פינוי תכולת דירה לכל מטרה

כל מה שצריך וחשוב לדעת על פינוי תכולת דירה

פינוי תכולת דירה, מסביר לנו שי שטיקגולד, הבעלים של חברת שי פינוי דירה, "הוא אחד משירותי הפינוי הנפוצים והמבוקשים ביותר, וזאת לנוכח העובדה שמדובר בשירות המותאם למגוון רחב של מקרים בהם קיים הכרח בפינוי תכולה מיותרת משטח הבית, הדירה, המשרד או בית העסק".

באיזה מקרים נדרש פינוי של תכולה ?

"כפי שציינתי, פינוי תכולת דירה יכול להיעשות מסיבות שונות, וביניהן:

  • פינוי תכולה לצרכי מעבר
  • פינוי תכולה ישנה שאינה נמצאת בשימוש
  • פינוי תכולה מיותרת מהבוידם או כל שטח אחסון אחר בשטח הדירה
  • פינוי תכולה ישנה לטובת אבזור סביבת המגורים בפריטי ריהוט חדשים
  • פינוי תכולת דירה ישנה ומוזנחת המיועדת למכירה או לקראת תהליכי שיפוץ וכדומה
  • פינוי חפצים ישנים או חסרי שימוש ממשרדים, חנויות, מפעלים, מחסנים וכדומה
  • פינוי חפצים מיותרים מחדר מדרגות, מקלטים משותפים, גגות משופתים וכדומה

ובמקרים נוספים בהם תהיו מעוניינים לפנות כל פריט כזה או אחר של תכולה משטח הדירה".

האזינו להמלצה של עוד לקוחה מרוצה של שי פינוי דירה

האם השירות כולל גם פירוק של חפצים ורהיטים?

"בוודאי", משתף אותנו שי, אחד מקבלני הפינוי המנוסים והמיומנים ביותר בענף הפינוי, "בכל תהליך בו אנו בשי פינוי דירה נדרשים לשירותי פינוי תכולת דירה, אנו מאפשרים לקהל לקוחותינו להסתייע גם בשירותי פירוק של ארונות קיר, ארונות מטבח וכל חפץ או פריט ריהוט אחר הנדרש לפירוק".

באיזה ציוד עושים שימוש בתהליך פינוי תכולה?

"אנחנו ב-שי פינוי דירה", מספר לנו שי, "מקפידים לעשות שימוש במערכות ציוד שונות המותאמות ומיועדות לצרכי הפינוי של כל תכולה מכל סוג ובכל היקף, לרבות, מנופי זרוע המשמשים אותנו לשינוע תכולה כבדת משקל או תכולה מקומות גבוהות, שרוולי פינוי דרכם אנו מוציאים את פריטי התכולה משטח הדירה ישירות אל המכולה, שקי יוטה עמידים וחזקים וציוד בטיחות נוסף המיועד לאנשי צוות הפינוי".

שירותים נלווים לפינוי תכולת דירה

שי פינוי דירה הוא צוות פינוי מוביל בתחומו, העוסק ומתמחה בכל שירותי הפינוי האפשריים כבר למעלה מ-30 שנה, וביניהם, פינוי תכולת דירה לצד פינוי תכולת אספנות או אגרונת כפייתית. "כל אחד משירותי הפינוי שלנו", מסביר לנו שי, "כוללים בתוכם גם שירותים נלווים אותם ניתן להתאים למצבה התחזוקתי של הדירה או של המקום המיועד, משירותי חיטוי והדברה של סביבת המגורים, דרך שירותי ניקיון ועד לביצוע עבודות תחזוקה קלות בשטח הבית או הדירה, לרבות, סיוד וצביעת קירות, תיקון חלונות, תריסים ורשתות ועבודות תחזוקה נוספות אותן ניתן להתאים למצב התחזוקתי של המקום בו נערך הפינוי".

שי שטיקגולד, מבעלי שי פינוי דירה, הוא אחד מקבלני הפינוי המובילים ביותר בענף, ובעיני רבים, הוא נחשב לאוטוריטה מקצועית בכל הנוגע לתכנון מיטבי של תהליך הפינוי על כל ההיבטים הנלווים אליו.

 

 

אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו