פינוי אגרנות כפייתית ושירותים לאגרנים

מפנים דירות אגרנים

ישנן אין ספור בעיות נפשיות, בעיות קלות יותר הניתנות לטיפול או לפחות ניתנות למניעת הידרדרות חמורה יותר וישנן בעיות נפשיות קשות יותר המצריכות טיפול אגרסיבי והתערבות של רשויות הרווחה, ולעיתים אף אשפוז כפוי. בעיה נפשית שלא רבים מכירים אותה היא האגרנות הכפייתית, בעיה שיכולה להיות גם אצל השכן שלנו או בן משפחה, ואנו לא נשים לב לכך כל כך מהר. דירה של אגרן כפייתי תהיה בדרך כלל מלאה בחפצים, בקבוקים, שאריות מזון ועוד, ואת כל אלו הוא ישמור ועלינו הקרובים או החברים לדאוג לפינוי הדירה.

מהי האגרנות הכפייתית?

אגרנות כפייתית היא אי יכול  להיפטר מציוד אישי, והיקשרות נפשית אל הציוד הזה באופן בלתי מוסבר. ההבדל בין אספנות ובין אגרנות הוא בכך שאספנות תהיה מקוטלגת לתחום אחד כמו עיתונים ישנים וכדומה, בניגוד לאגרנות כפייתית שהיא איסוף ושמירה של כל דבר כמעט, החל במקרים הקלים בבקבוקים, בגדים, עיתונים וכדומה, ובמקרים הקשים אף זבל, שאריות מזון מקולקל, ואפילו שמירה של הפרשות הגוף. אין ספק שהדבר הראשון לסייע לאדם כזה הוא לקשר אותו עם שירותים לאגרנים, שירותים שנותנים מענה בפן הפסיכולוגיפסיכיאטרי.

צעד ראשון – פינוי הדירה

מעבר להפניה לאנשי מקצוע מהתחום ולאנשי הרווחה הצעד הראשון להחלמה מבעיה כזו הוא פינוי הדירה של האגרן. ישנן חברות רבות העושות פינוי אגרנות כפייתית, פינוי דירה למכירה, פינוי משרדים, פינוי מחסנים, פינוי בגדים ועוד ואחת מהחברות הללו היא clear-team – החברה המובילה בישראל לפינוי דירות ושאר חללים. פינוי הדירה של האגרן תאפשר לו לפתוח דף חדש ביחסיו עם הפריטים שלו, מה שיסייע לו רבות בהחלמה בטווח הארוך יותר. זהו אם כן צעד חשוב בדרך הארוכה להחלמה מן הבעיה הזו.

אם אתם מחפשים חברה לפינוי אגרנות כפייתית, clear-team היא החברה אותה אתם מחפשים. בפינוי דירה של אגרן כפייתי צריך לא רק להיות בעל יכולת פיזית אלא גם עם הרגישות המתאימה, וחברת clear-team יודעת לעשות את זה באופן הרגיש ביותר. פנו אלינו בהקדם ונשמח לסייע לכם.

 

אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו