פינוי תכולת בית

מפנים תכולת בית 

אתם זקוקים לחברה מקצועית שתעניק לכם שירותי פינוי תכולת בית? הגעתם למקום הנכון!

חברת פינוי דירה הינה חברה מובילה בתחום הפינוי אשר מספקת כבר למעלה מ-20 שנה, פיתרונות מתקדמים ללקוחות פרטיים ועסקיים בכל רחבי הארץ, לרבות שירותי פינוי תכולת הבית. בחברה פועלים צוותי פינוי מיומנים ובעלי ניסיון עשיר של שנים רבות בתחום שכולם נבחרו בקפידה בכדי להעניק לכם, הלקוחות, את השירות המתקדם והאיכותי ביותר, ללא דופי. למעשה, פינוי תכולת הבית זהו שירות שאינו יכול להתבצע על ידי כל אדם, מאחר ונדרשת לצורך ביצוע העבודה, שימוש בכלים מתקדמים, זמן רב וכושר פיזי, אחרי הכל לא מדובר במלאכה פשוטה כלל ובדיוק בשל כך צוות פינוי דירה עומד לשירותכם וישמח להעניק לכם את השירות הטוב והמתקדם ביותר.

מחירי פינוי תכולת בית

פינוי תכולת הבית זאת מלאכה המשתנה ברכיביה בין מקום למקום בהתאם לגודלו, לכמות התכולה שיש לפנות ממנו ועוד. על כן, לא ניתן לקבוע מחיר מראש לפני שצוותי הפינוי המנוסים מגיעים למקום ומעריכים את זמן העבודה ומספקים הצעת מחיר מסודרת ומפורטת בכתב ללקוחות. כמו כן, ניתן לומר כי מחיר פינוי תכולת הבית עבור מכולת משא אחת נע בין 800-900 ₪.

אחריות על פינוי תכולת הבית

לא כל חברת פינוי תכולה תעניק לכם אחריות מלאה ובכתב על כל הנעשה במקום, כמו שחברת פינוי דירה מתחייבת ומעניקה ללקוחותיה. בהזמנתכם את שירות פינוי תכולת הבית מצוות חברת פינוי דירה, לא רק תקבלו את השירות האישי, המהימן, האדיב והמקצועי ביותר, אלא תקבלו התחייבות בכתב על כל המתבצע מתחילת תהליך הפינוי ועד סופו, בכדי שתוכלו להיות שקטים.

פיקוח ישיר

על כל צוותי פינוי דירה, מתחילת ביצוע עבודת פינוי תכולת בית ועד סופה, ישנו פיקוח ישיר של מפקח עבודה, שדואג לביצוע העבודה כשורה ולניהול קשר ישיר עם הלקוח, מה שללא ספק תופס חלק מרכזי ברמת השירות הגבוהה של צוות פינוי דירה.

איך מפנים את התכולה מהבית ?

בכדי לבצע הליך פינוי תכולת הבית על הצד הטוב ביותר, צוות חברת פינוי דירה ועל על פי סעיפים עיקריים ומוגדרים הכוללים:

  • הצעת מחיר – השלב הראשוני הוא כמובן מתן הצעת מחיר מסודרת בכתב ללקוח המזמין. הצעת המחיר תהיה מפורטת על פי כל הקריטריונים שקשורים להליך הפינוי ותראה תמונת מצב מלאה ללקוח.
  • מיון – תהליך מיון חפצים בדירה הינו עוד שירות שאינו חובה אך מומלץ לכל המעוניין להזמינו בצוות פינוי דירה. בהליך מיון הפריטים, חברי הצוות יפרידו בין פריטים שימושיים ויוקרתיים לפריטים שאין בהם שימוש (על פי דרישת הלקוח). את כל הפריטים השימושיים יעבירו ללקוח או אל עמותות הצדקה לפי בחירתו של הלקוח ואילו את כל הפריטים האחרים שאינם שימושיים יעבירו אל מכולות המשא ומשם אל אתרי אשפה מורשים.
  • פינוי – הליך הפינוי עצמו כולל העברת כל הפריטים אל מכולות המשא ומשם אל אתרי האשפה המורשים או אל עמותות צדקה על פי בחירה כמובן.
  • ניקיון – עוד שירות רצוי אך אינו בגדר חובה זהו שירות ניקיון. צוותי פינוי מתמחים בשירות ניקיון מלבד שירותי פינוי תכולת הבית ויכולים לספק לכם גם את השירות המבוקש, במיוחד אחרי עבודת פינוי בית שמשאירה אחריה הרבה זוהמה ולכלוך, על הצד הטוב ביותר.

 חברת פינוי דירה מספקת שירות פינוי תכולת בית ללקוחות בכל הארץ. באתר תוכלו למצוא פרטים מלאים אודות השירותים בחברה ובנוסף תוכלו להתרשם מתמונות להמחשה של עבודות פינוי קודמות. 



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו