גל הולינדר – קונה פורצלנים עתיקים ברמת גן

גל הולינדר – מומחה להערכת חפצים, מכתבים ואוספים

שמי גל הולינדר, ואני מתמחה בהערכה ורכישה של עתיקות וחפצים מיוחדים, כולל פורצלנים עתיקים. כמומחה בתחום, אני מציע שירות ייחודי לתושבי רמת גן והסביבה, המעוניינים למכור פריטים נדירים תמורת תשלום הוגן.

שירות מקצועי עד הבית

ההתמחות שלי היא בהערכת ורכישת מגוון רחב של פריטים, כולל פורצלנים עתיקים, חנוכיות, פמוטים, כלי כסף, תכשיטים, תמונות, ניירת עתיקה, פסלים, ציורים ועוד. אני מגיע עד לבית הלקוח, בוחן בקפידה את הפריטים ומציע מחיר הוגן, תוך תשלום מיידי במזומן.

ידע נרחב ומומחיות

הידע הנרחב שצברתי לאורך השנים מאפשר לי להעריך במדויק את ערכם של פורצלנים עתיקים ופריטים נדירים אחרים. בין אם מדובר בחפצי אומנות, עבודות בצלאל, שנהב, ברונזה או פרטי אספנות אחרים, אני מסוגל לספק הערכה מקצועית ומהימנה.

פינוי בתים ומכירת חפצים

לעתים, אנשים צוברים לאורך השנים אוספים גדולים של חפצים מיוחדים, או נדרשים לפנות את ביתם באופן מאסיבי. במקרים אלו, אני מציע פתרון מקיף הכולל הערכה, רכישה ופינוי של הפריטים. אני קונה גם מגוון פריטים נוספים, כגון יודאיקה, ספרים ומסמכים עתיקים, וינטג', יינות ומשקאות, צעצועים ישנים, בולים, שטרות, מטבעות ועוד.

צרו קשר לשירות מהיר ומקצועי

אם ברשותכם פורצלנים עתיקים, חפצי אמנות או כל פריט מיוחד אחר שברצונכם למכור, אל תהססו ליצור עמי קשר בטלפון 0544999107. אני אגיע במהירות לביתכם ברמת גן או בסביבה, אבצע הערכה מקצועית ואשלם לכם במזומן על המקום. תנו לי לעזור לכם להפוך את הפריטים הישנים למזומנים, בקלות ובמהירות.

* המידע המוצג באתר אינו מהווה תחליף לייעוץ רפואי, לייעוץ רפואי יש לפנות לרופא מוסמך

0544999107
מהסטיגמה למודעות: תפקיד התקשורת בהעלאת המודעות הציבורית ובמיגור דעות קדומות כלפי אגירה כפייתית

פינוי דירה בבאר שבע

פינוי דירה יכול להיות תהליך מורכב ומתיש, במיוחד כשמדובר בדירה ישנה או מוזנחת הדורשת טיפול מקיף. לעתים, הצטברות של שנים רבות של חפצים, ריהוט ישן ופסולת יכולה להפוך את המשימה למאתגרת במיוחד.

קראו עוד »

אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו