גל הולינדר – קונה פסלים ייחודיים בלוד

גל הולינדר – מומחה להערכת חפצים, מכתבים ואוספים

שמי גל הולינדר, ואני גאה להציע לתושבי לוד והסביבה שירות ייחודי של רכישת פסלים נדירים, עתיקות, אומנות ישראלית ופריטי אספנות מיוחדים תמורת תשלום הוגן. כמומחה מוסמך עם ניסיון רב בתחום, אני מסייע לאנשים למכור את האוצרות שהם אספו במהלך השנים, בין אם מדובר באוסף מרשים או בפריט בודד.

אוסף עשיר של פסלים ייחודיים ועבודות אומנות נדירות

התמחותי העיקרית היא פסלים ייחודיים מחומרים שונים כגון עץ, ברונזה, שנהב, אבן, חימר ועוד. אני מחפש פסלים בעלי ערך אומנותי והיסטורי, הן מאומנים מפורסמים והן מאומנים פחות ידועים. לצד הפסלים, אני גם קונה יודאיקה עתיקה, ציורים מקוריים, עבודות בצלאל, תכשיטים יקרי ערך, כלי כסף, חפצי זכוכית ופורצלן, ואוספים מיוחדים כגון בולים, שטרות, מטבעות, שעונים ועוד. אם יש לכם פריט מיוחד שאתם מעוניינים למכור, אשמח לבוא ולבחון אותו.

תהליך נוח, הוגן ומקצועי לכל לקוח ולקוח

כשאתם פונים אליי, תיהנו משירות אישי ומסור מתחילת התהליך ועד סופו. אני מגיע עד אליכם הביתה בלוד או בכל מקום אחר, בוחן את הפריטים שברשותכם בצורה מקצועית ומדויקת, ומשלם על המקום במזומן את הסכום שסיכמנו. אני מאמין ביושר, אמינות ושקיפות מלאה מול הלקוח, ותמיד אשתדל להציע את המחיר ההוגן והמשתלם ביותר עבור כל פריט.

שירות VIP לענייני עיזבונות ופינוי אוספים גדולים

במקרים בהם נדרש פינוי מקיף של אוסף גדול או טיפול בעיזבון מלא של חפצי ערך, אני מציע ללקוחותיי שירות VIP מותאם אישית. במסגרת זו, אני דואג לאיסוף מסודר של כל הפריטים, מיון וקטלוג שלהם, הערכה מקצועית של שווי הפריטים, איתור קונים פוטנציאליים ומכירה בתנאים הטובים ביותר. זהו שירות מקיף ויסודי המיועד לאנשים שיש ברשותם עיזבון עשיר ומגוון, שאין להם את הזמן או היכולת לטפל בו באופן עצמאי.

הזמינו אותי עוד היום ותתחילו להפוך את האוספים שלכם למזומנים

אם ברשותכם פסל ייחודי, עבודת אומנות יקרת ערך, עתיקות או פריטים מיוחדים אחרים שברצונכם למכור, אני מזמין אתכם ליצור איתי קשר בטלפון 0544999107. אשמח לקבוע עמכם פגישה בביתכם, לבחון את הפריטים, לתת הערכה מקצועית ולהציע לכם עסקה משתלמת במיוחד. זרקור נוסף אני מפנה ללקוחות מלוד – אתם מוזמנים ליהנות משירות עד הבית ומהצעות מחיר אטרקטיביות במיוחד. אל תחמיצו את ההזדמנות להפוך את האוצרות הישנים שלכם לכסף מזומן. צרו קשר כבר עכשיו ואתחיל לעבוד בשבילכם מיד!

* המידע המוצג באתר אינו מהווה תחליף לייעוץ רפואי, לייעוץ רפואי יש לפנות לרופא מוסמך

0544999107
מהסטיגמה למודעות: תפקיד התקשורת בהעלאת המודעות הציבורית ובמיגור דעות קדומות כלפי אגירה כפייתית

פינוי דירה בבאר שבע

פינוי דירה יכול להיות תהליך מורכב ומתיש, במיוחד כשמדובר בדירה ישנה או מוזנחת הדורשת טיפול מקיף. לעתים, הצטברות של שנים רבות של חפצים, ריהוט ישן ופסולת יכולה להפוך את המשימה למאתגרת במיוחד.

קראו עוד »

אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו