גל הולינדר – קונה פריטי אספנות בתל אביב-יפו

גל הולינדר – מומחה להערכת חפצים, מכתבים ואוספים

שמי גל הולינדר, ואני מתמחה במתן שירות ייחודי של קניית פריטי אספנות, עתיקות וחפצים מיוחדים בתל אביב-יפו ובכל רחבי הארץ. אם צברתם לאורך השנים אוסף מרשים של פריטים או שאתם נמצאים בתהליך של פינוי הבית וחיפוש אחר קונה הוגן, אני כאן כדי לעזור.

מגוון רחב של פריטים נדירים ויקרי ערך

כמומחה בתחום, אני מתמקד בקניית מגוון נרחב של פריטים, החל מיודאיקה, אמנות, ספרים ומסמכים עתיקים, וינטג', יינות ומשקאות, צעצועים ישנים, בולים, שטרות ומטבעות, שעונים, כרזות, קרמיקה, פורצלן וזכוכית צבעונית ועד אלבומי קלפים. בין הפריטים שאני קונה ומעריך ניתן למצוא גם חנוכיות, פמוטים, כלי כסף, תכשיטים, תמונות, ניירת עתיקה, פריטים העשויים משנהב וברונזה, פריטי אספנות נדירים, פורצלנים, שעוני קיר, פסלים, ציורים, עבודות בצלאל, חפצי אומנות ישראלית ופריטי זהב יקרי ערך.

שירות מקצועי, הוגן ונוח

הידע הנרחב שלי והניסיון רב השנים מאפשרים לי להעריך במדויק את ערכם של הפריטים שברשותכם. אני מגיע עד לבית הלקוח בתל אביב-יפו ובכל מקום אחר בארץ, מבצע הערכה מקצועית ומציע מחיר הוגן ותשלום מיידי במזומן. בין אם מדובר בפריט בודד או באוסף שלם, אני מעניק יחס אישי ושירות יסודי לכל לקוח.

אל תחכו, צרו קשר כבר עכשיו

אם אתם מחזיקים פריטי אספנות, עתיקות או חפצים מיוחדים שברצונכם למכור, אל תהססו ליצור איתי קשר בטלפון 0544999107. אשמח להגיע אליכם, לבחון את הפריטים שברשותכם, להעריך את ערכם ולהציע לכם עסקה הוגנת שתהפוך את האוצרות הישנים שלכם למזומנים. אני מזמין אתכם ליהנות משירות מקצועי, יחס אישי ומחירים מעולים. חייגו עוד היום ואצא לדרך להגשים את החלום שלכם למימוש הפריטים היקרים שצברתם!

* המידע המוצג באתר אינו מהווה תחליף לייעוץ רפואי, לייעוץ רפואי יש לפנות לרופא מוסמך

0544999107
מהסטיגמה למודעות: תפקיד התקשורת בהעלאת המודעות הציבורית ובמיגור דעות קדומות כלפי אגירה כפייתית

פינוי דירה בבאר שבע

פינוי דירה יכול להיות תהליך מורכב ומתיש, במיוחד כשמדובר בדירה ישנה או מוזנחת הדורשת טיפול מקיף. לעתים, הצטברות של שנים רבות של חפצים, ריהוט ישן ופסולת יכולה להפוך את המשימה למאתגרת במיוחד.

קראו עוד »

אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו