סידור בתים וניקיון בדירות אגרנות

סידור בתים של אגרנים

סידור בתים וניקיון בדירות אגרנות, דירות אגרנות הן דירות מוזנחות המתאפיינות בלא מעט ליקויים, תחלואים ומפגעים שונים העלולים להוות סכנה מוחשית לכל אדם המתגורר בהן. פינוי דירות אגרנות הינו שירות מקצועי המיושם על ידי צוותי הפינוי של שי פינוי דירה כבר למעלה מ-25 שנה, מה שהופך את אנשי הצוות ומנהל הצוות לקבלני הפינוי המובילים והמנוסים ביותר בענף הפינוי הישראלי.

פינוי דירות אגרנות הינו שירות הכרחי ונחוץ לנוכח הליקויים והמפגעים הבריאותיים והסביבתיים כאחד המצויים בשטח הדירה, כאשר מלאכת הפינוי מתמקדת בהליך מוסדר לפינויים של כל פריטי האגרנות המצויים בשטח הדירה, וזאת ללא קשר לסוג פריטי האגרנות ולהיקפם. יחד עם זאת, חשוב לנו לציין שלנוכח הליקויים הרבים הקיימים בדירות אגרנות, הליך הפינוי עצמו איננו נועד להפיכת הדירה מסביבת מגורים מוזנחת לסביבה ראויה למגורי אדם, ולצורך כך, נדרש להסתייע בשירות נוסף המוצע לכם על ידי צוותי הפינוי של שי פינוי דירה. שירות זה נקרא סידור בתים וניקיון וניתן לקיימו גם בשטח דירות אגרנות מייד לאחר הליך פינוי תכולת האגרנות.

במסגרת השירות, מתבצעות בשטח הדירה עבודות ניקיון וסידור שונות הכוללות בין היתר:

  • חיטוי יסודי של חדרי הרחצה והשירותים כולל: חיטוי אסלות, חיטוי כיורים, חיטוי ברזים, חיטוי וחידוש אמבטיות ומקלחונים, חיטוי אריחי קרמיקה וכדומה
  • חיטוי יסודי של סביבת המטבח כולל: פירוק ארונות מטבח ישנים ורעועים במידת הצורך, חיטוי כיורים וברזים, חיטוי צנרת, חיטוי משטחי שיש, חיטוי אריחי חיפוי וכדומה
  • סיוד קירות והרחקת נגעים כגון: פטרת, עובש וסימני רטיבות
  • צביעת קירות לאחר סיוד
  • שטיפה יסודית של כל שטח הדירה
  • חיטוי חדרי מגורים לצורך הרחקת קרדית אבק
  • תיקוני בלאי קלים במתקני הדירה כולל: תיקון תריסים, תיקון חלונות, תיקון רשתות, סיוד דלתות פנים וכדומה
  • שירותי הדברה להרחקת מכרסמים ומזיקים משטח הדירה.

חשוב לנו לציין שלפני עבודות הפינוי המקדימות לשירותי סידור בתים וניקיון, אנחנו ב-שי פינוי דירה מבצעים חיטוי כללי בשטח דירת האגרנות וזאת לצרכי הפגת ריחות צחנה המאפיינים את כל דירות האגרנות באשר הן. פעולה זו מאפשרת לאנשי הצוות שלנו לבצע את מלאכת הפינוי ולאחריה את פעולות הניקיון והסדר.

שירותי פינוי אגרנות ושירותי סידור בתים וניקיון בשטח דירות אגרנות, מיועדים לכל אחד ואחת מביניכם המתמודד עם תופעת האגרנות הכפייתית, בין אם מדובר בארגן הכפייתי עצמו ובין אם מדובר בבני משפחתו וקרוביו הדואגים לבריאותו.

 



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו