להרוויח מהישן- פינוי תכולת בית בחינם

פינוי תכולת בית 

קורה לעיתים לא מבוטלות שאתם צריכים להזמין אנשי מקצוע כדי לפנות ספרים, רהיטים ושאר חפצים ישנים שאין בהם שימוש מביתכם, מחסנכם או גגכם. במידה ואתם אנשים עובדים, כמו רובנו המכריע, אין לכם את הזמן להתעסק בפירוק ארונות, סחיבה של חפצים כבדים למטה וחיפוש של אתרי פסולת מורשים לכל האשפה שהצטברה אצלכם. רב הסיכוים שתזמינו בעלי מקצוע ותשלמו על השירות, נכון? לאו דווקא. קיימות חברות פינוי תכולת בית שיפנו את ביתכם בחינם אין כסף, תמורת החפצים שאתם נפטרים מהם!

איפה הקאץ'?

אז איך זה עובד? חברות פינוי תכולת בית מסוימות עובדות בשיתוף עם ארגוני תרומות וחנויות יד שנייה (לעיתים הן בעלות אותן חנויות אפילו) ומרוויחות מכל אותם חפצים שאתם מגדירים כמיותרים. כאשר מדובר על השלכת צעצועים, עציצים, פרטי נוי, תמונות (לא אישיות כי אם יצירות אומנות), ספרים, דיסקים ועוד, מה שמוגדר כאשפה בשבילכם, יכול להיות אוצרו של אדם אחר. חברת פינוי תכולת בית תגיע לביתכם ובתמורה לאותם חפצים תארוז ותמיין את שנמצא בדירה, תפרק גם ריהוט לרב (למרות שעל ריהוט הם לא מרוויחים) ותפנה הכל מהדירה. את החפצים הם ימכרו ובכך יממנו את עצמם ואתם נהנים מדירה נקייה ומפונה.

רווח כפול של זמן וכסף

לפונה לחברה של פינוי תכולת בית בחינם יש רווחים מכמה כיוונים. קודם כל, הברור מאליו- הוא לא עושה את העבודה הקשה של פינוי הבית בעצמו אלא מגיעים מקצוענים מיומנים ועושים את העבודה, לרב בזריזות, אמינות ואיכות. בנוסף, הוא לא משלם כסף על העבודה, מעלה לא זוטרה כלל. ושלישית, אין צורך לחפש אתרי פסולת מורשים על מנת להפטר מכל אותם דברים שנמצאים בדירה. מה גם, שלהפטר מפסולת זה לא פשוט כל כך. ברב המקרים בעת פינוי פסולת רציני יהיה צורך בתשלום מסוים לאותם אתרי פסולת או לפחות לנגישות והובלה אליהם- גם זה, כמובן, נחסך מהלקוח.

הקפידו

לא כל הנוצץ זהב הוא וצריך מאד להיזהר כאשר מכניסים אנשים לביתכם. הקפידו על אנשי מקצוע איכותיים ואמינים. חינם זה לא אומר שצריך להסתפק בעובדים סוג ב'.





אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו דילוג לתוכן