קונה ירושה להקלת ההתמודות עם האבל

קונה ירושות מקל על התמודדות

קונה ירושה מאפשר לנו התמודדות קלה יותר עם האבל שבאיבוד אדם קרוב. באמצעות השירות אנו מקבלים מתווך אשר מבצע איתנו את עבדות המיון, הפינוי ולעיתים מתגלה כריווחי, בנוסף לאחר הפינוי אתם מקבלים חלל חדש איתו אתם יכולים להמשיך ולעבוד לפי התוכניות שלכם, להשכיר או לשפץ, למכור או לעבור אליו וכדומה. עבודת קונה ירושה מסייעת בתהליך האבל והתאוששות, היא מהווה שלב בחתימת התהליך, אנו מבינים שהאדם שהיה אינו עוד, אנו נוצרים את זכרו, ומוקירים את השפעתו על חיינו, אנו זוכים בתמונות שלו, מסמכים ותעודות, ואלו הופכים עוד רובד בזהותנו. פעולת המיון והפינוי חשובות בהבנת אבלנו והתגברות עליו.

קונה ירושה איכותי ומקצועי נמדד לפי כמה דברים, עליו לתת תימחור הוגן, קבלה, להיות קשוב ורגיש לאנשים שהוא פוגש בעיסוקו, לעמוד בזמנים ובהסכם בינכם, ולהיות מצוייד בכוח אדם מתאים ורכב וציוד מתאים. העיסקה היא שקונה הירושה ממיין ומפנה את הציוד ובתמורה מפחית את סכום החפצים עלות הפינוי מסכום החפצים אותם הוא קונה. כך אתם זוכים בפינוי ותשלום עבור חלק מהחפצים. כדאי למצוא קונה ירושה אמין בקרב מכרים ממליצים, ברשת, ומקריאת תגובות וחוות דעת על השירות.

קונה ירושה מתמחה

ישנם גם בעלי מקצוע בתחום אשר מתמחים בתחומים ספציפים כמו חפצי כסף, או ממורבילייה של ההיסטוריה בישראל, אלו יהיו מעוניינים בעיקר באוספים, תעודות ישנות וכדומה. במקרה בו אתם יודעים או חושדים בקיום חפצים ורכוש הדורש בדיקת עין מקצועית ומחיר בהתאם, אז כדאי לפמות אל קונה ירושה המתמחה בתחום הרלוונטי. על פי תרחיש זה יתכנו שני מצבים, הראשון הוא שתקבלו פינוי מלא עבור חפצים אלו או רק את קנייתם ללא פינוי תכולת דירה, תלוי בהקיף האוסף וטיב השירות. תוכלו להביא למיקסום את יתרונות השירות באמצעות בקשה לנקות את הדירה לאחר הפינוי, לבצע הדברה קלה וכדומה. כך הדירה תהיה מוכנה לקלוט אליה אנשים חדשים במהירות רבה.

קונה ירושה יותיר את החלל פנוי, את ליבכם קל יותר, ואת יכולתכם להתמודד טובה ומחוזקת. לעולם אין תחליף לאדם אהוב שהלך, אך השירות מציע לחלוק את הנטל ולהקדים ולשוב אל שיגרת חיים.



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו