קונה ירושה או עיזבון שיש בהם חפצי אמנות וחפצים עתיקים, אוספים, תכשיטים, ציורים וכד' בראשון לציון

קונה ירושה או עיזבון שיש בהם חפצי אמנות וחפצים עתיקים, אוספים, תכשיטים, ציורים וכד' בראשון לציון

שמי גל הולינדר, ואני מומחה להערכת חפצים, מכתבים ואוספים. כחלק מהשירות הייחודי שאני מספק, אני מתמחה ברכישת ירושות ועיזבונות המכילים חפצי אמנות, עתיקות, אוספים, תכשיטים, ציורים ופריטים נדירים נוספים. אם אתם תושבי ראשון לציון או הסביבה וירשתם פריטים מסוג זה, אני מזמין אתכם ליצור עמי קשר כדי לקבל הערכה מקצועית ולמכור אותם תמורת תשלום הוגן.

ניסיון רב בהערכת עיזבונות

עם ניסיון נרחב בתחום האמנות, העתיקות והאספנות, אני מסוגל לזהות את הפריטים הייחודיים והיקרים ביותר בעיזבונות. בין אם מדובר באוסף מטבעות נדיר, ציורים מקוריים, תכשיטים עתיקים, חפצי יודאיקה או כל פריט אספנות אחר, אוכל להעריך במדויק את שוויו ולהציע לכם מחיר הוגן.

שירות רכישה כולל

מלבד חפצי אמנות ועתיקות, אני קונה גם מגוון רחב של פריטים אחרים מעיזבונות וירושות. בין היתר, התמחותי כוללת רכישת חנוכיות, פמוטים, כלי כסף, תכשיטים, תמונות, ניירת עתיקה, פריטים העשויים משנהב וברונזה, פרטי אספנות, פורצלנים, שעוני קיר, פסלים, ציורים, עבודות בצלאל, חפצי אומנות, מסמכים עתיקים וזהב. אני מגיע עד אליכם הביתה, בכל מקום בראשון לציון ובאזור, מעריך את הפריטים שלכם ומשלם במזומן על המקום.

הזדמנות למימוש נכסי העיזבון

אם ירשתם עיזבון המכיל חפצי אמנות, עתיקות או פריטי אספנות, זו יכולה להיות הזדמנות מצוינת עבורכם לממש את הנכסים ולהפוך אותם למזומנים. אנא צרו עמי קשר בהקדם האפשרי בטלפון 0544999107 כדי לקבוע פגישת הערכה. אשמח לבחון את הפריטים שבעיזבון, לחלוק את הידע והניסיון שלי, ולהציע לכם עסקה משתלמת עבור האוצרות המשפחתיים שלכם. אל תחמיצו את ההזדמנות להפיק את המרב מהעיזבון שלכם.

שירות מסור ואישי

כאספן מנוסה ובעל עין מיומנת, אני גאה לספק ללקוחותיי שירות מסור ומקצועי. אני מבין שעיזבונות וירושות יכולים לעורר רגשות מעורבים, ולכן אני מתחייב לגישה רגישה, מכבדת ודיסקרטית. תוכלו לסמוך על מידע מהימן, הערכה מדויקת ותהליך מכירה חלק, כל זאת תוך הענקת השירות האישי והיחס האדיב שמגיע לכם. צרו קשר עוד היום ותנו לי לסייע לכם במימוש מלוא הפוטנציאל הגלום בעיזבון שלכם, באמצעות מכירה הוגנת של חפצי האמנות, העתיקות והאוספים שבו.

הפכו את הפריטים הישנים שלכם לרווח

אם אתם כמו רוב האנשים, סביר להניח שיש לכם בבית שפע של חפצים ישנים שצברתם לאורך השנים. מה שאולי נראה לכם כגרוטאות עשוי למעשה להיות שווה הרבה כסף. פריטים כמו חנוכיות, פמוטים, כלי כסף, תכשיטים, תמונות, ניירת עתיקה, פריטים העשויים משנהב וברונזה, פרטי אספנות, פורצלנים, שעוני קיר, פסלים, ציורים, עבודות בצלאל, חפצי אומנות ויודאיקה, מסמכים עתיקים וזהב יכולים להניב רווחים נאים.

זה לא נגמר שם – התמחותי כוללת גם רכישת יינות ומשקאות ייחודיים, צעצועים ישנים, בולים, שטרות ומטבעות, אלבומי קלפים, קרמיקה וזכוכית צבעונית. לפעמים דווקא הפריטים הלא צפויים הם אלה שמושכים את תשומת לבם של אספנים ומשיגים מחירים גבוהים.

אם יש לכם פריטים כאלה שאתם שוקלים למכור, אני מזמין אתכם ליצור איתי קשר בטלפון 0544999107. אשמח להעניק לכם הערכה מקצועית, לבחון את החפצים שלכם ולהציע לכם עסקה הוגנת שתהפוך את המיותרים שלכם למהותיים. עם המומחיות והיושרה שאני מביא לכל עסקה, אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים שתקבלו את המחיר הטוב ביותר עבור האוצרות הנסתרים שלכם. אל תחכו – התקשרו עוד היום ובואו נתחיל במסע מרתק של גילוי והתחדשות!

* המידע המוצג באתר אינו מהווה תחליף לייעוץ רפואי, לייעוץ רפואי יש לפנות לרופא מוסמך

0544999107
מהסטיגמה למודעות: תפקיד התקשורת בהעלאת המודעות הציבורית ובמיגור דעות קדומות כלפי אגירה כפייתית

פינוי דירה בבאר שבע

פינוי דירה יכול להיות תהליך מורכב ומתיש, במיוחד כשמדובר בדירה ישנה או מוזנחת הדורשת טיפול מקיף. לעתים, הצטברות של שנים רבות של חפצים, ריהוט ישן ופסולת יכולה להפוך את המשימה למאתגרת במיוחד.

קראו עוד »

אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו