סידור בתים וניקיון באשקלון

שי סידור בתים באשקלון

אם אתם צריכים שירות של סידור בתים וניקיון באשקלון, אנו חברת שי פינוי דירה עומדים לשירותכם. אנו נסדר עבורכם את הדירה שלכם, נפנה חפצים מכשירים או רהיטים שאתם לא צריכים, אנו חברה עם מוניטין מצוין ולקוחות רבים ממליצים על השירותים שלנו.

מיון תכולת הדירה

אם אתם לא רוצים לפנות תכולה מלאה של הדירה, צריך להחליט מה לשמור ולהשאיר בדירה ומה לפנות ולהשליך מהדירה, עבודה של מיון חפצים בדירה עמוסה בחפצים יכולה להיות תהליך ארוך ומייגע. אנו כאן לסייע לכם ולמיין עבורכם את החפצים.

פינוי פסולת מהבית

אם יש לכם בבית חפצים שונים שאתם לא צריכים או ניירות, עיתונים, בגדים, מכשירי חשמל מקולקלים, כל אלה הם בגדר אשפה. אנו נגיע עם צוות מקצועי ומתאים, ונפנה עבורכם את כל החפצים המיותרים. כך נבצע עבורכם פינוי פסולת מהבית ונסייע לכם ליהנות מדירה מסודרת ומאורגנת שוב.

מסדרים בתים עם בעיית אגרנות כפייתית של חפצים

יש אנשים שחושבים שאף מנקה או חברת ניקיון לא יסכימו לסדר דירת אגרנות כפייתית עמוסה וגדושה בחפצים. הרבה חברות באמת נמנעות מלסדר דירת אגרנות כפייתית. בדירות אגרנות יש עומס גדול של חפצים שלא נזרקו. אנו מומחים בסידור ופינוי דירות כאלה ואנו מסדרים בתים עם בעיית אגרנות כפייתית של חפצים.

בתים מוזנחים ומלוכלכים

אם הבתים שלכם או של מכרים או קרובים נראים כמו בתים מוזנחים ומלוכלכים זה הזמן לעשות מעשה ולחדש את פני הבתים שלכם. אנו מגיעים עם צוות גדול וחרוץ ובמחירים נוחים מבריקים מנקים ומפנים את הדירה מכל פסולת או לכלוך.

פינוי וניקיון דירות שהיו סגורות הרבה זמן

יש מי שחושב שדירות שעומדות סגורות והן לא בשימוש פחות מלוכלכות, אבל זה אינו נכון, דירות שעומדות סגורות גם הן צוברות לכלוך. אנו מבצעים פינוי מדירה וניקיון דירות שהיו סגורות הרבה זמן. אנו מגיעים מנקי את הדירה, מפנים חפצים ופסולת שאין בהם צורך, מאווררים את הדירה ומכינים אותה לאכלוס.

פינוי רהיטים וחפצים מבתים

אם אתם מעוניינים בשירות של פינוי רהיטים וחפצים מבתים, אנו כאן לשירותכם. אנו בחברת שי פינוי דירה מבצעים בזריזות וביעילות פינוי חפצי מכל מרחב או דירה. העובדים שלנו מסורים והגונים ונבחרים בקפידה ונבדקים לאורך זמן על ידי הנהלה מסודרת ואמינה.

פינוי דירות ירושה

אם אתם מטפלים בדירת ירושה כדאי שתדעו שהצעד הראשון שצריך לעשות הוא לפנות את דירת הירושה מחפצים ישנים ולא נדרשים. אנו נבצע עבורכם פינוי דירות ירושה. כאשר אנשים באים לראות דירות להשכרה וודאי לרכישה הם רוצים לראות דירה נקייה ומפונה. לכן חשוב קודם כל לעשות פינוי.

פינוי וניקיון מחסן

חשוב וכדאי כל תקופת זמן מסוימת לבצע פינוי וניקיון של המחסן. כך תשמרו טוב יותר על המאוחסן במחסן ותפנו מקום לחפצים חדשים במחסן. נשמח לסייע לכם לפנות את המחסן בזריזות ובמחיר נוח וזול.

פינוי מהגג

אם אתם יודעים כי יש על הגג חפצים מיותרים זה הזמן לפנות אותם מהגג.עבודה בגובה יכולה להיות מסוכנת. עדיף לתת לאנשי מקצוע לבצע עבודה כזאת.

ניקיון הכולל חיטוי לשטח כל הבית

אם אתם רוצים לדעת שאתם נכנסים לדירה נקייה ובטוחה ניתן ומומלץ לבצע ניקיון הכולל חיטוי לשטח כל הבית. אנו נגיע ונחטא ביסודיות את כל הבית לשביעות רצונכם.



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו דילוג לתוכן