קונה ירושה או עיזבון שיש בהם חפצי אמנות וחפצים עתיקים, אוספים, תכשיטים, ציורים וכד' בהוד השרון

מומחה להערכת חפצים, מכתבים ואוספים – קונה ירושות ועיזבונות הכוללים אמנות, עתיקות, תכשיטים וציורים בהוד השרון

שמי גל הולינדר, ואני מספק שירות מקצועי ואמין של רכישת ירושות ועיזבונות המכילים חפצי אמנות, פריטים עתיקים, אוספים מיוחדים, תכשיטים יקרי ערך, ציורים נדירים ועוד. כמומחה מנוסה ובעל שם בתחום, אני מציע פתרון יעיל ונוח לתושבי הוד השרון והסביבה המעוניינים לממש עזבונות בצורה מהירה ומשתלמת.

מגוון עצום של פריטים נרכשים בכל הארץ

בנוסף לאמנות, לעתיקות ולתכשיטים שציינתי, אני גם רוכש קשת נרחבת של חפצים נוספים בעלי ערך. בין השאר, תחומי ההתמחות שלי כוללים חנוכיות, פמוטים, כלי כסף, תמונות היסטוריות, ניירת עתיקה, פריטים העשויים משנהב או מברונזה, אוספים ייחודיים, כלי פורצלן, שעוני קיר מרשימים, פסלים מעניינים, עבודות בצלאל מקוריות, חפצי אומנות מגוונים, פריטי יודאיקה נדירים, מסמכים עתיקים וחפצים העשויים מזהב טהור. הידע המקיף שלי והניסיון הרב שצברתי מאפשרים לי לזהות ולהעריך נכונה כל פריט, ולהציע עליו את המחיר ההוגן והגבוה ביותר.

שירות עד פתח הבית, איכות ודיוק ללא פשרות ותשלום במזומן

כדי להפוך את תהליך מכירת הירושה או העיזבון לפשוט ונטול טרחה מבחינתכם, אני מגיע עד אליכם הביתה, בכל מקום בהוד השרון ובאזור כולו. אסקור ביסודיות את הפריטים שברשותכם, תוך הקפדה על בדיקה מדוקדקת ושימוש בשיטות הערכה מתקדמות, על מנת לקבוע את ערכם האמיתי. לאחר מכן, אצטט בפניכם מחיר הוגן במיוחד, ואשלם לכם אותו במזומן מיד עם סיום העסקה. בדרך זו אתם נהנים ממכירה חלקה, שקופה ויעילה, ללא כל טרחה מיותרת או עיכובים מצדכם.

התקשרו עכשיו כדי לממש את מלוא הפוטנציאל הכלכלי של ירושות ועזבונות

אם הגיע לידיכם עיזבון או ירושה הכוללים חפצי אמנות, עתיקות, אוספים ייחודיים, תכשיטים, ציורים או כל פריט מיוחד אחר, אל תהססו ליצור איתי קשר בטלפון 0544999107. אני אשמח להגיע במהירות לביתכם, לבצע הערכה מקצועית ומדויקת של הפריטים, ולהציע לכם את העסקה המשתלמת ביותר עבורם. המוניטין הרב שצברתי, לצד האמינות, היושרה והמחירים הגבוהים שאני מציע, מהווים עבורכם ערובה לכך שתקבלו את המקסימום עבור הירושה או העיזבון שבידיכם. אל תחמיצו את ההזדמנות הזו – חייגו אליי כבר עכשיו!

* המידע המוצג באתר אינו מהווה תחליף לייעוץ רפואי, לייעוץ רפואי יש לפנות לרופא מוסמך

0544999107
מהסטיגמה למודעות: תפקיד התקשורת בהעלאת המודעות הציבורית ובמיגור דעות קדומות כלפי אגירה כפייתית

פינוי דירה בבאר שבע

פינוי דירה יכול להיות תהליך מורכב ומתיש, במיוחד כשמדובר בדירה ישנה או מוזנחת הדורשת טיפול מקיף. לעתים, הצטברות של שנים רבות של חפצים, ריהוט ישן ופסולת יכולה להפוך את המשימה למאתגרת במיוחד.

קראו עוד »

אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו