קונה אוספים שלמים, שטרות ומטבעות, פריטים בעלי ערך אספני גבוה במיוחד ברמת השרון

קונה אוספים שלמים, שטרות ומטבעות, פריטים בעלי ערך אספני גבוה במיוחד ברמת השרון

שמי גל הולינדר ואני מומחה להערכת חפצים, מכתבים ואוספים. אני מציע שירותי רכישה של אוספים שלמים, שטרות, מטבעות ופריטים נדירים בעלי ערך אספני גבוה במיוחד. אם אתם אספנים מנוסים או שקיבלתם בירושה אוסף יוצא דופן, אשמח לרכוש אותו מכם תמורת מחיר הוגן ומשתלם.

מתמחה במגוון רחב של תחומים

בנוסף לרכישת אוספים ייחודיים של שטרות ומטבעות, תחומי ההתמחות שלי כוללים גם:
– פריטי יודאיקה נדירים: חנוכיות עתיקות, פמוטים מיוחדים, כלי כסף
– אמנות יקרת ערך: ציורים מקוריים, פסלים נדירים, עבודות בצלאל
– מסמכים ומכתבים היסטוריים, ניירת עתיקה ונדירה
– וינטג' יוקרתי: שעוני קיר עתיקים, פורצלנים נדירים, צעצועים ישנים
– תכשיטים יקרים, פריטי זהב, שנהב וברונזה
– ועוד מגוון פריטי אספנות נדירים ובעלי ערך!

שירות VIP עד הבית

אני מעניק ללקוחותיי שירות VIP אישי ומקצועי. אגיע עד אליכם הביתה בכל מקום בארץ, אבצע הערכה מדויקת של האוסף או הפריטים שברשותכם בהתבסס על הידע הנרחב והניסיון שצברתי, ואציע לכם עסקה משתלמת ומחיר הוגן. התשלום יתבצע במזומן ובאופן מיידי להנוחיותכם.

אל תחכו – התקשרו עכשיו

אם יש לכם אוסף מיוחד, שטרות או מטבעות נדירים, או כל פריט אספני יוצא דופן אחר למכירה באזור רמת השרון והסביבה, אל תהססו ליצור איתי קשר בטלפון 0544999107. אשמח לענות על כל שאלה, לתאם אתכם פגישה ולהציע לכם את המחיר הגבוה ביותר שתוכלו להשיג תמורת הפריטים היקרים שלכם.

גל הולינדר – מומחה מוביל בתחומו, מעניק שירות אדיב ויחס אישי לכל לקוח, תוך מחויבות להגינות, יושרה ושביעות רצון מקסימלית.

תהפכו את האוסף לכסף

לעיתים יש לנו בבית אוספים, פריטים נדירים או חפצים עתיקים ששוויים גבוה מאוד, אך איננו מודעים לכך. חנוכיות עתיקות, פמוטים מיוחדים, כלי כסף, תכשיטים יקרים, תמונות ויצירות אמנות, ניירת ומסמכים היסטוריים, פריטים העשויים משנהב וברונזה, פורצלנים ושעוני קיר נדירים, ציורים מקוריים, עבודות בצלאל, חפצי יודאיקה נדירים ומסמכים עתיקים, ואפילו פריטי זהב טהור – כל אלה ועוד רבים נוספים עשויים להפוך בן רגע למקור הכנסה משמעותי. אני מתמחה גם באיתור וברכישה של יינות ומשקאות יקרי ערך, צעצועים ישנים ונדירים, אוספי בולים, שטרות ומטבעות, אלבומי קלפים נדירים, קרמיקה מיוחדת וזכוכית צבעונית. אם אתם יודעים שיש לכם אוסף או פריטים כאלה שקיבלתם בירושה, או שברצונכם פשוט להיפטר מהם, צרו עמי קשר בהקדם. אשמח להעריך את שוויים האמיתי, לרכוש אותם מכם במחיר הוגן ולאפשר לכם ליהנות מתמורה כספית נכבדה עבורם.

הפכו שטרות ואוספים לכסף

רבים מאיתנו מחזיקים בבית שטרות עתיקים ואוספים מיוחדים ששוויים עשוי להיות גבוה מאוד, מבלי שנהיה מודעים לכך. שטרות נדירים, מטבעות עתיקים, חנוכיות, פמוטים וכלי כסף, תכשיטים, תמונות וניירת היסטורית, פריטים משנהב וברונזה, פריטי אספנות, פורצלנים ושעוני קיר, פסלים וציורים, עבודות בצלאל, חפצי יודאיקה ומסמכים היסטוריים, ואפילו זהב טהור – כל אלה ועוד רבים אחרים יכולים להפוך בקלות למקור הכנסה נאה. אני מתמחה גם באיתור וברכישת יינות ומשקאות יקרי ערך, צעצועים ישנים ונדירים, אוספי בולים, אלבומי קלפים ייחודיים, קרמיקה אומנותית וזכוכית צבעונית. אם ידוע לכם שברשותכם שטרות או פריטים נדירים, אם קיבלתם אותם בירושה או שאתם פשוט רוצים להיפטר מהם, אל תחכו – צרו איתי קשר עוד היום. אשמח לבחון את הפריטים, להעריך את ערכם הכספי האמיתי, ולהציע לכם עסקה הוגנת שתאפשר לכם ליהנות מתשואה גבוהה על החפצים הללו.

* המידע המוצג באתר אינו מהווה תחליף לייעוץ רפואי, לייעוץ רפואי יש לפנות לרופא מוסמך

0544999107
מהסטיגמה למודעות: תפקיד התקשורת בהעלאת המודעות הציבורית ובמיגור דעות קדומות כלפי אגירה כפייתית

פינוי דירה בבאר שבע

פינוי דירה יכול להיות תהליך מורכב ומתיש, במיוחד כשמדובר בדירה ישנה או מוזנחת הדורשת טיפול מקיף. לעתים, הצטברות של שנים רבות של חפצים, ריהוט ישן ופסולת יכולה להפוך את המשימה למאתגרת במיוחד.

קראו עוד »

אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו