פינוי דירה ברמלה

שי שירותי פינוי דירה ברמלה

לעתים, אתם עשויים להידרש לפנות את החפצים שלכם מהבית בשל נסיבות שונות: לפני מעבר דירה, לפני שיפוץ אינטנסיבי בנכס, ובעוד מגוון מקרים.

בעבר, החברה ציירה תמונת מצב לפיה זה לא חשוב מי יפנה: חשוב יותר שהשירות שיבוא לאחר מכן יתבצע. ישנן גם חברות קבלניות שמבצעות, בנוסף לשירות, גם את הפינוי אבל משתלם הרבה יותר לפנות לשם כך לחברת בוטיק כמו שי פינוי דירה ברמלה. מדוע זה כדאי יותר? משום שעל אף שאתם פונים לספק עבודה נוסף לחברה הקבלנית שלכם, היעילות והתחכום בה הוא מבצע זאת חוסכת לכם זמן ומאפשרת לאיש המקצוע שיבוא לעבוד אצלכם בהמשך לבצע עבודה הרבה יותר טובה.

פינוי תכולות של דירה קיימת

כאשר פינוי תכולת דירה מועבר לאחריותה של חברה מקצועית כמו שי פינוי דירה ברמלה אתם יכולים להמשיך לעבוד, ולא להשבית את שגרת יומכם במחשבה על הפינוי ועל ביצועו. בין אם אתם עוברים דירה, ובין אם אתם מתפנים משם באופן זמני עקב שיפוץ או נסיבות אחרות, חברת שי פינוי תדאג לרוקן אותה בזמן, ולאחר מכן לנקות ולהכין אותה לעתיד לבוא. במידה והדירה נמצאת בבניין, הסירו חשש מלבכם: השכנים לא יחושו בהפרעה כלשהי, והעבודה תתנהל בשקט מופתי. בסיום העבודה יתבצע ניקיון לחדר המדרגות.

פינוי דירה שניתנה בירושה

שירות פינוי חפצים ומפגעים עבור דירה שניתנה בירושה הנו שירות אשר מוודא ובודק שהדירה נקייה, לא מוזנחת, ומוכנה לאכלוס מחדש. במידה ונמצאו ליקויים, שי פינוי תדאג לתקן אותם בהקדם. היא מבצעת הדברה, ניקיון, סילוק תכולה ופינויה לאתרים מורשים, ועוד. שירות פינוי ירושות עשוי להינתן בחינם או במחיר חלקי במידה ותציגו מוצרים בעלי ערך כלכלי רב שיוכלו להיות מומרים במחיר השירות.

פינוי אגרנות כפייתית

אגרן כפייתי הוא אדם שאוגר חפצים לתוך דירה ללא שליטה, לרוב עקב בעיה פסיכולוגית בלתי נשלטת ממנה הוא סובל. כאשר הוא בחר בדירה שלכם כדירת היעד שלו – אין מנוס מהזמנת שירות פינוי אגרנות כפייתית. חברת שי פינוי תדאג לבצע פינוי רהיטים ישנים שנאגרו מהרחוב, ולאחר מכן – פינוי טוטלי של הדירה לשם נקיונה והחזרת ההגיינה בתוכה למוטב. חשוב, לאחר התהליך, לדאוג לטיפול לאגרן שלכם על מנת לעשות כל מאמץ שבעתיד הקרוב או הרחוק הסיטואציה לא תישנה.

מטפלים בכל הלקוחות גם במצבים מיוחדים

חברת שי פינוי דירה ברמלה מטפלת גם בלקוחות שגרים בקומה הגבוהה ללא מעלית, דירה בה התרחשה שריפה, ומקרים נוספים בהם הנגישות מופחתת והפרויקט מורכב עד להשלמתו המובהקת. בכל המקרים – מובטחת חזרה לשגרה עם דירה נקייה ובטוחה לאכלוס בתוך מספר שעות מרגע תחילת העבודה. העובדים כולם מיומנים, עם תעודת יושר ממשטרת ישראל, ותעודות ביטוח מכל הסוגים, כולל ביטוח תעסוקתי צד ג'.

לחברה ניסיון מקצועי של למעלה מ- 25 שנים

שי פינוי דירה נמצאת בשוק עשרות שנים, וביצעה פרויקטים בהצלחה יתרה גם בתחילת דרכה. המנכ"ל והבעלים, שי שטיקגולד, הנו מומחה פינוי דירה מן המעלה הראשונה אשר יודע בדיוק מה צריך לעשות על מנת שהדירה תחזור במהרה למוטב. לרשותו צוות עובדים שנבחר בקפידה: כולם עם ידי זהב, מיומנים וחכמים, בכולם לא דבק מעולם רבב, וכן – כל פינוי של תכולה לא נחוצה מסתיים בהגעה לאתרי פינוי מורשים. בחברות אחרות אתם עשויים לגלות שפינו לכם את הציוד לרחוב וזה עלול לסבך אתכם מול הרשויות המקומיות או האזוריות בהן אתם גרים. לחברה – לקוחות מכל הגדלים מהסוגים מפרטיים ועד מוסדיים.



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו דילוג לתוכן