פינוי וקניית ירושות

קונה ירושות

פינוי ירושות הוא שירות אשר מוצע ליורשים חוקיים של דירות המשופעות בחפצים רבים ומגוונים, אשר לעיתים הכמות שלהם כה גדולה ורבה, עד אשר אין לדעת מאין להתחיל ואיך להתמודד עם העניין. הפינוי מסובך מאוד ליורש החוקי, מכוון שהוא צריך להתמודד, חוץ מהמעמסה הארגונית-ביצועית, עם מעמסה רגשית לא קטנה, עקב העובדה שחפצים רבים הם בעלי ערך אמוציונאלי רב, מזכירים ליורש נשכחות ואנקדוטות מהעבר ואף את בני משפחתו השונים, מנקודות שונות על ציר הזמן של חייו. ברור כי חפצים שונים ישמחו אותו ויישארו איתו לעד, אך חפצים רבים, לעיתים, נאגרים סתם, חרף העובדה שאין בהם תכלית עניינית. החפצים מהסוג הנ"ל ראויים להיזרק ולהיות מפונים, אך לעיתים הם כה רבים, עד שקשה לעשות זאת, לפנותם, לבד. אי לכך ובהתאם לזאת, כיום יש חברות אשר מתמחות בפינוי ירושות, חברות אשר ילוו את היורש החוקי בכל השלבים השונים של הפינוי.

מה מפנים?

כל דבר, תלוי במה שנאגר. מדהים למצוא אילו חפצים אנשים שונים שומרים בדירתם. ניתן למצוא דירות אשר משופעות בעיתונים ישנים, אשר לא נזרקו שנים, רהיטים מרופטים וישנים, מוצרי חשמל שאינם תקינים, אוספים שונים ומשונים ועוד. במקרים קיצוניים, אוגרים אנשים שונים חפצים מכל הבא לד, מפתחים אובססיביות לעניין ולא מסוגלים לזרוק שום דבר. אז הדירה אכן תהא במצב קטסטרופלי, מצחינה, חשוכה ולעיתים, מלאה במזיקים שונים. חברות שונות מבצעות עבודות מיון שונות, כדי להבדיל מהחפצים הרצויים והלא רצויים, מפנות ומארגנות את הבית ולאחר מכן אף משקמות אותו, מנקות ומטפחות אותו מחדש.

קניית ירושות

קניית ירושות הוא שרות נוסף, מלבד פינוי דירות של ירושות, שמוצע לעיתים ע"י אותן חברות שונות. לעיתים, היורש החוקי, לאחר שלב הארגון והמיון של החברות, מבין כי אינו זקוק לחפצים רבים שנשמרו, הן מבחינה פרקטית והן מבחינה רגשית. אולם, חפצים שונים יכולים להיות עדיין תקינים ולשבות ליבם של אחרים. במקרה כזה, חברות מסויימות יציעו ליורש החוקי לרכוש ממנו חפצים שונים, בתמורה לשירותיהם. כלומר, הלקוח ייפרד מחפציו, שגם ככה לא חפץ בהם ולא ישלם עבור הפינוי עצמו, בעוד החברות המפנות יזכו לגמול שאינו כספי, כי אם בצורת מוצרים שונים. אופציה זו לעיתים היא האופטימאלית ביותר, מכוון שהיא עונה על האינטרסים של כולם.




אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו