פינוי ירושות ודירות לאחר שריפה

פינוי אחרי שריפות

פינוי ירושות ודירות לאחר שריפה מבטא ומייצג עבודת קודש של ממש, אשר יש בה מעין שליחות עילאית, המסייעת לאנשים רבים ומשפרת את חייהם לאין שיעור. אין צורך להכביר במילים על המימד הנוסטלגי, סנטימנטלי, אמוציונאלי וסימבולי שקיים בחפצים, אשר הורשו על ידי אדם אהוב, לבן משפחה. ברור, אותם חפצים אינם מרפים ומשככים את העצב לחלוטין, ברור כי האובדן של בן משפחה קרוב יהדהד תמיד, אך כן ניתן למזער את הטוגה השוררת על אדם, באם וכאשר יוכל להתרפק על חפצים שונים, אשר קישרו בין חייו לבין המנוח, קישרו בניהם כחוט השני. בעת שריפת דירה, על אחת כמה וכמה דירה אשר הייתה משופעת במזכרות וחפצים שונים, אשר הורשו, הכאב הוא עצום והמשימה הראשית היא לנסות ולהציל כמה שיותר פריטים, למען יהדהדו ויזכירו לנצח את זיכרון המוריש.

איך זה מתבצע?

כאמור, שריפה היא אירוע הרסני ולכן, ראשית כל, יש לחפש אחר חפצים שלא ניזוקו, או שניזוקו חלקית, כדי שיהיה ניתן לשקמם ולהצילם. זאת ועוד, פינוי ירושות ודירות מאפשר, בעתיד, פעולות שיפוץ דירה ביתר קלות. יש לציין כי היום, חברות פינוי ירושות ודירות, אשר מוסמכות לכך, עושות זאת בשיתוף פעולה מלא עם מערכת הביטחון וההצלה. טרם פינוי הדירה, יתקבל דו"ח שריפה מקצועי מצוות הכיבוי, אשר יעיד על אומדן הנזק שחל בדירה ובחינת היבטים מקצועיים, אשר דורשים טיפול מקצועי ומיידי.

האזינו להמלצה של עוד לקוחה מרוצה של שי פינוי דירה

הליך הפינוי

הפעולה הראשונה תהיה להוציא את התכולה שניזוקה חלקית, או לא ניזוקה בכלל. כך יהיה ניתן בכל זאת להציל פריטים מסיימים ולבצע פינוי ירושות החשובות ליורש החוקי. הפינוי, כמובן, מתבצע בעזרת ביגוד מתאים:ביגוד חסין אש, מסיכות חמצן, קסדות מיגון וכדומה. לאחר מכן, יתבצע פינוי פיח וציוד שנשרף כליל במהלך השריפה, דרך הקפדה על בטיחות מרבית, כמובן. הפעולות האחרונות יהיו פעולות תשתית למען שיפוץ עתידי של הדירה אשר נשרפה: סיוע וצבירת קירות, החלפת בלאי ועוד. כל הפעולות יתבצעו בצורה הבטוחה והמקצועית ביותר, עם ניסיון רב בשיקום דירות מסוג זה. יש לזכור, שוב, כי חברות פינוי ירושות רואות בעבודתן שליחות וכי הן יעשו את המיטב והמרב, למען הצלת כמה שיותר פריטים.

השיקום אחרי השריפה

השלב הבא לאחר הפינוי הוא השיקום. למעשה, לאחר הפרוד מהפריטים הנזקקים או האבודים, יש להתמקד בשחזור הדירה והחיים שבה. השיקום כולל פעולות רבות הכרוכות במהירות וביעילות, על מנת לאפשר לתושבי הדירה לשוב לרוטינה הנורמלית שלהם בזמן הקצר ביותר. זאת ועוד, השיקום מצריך גם התייחסות ותשומת לב לפרטים הקטנים, כגון החלפת הצבע, התאמת רהיטים חדשים או אפילו החזרת פריטים דקורטיביים המתאימים לעיצוב החדש. במהלך השיקום, יש לוודא שכל עבודה ביצועית מתבצעת על ידי מקצועאים בתחומם, כגון חשמלאים, אינסטלטורים ועוד, על מנת להבטיח את בטיחות הדירה והתושבים.

ההקמה מחדש של הבית

החזרת הדירה לתפקודה המקורי אינה משימה פשוטה. לעיתים, זה יכול לקחת זמן רב ומאמץ גדול. אבל, עם הגישה הנכונה, ההשקעה והתוכנון המדויק, ניתן להביא את הבית למצבו הטוב ביותר. בשלב זה, התמקדות בפרטים הקטנים היא המפתח: החל מהתאמת הצבעים ועד לבחירה של הרהיטים המתאימים. בנוסף, מומלץ להקשיב לייעוץ מקצועי ולהתייעץ עם מעצבי פנים או עם מומחים בתחום הבניה והשיפוצים. הם יכולים להציע פתרונות יצירתיים ומקוריים לשחזור הבית ליופיו הקודם, ואולי אף לשדרוגו. בסיום התהליך, המטרה היא להרגיש בבית מחודש, שמתאים לצרכים של התושבים ומספק את הנוחות והאווירה הנדרשים להם.

אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו