מומחה פינוי דירה עושה פינוי בתים בפרדס חנה לבתים של אספנים כפייתיים

שי פינוי בתים בפרדס חנה

גרים בפרדס חנה ומכירים אספן כפייתי שאתם רוצים לעזור לו? הגעתם למקום הנכון! אנחנו בחברת מומחה פינוי דירה מאמינים שאפשר לצריך לעזור לאספנים הכפייתיים בישראל, ולכן במסגרת השירותים של פינוי דירות שאנחנו מציעים, אנחנו מציעים גם פינוי בתים של אספנים. התקשרו אלינו כבר עכשיו כדי להתחיל את מבצע פינוי תכולת הדירה של האספן הכפייתי שגר לידכם לטלפון: 03-9240718.

יש לכם שכן שהוא אספן כפייתי ואתם מתחילים לסבול מזה? אנחנו יכולים לעזור לכם ולשכן האספן שלכם להתמודד עם המחלה שלו, כי אנחנו בחברת מומחה פינוי דירה מציעים שירותים מעולים של פינוי בתים בפרדס חנה, ושירות כזה זה בדיוק מה שהאספן שלכם צריך .

חשוב שתזכרו כי אספן כפייתי לא בחר להיות כזה, והוא לא פוגע במדרגות המשותפות של הבניין שלכם בכוונה, הוא סך הכל אדם חולה שזקוק לעזרה אם תתקשרו אלינו ותזמינו את השירותים שאנחנו יכולים להעניק לשכן האספן שלכם, אתם תעשו מצווה גם לאספן שלכם וגם לכם , כי פינוי בתים בפרדס חנה השייכים לאספנים כפייתיים זה ממש הצלחת נפשות .

 

בעולם כולו, וכך גם בישראל, יש לא מעט אנשים שיש להם את מחלת האספנות הכפייתית .

אנשים שאינם מודעים לקיומה של מחלה זו, חושבים לרוב כי מדובר על סתם עוד בנאדם מוזר, אך למען האמת אין המדובר על מוזרות ,כי אם על הפרעה נפשית של ממש בספרי הרפואה השונים, וגם במחקרי הפסיכולוגיה למיניהם, אפשר לקרוא על כך שכל המומחים מגדירים את האספנות הכפייתית בתור מחלה של ממש, ואם מדובר על מחלה, הרי שהיא דורשת טיפול .

האספנות הכפייתית היא המחלה הקשה אשר גורמת לחולים בה לאסוף דברים ללא גבולות וללא מחשבה פרקטית של האם הם צריכים בכלל את החפצים שהם אוספים המחלה הזו יכולה להתחיל כבר בגיל הילדות או הנערות, ואם לא מטפלים בה, היא רק הולכת ונהיית חמורה יותר ככל שהשנים חולפות .

טיפול טוב במחלת האספנות הכפייתית הוא, כמובן, טיפול אצל פסיכיאטר וגם אצל פסיכולוג, אך יחד עם זאת, יש לשלב טיפול פיזי בחיים שלהם הטיפול הפיזי שאתם ואנחנו יכולים להעניק לאספן כפייתי, הוא פינוי הבית שלו מכל התכולה שלו .

אם תקראו לנו, אנו נוכל לתת לכם ולאספן שלכם שירותים של פינוי בתים בפרדס חנה, וכאשר מדובר על פינוי של בית של אספן, מדובר על עבודה מעמיקה ביותר שיש לעשות אי אפשר להתווכח עם העובדה כי פינוי הבית שלו מכל מה האספן אסף בשנים האחרונות זהו לא טיפול מספיק, וכי הוא חייב גם לעבור טיפול נפשי רציני, אך יחד עם זאת, פינוי הבית שלו מכל התכולה שבתוכו, זו התחלה נאה .

מה הם אוספים ולמה

אם ננסה לענות על השאלה: מדוע האספנים הכפייתיים ממשיכים לאסוף ציוד, לעיתים כל החיים, נראה כי התשובה לכך היא קשה .

אפילו הפסיכולוגים והמומחים הגדולים בתחום לא ידעו לענות על שאלה כזו בוודאות הסברה היא כי מה שמנחה את האספנים הכפייתיים להמשיך לאסוף, היא המחשבה שהם צריכים לעשות כל מה שביכולתם כדי לא להגיע למצב שמשהו חסר להם .

זה מה שגורם להם לאסוף ולאסוף במשך שנים רבות, עד שהם מגיעים למצב שהבית שלהם כה עמוס, עד כדי כך שהדבר היחיד שיכול להציל אותם הוא, למעשה, שירות של פינוי בתים בפרדס חנה לגבי השאלה השנייה, כלומר השאלה של: מה אוספים האספנים, כאן התשובה היא הרבה יותר מגוונות .

האספנים הכפייתיים יכולים לאסוף הכל לבית שלהם, פשוט הכל יש אנשים שהם אספנים כפייתיים ובמשך שנים הם אוספים עיתונים ישנים ומגזינים מכל העולם, ולעומת זאת, יש אנשים שהם אספנים כפייתיים והם דווקא אוספים מכשירי חשמל ישנים שלא עובדים .

יש אספנים כפייתיים שאוספים ריהוט שאנשים אחרים זורקים לרחוב, ויש אספנים שקונים קופסאות שימורים בכמויות אדירות, ומובן שהם לא זורקים אותן לעולם, גם לא כאשר פג התוקף שלהן כפי שהוזכר לעיל, אין זה משנה אם האספן חושב שהפריט שהוא אוסף הוא תקין ופעיל או לא, כי מה שחשוב לאספן הוא להמשיך לאסוף, כדי שלא יחסר .

איך מפנים דירה אספנים

אם אתם מזמינים שירותים של פינוי בתים בפרדס חנה עבור האספן הכפייתי שלכם, רצוי שתנסו להכין אותו מראש למה שעתיד לקרות.

אי אפשר ליפות את הדברים, ולכן נאמר לכם כי ברוב המקרים, בסופו לשל דבר, אנשים מחליטים להזמין שירותים של פינוי בתים בפרדס חנה בניגוד לרצונו של האספן אתם חייבים להבין כי האספן פועל מתוך המחלה שלו, ולכן, גם אם הוא מסרב להצעה המדהימה שלכם, הוא לא עושה זאת מתוך רוע או בגלל שיש לו משהו אישי נגדכם .

יחד עם זאת, חשוב שאם החלטתם שיש לו צורך בכך, תזמינו, למרות ההתנגדות שלו, את שירות הפינוי, כי מדובר לרוב על הצלת חיים של ממש נספר לכם בקצרה כי פינוי של דירת אספנים כפייתיים זוהי עבודה מאוד קשה, ומאוד לא נעימה .

העבודה הזו היא קשה גם לצוות הכי מיומן שלנו, כי מדובר על עבודה מרוכבת הן מבחינה פיזית בגלל כמות התכולה שיש להוציא מהדירה, והן מבחינה נפשית, כי מדובר על מראות נוראיים שיש לעמוד בהם דירות האספנים הן מטונפות ברמות שאי אפשר בכלל לדמיין, ולכן ברור כי חלק מהשירות שאנחנו נותנים הוא שירות של ניקיון וחיטוי של הדירה .

בנוסף לכל אלה, אנחנו צובעים את הדירות ומחליפים בהן את כל מה שצריך להחליף, בין אם מדובר על תריסים שלא עובדים או על דתות הבית שצריך להחליף.

כפי שניתן להבין מן הכתבה, פינוי של בתי אספנים הוא לא משימה קלה ולרוב נדרש מן המפנה לעבוד זמן רב על מנת להפוך את הבית לראוי למגורים .

פינוי של דירת אספנים כולל פינוי של חפצים רבים, ניקיון יסודי של הדירה, חיטוי של הדירה ממזהמים, הדברה ואף ביצוע תיקונים קלים כל הפעולות נועדו על מנת להפוך את הדירה ראויה למגורים ונעימה לשהייה .

יחס של כבוד ואדיבות לאספן הכפייתי

בנוסף לכל האמור לעיל, חשוב מאוד לזכור כי יש פן נוסף וחשוב מאוד בתחום של פינוי דירות אגרנים כפיתיים. מדובר ביחס לאגרן הכפייתי, שהוא חשוב לא פחות מן היכולת הפיזית לפנות את כל החפצים מן הדירה ולנקות את הטינופת. האגרן הכפייתי מצוי במצב נפשי רגיש מאוד במהלך הפינוי. הפרידה מן החפצים הרבים אליהם הוא קשור עלולה להקשות עליו רבות, ולכן הגישה של עובדי הפינוי כלפי האגרן הכפייתי חשובה מאין כמוה.

אחת הדאגות כאשר מפנים דירת אגרנות כפייתית היא שמא המצב יחזור לקדמותו לאחר הפינוי, כך שהתהליך מהווה בזבוז של זמן וכסף. ובכן, אגרנות כפייתית היא אכן הפרעה נפשית שאינה חולפת מעצמה, אך כדאי לדעת כי קיימים טיפולים יעילים אשר עשויים לשקם את האספן ולסייע לו להפטר מדפוסי ההתנהגות הבעיתיים.

הפינוי יכול להוות נקודת מפנה ממשית

גם דרך ארוכה מתחילה בצעד אחד קטן. על אותו המשקל בדיוק, גם תהליך ארוך טווח של טיפול באגרנות כפייתית עשוי להתחיל בצעד של פינוי הדירה מחפצים מיותרים. אם הפינוי מתבצע באופן נכון מבחינה נפשית, כלומר תוך שיתוף פעולה עם האגרן הכפייתי ולא נגדו, עשוי הפינוי להיות לא רק יעיל מבחינה פיזית, אלא גם לפתוח את הדלת לפרק חדש בחייו של האגרן.

האגרן התרגל לחיות בתוך ערימות חפצים, טינופת וזוהמה אשר השפיעו לרעה על איכות חייו, לפתע, בעקבות הפינוי, יוכל האגרן לראות שיש גם אופציה אחרת לחיים טובים יותר. לאחר הפינוי, דירתו של האגרן צפויה לשנות את פניה לחלוטין- לפתע היא תהפוך לנקייה, מזמינה ונעימה. האגרן לא יוכל להתעלם מן השינוי העצום, וייתכן שלפתע הוא יהיה מעוניין להתחיל בתהליך של טיפול.



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו דילוג לתוכן