פינוי דירות של אנשים שאוגרים בגדים תיקים נעליים וחפצים

שי מפנה דירות אגרנות

אם החלטתם לנסות ולסייע לאנשים שאוגרים חפצים ולשפא את איכות חייהם, הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא – לקרוא לאנשי מקצוע.

חברת שי פינוי דירה מעסיקה מומחים בפינוי של דירות של אנשים שאוגרים בגדים תיקים נעליים וחפצים, כאשר הרעיון הוא לפנות את תכולת הדירה כולה אם יש צורך, או למיין ולהשאיר בדירה את החפצים שכן יש בהם שימוש. בסופו של התהליך הבית הופך שוב לראוי למגורים וכבר איננו מהווה סכנה תברואתית לדייריו ולשכנים.

למה אתם צריכים את השירות של שי פינוי?

הרצון לעזור הוא רגש טבעי של כל בן אדם, אך אין ספק שבמקרים חמורים שבהם הדירה המדוברת היא מזוהמת ומלאה בציוד עד אפס מקום – לא ניתן לעשות את פעולת הפינוי לבד. יש צורך בכוח עזר רב וגם במכשור מקצועי, שיסייע לפינוי התכולה למקום ראוי ולסילוק האשפה באופן יעיל ומהיר ומבלי להטריד את מנוחתם של השכנים, שיש להניח שסבלו לא מעט ממצבה של הדירה המוזנחת אף הם.

מתי נדרש השירות?

השירות נדרש כאשר אתם מזהים אדם שסובל מהמצב שבו נמצאת הדירה שלו וברור לכל שהוא איננו יכול להמשיך ולהתגורר בתוכה.  יש להבין כי אנשים שהגיעו למצב שכזה, הם בדרך כלל אנשים חולים שכל יום שעובר כשהם מתגוררים בדירה כה מלוכלכת, הוא בגדר סכנה אמיתית לבריאותם. כדאי אם כן, להזמין אנשי מקצוע ברגע שניתן ולאפשר לדיירי הבית להתחיל חיים חדשים.

איך מזמינים שירות פינוי דירות של אנשים שאוגרים בגדים תיקים נעליים וחפצים ?

הזמנת השירות נעשית באמצעות פנייה דרך אתר האינטרנט וכן קביעת שיחת ייעוץ מקצועית, לצורך קבלת הסברים באשר לביצוע התהליך והתייעצות בנוגע לאופן פינוי הדירה. תוכלו לקבל הכוונה בנוגע למידע שעליכם יהיה להעניק לדיירי הבית שעומד להתפנות ותמיכה וליווי בתהליך כולו.

פנו אל שי פינוי דירה להזמנת השירות

כאשר אתם מעוניינים לעזור באמת לאנשים שהם אגרנים כפייתיים, דעו כי הפנייה אל שי פינוי דירה היא צעד ראשון בדרך לחיים חדשים, עבור האנשים שאתם מזמינים בשבילם את השירות. השיפור באיכות החיים יהיה אדיר, הן לדיירים הבית עצמו והן עבור השכנים שגרים בסמוך אליו.

אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו דילוג לתוכן