אתם יודעים במה זה כרוך? למכור חפץ זו משימה לא קלה. זה דורש מכם לפרסם אותו, לקבוע מחיר הוגן עבורו, שמצד אחד ימשוך אנשים לקנות, אבל מצד שני שאתם תרוויחו מכך. אתם אלו שצריכים לענות לשיחות של כל המתעניינים ולדעת למצוא את המילים הנכונות שאכן יבליטו את היתרונות של המוצר ויעודדו אנשים לבצע קנייה. זה לא קל.

מי יכול לעשות זאת בשבילי?

אבל במקום לקחת על עצמכם את המשרה הנוספת הזו. מומלץ לכם למצוא מי שיכול לעשות לכם את העבודה הזו. כאשר אתם מעבירים את התפקיד הזה למי שיש לו יכולת מקצועית לעשות את זה, אתם מורידים מעל עצמכם את העול הכבד הזה. ונותן את המשימה הזו למי שיש לו יכולת לבצע אותה בצורה הטובה ביותר. כי זה התחום שלו, קונה ירושה.

מה זה קונה ירושה?

כאשר משתמשים במונח קונה ירושה מתכוונים למי שעוסק בתחום הזה של רכישת תכולת דירות, שמגיע לבית שבו נמצאת כל התכולה ובודק את ערכם של החפצים. הקונה יבדוק את התכולה ויאמוד את שוויה. כמה כל חפץ שווה, ומה המחיר שהקונה מוכן לשלם על החפץ הזה. אם המוכר והקונה מגיעים להסכמה בדבר עלות ותמחור, הם יכולים הלאה להתקדם בביצוע העסקה ולחתום על הסכם מכירה כפי שצריך וראוי.

מי מפנה את כל התכולה?

לאחר הסכם המכירה החפצים לא שייכים עוד אליכם, מעתה והלאה הם שייכים לקונה ולכן הוא יהיה זה שייקח את כל התכולה מהבית ויפנה לכם את הדירה.



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו