מספר טיפים של פינוי תכולת דירה

משנים את המצב

הטיפ הראשון הוא להתחייב לתהליך. אם הדירה שלכם עמוסה בציוד, סביר להניח שעד היום יצא לכם כבר לחשוב על פינוי התכולה שבה ואולי אפילו התחלתם לעשות את זה, אך העובדות מראות שזה עוד לא באמת קרה. לכן הטיפ הראשון הוא להתחייב לתהליך שאליו אתם נכנסים.

חפשו חברה

הטיפ השני הוא לחפש את חברת הפינוי שלכם. חשבו מה דרוש לכם ולאיזה שירות אתם מצפים, כי אם אתם רוצים גם שיינקו את הדירה שלכם אחרי הפינוי, אז אין ספק שאתם צריכים לוודא שהחברה שאליה אתם רוצים לפנות אכן יכולה להעניק לכם שירותים כאלה.

הזמינו פגישת הכירות

הטיפ השלישי הוא להזמין את אחד מנציגי החברה אליכם הביתה. מטרת הפגישה הזאת היא גם לשמוע מה בדיוק החברה מציעה ומה היא מבטיחה, ומעבר לכך, המטרה היא שנציג החברה יראה את הדירה שלכם. כך הוא יוכל להעריך כמה אנשי מקצוע הוא צריך ליום הפינוי וגם מה היקף העבודה, וזה יעזור לחברה שלו לבצע טוב יותר את הפינוי.

החליטו על תאריך

הטיפ הרביעי הוא לקבוע תאריך ליום של פינוי תכולת דירה עם נציג החברה, ועדיף לעשות את זה כבר במהלך פגישת ההיכרות. כאשר יש תאריך לפינוי אפשר להיות בטוחים שהדברים אכן ייקרו וכי הפעם הפינוי יתבצע ולכן זה חשוב ביותר.

מיינו את החפצים

רגע לפני שחברת הפינוי מגיעה, אתם צריכים למיין את החפצים שלכם, וזהו בדיוק הטיפ החמישי. הטיפ הזה כולל את התאגדות כל המשפחה ביחד כדי לעבור על כל החפצים שיש לכם בבית, כאשר כל אחד מבני הבית יוכל להחליט מה מהחפצים שלו הוא רוצה לשמור ומה הוא חייב לזרוק. אחרי המיון הפינוי יוכל לצאת לדרך ואתם תוכלו ליהנות מדירה מסודרת.





אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו