שי פינוי דירה- צביעת דירות

שי שירותי צביעת דירות 

חלק מרכזי בעבודות הנלוות להליך הפינוי, הוא שירות צביעת דירות. שירות זה הינו שירות נוסף המוענק לכם על ידי "שי פינוי דירה" במסגרת כל סוגי הפינוי אותם אנו מקיימים מדי יום. אין זה משנה מהי מטרת הפינוי, ואין זה משנה מה מצב קירות הדירה, אנחנו ב- שי פינוי דירה, מאפשרים לכל אחד ואחת מכם ליהנות משירות צביעת הדירה.

צביעת דירות על ידי "שי פינוי דירה" מתבצע לאחר הליך עבודת סיוד והכנת תשתית הדירה לצרכי הצביעה, לרבות, מילוי חורים בקיר, סיוד הקירות וקילוף קירות הסובלים מפטרת, עובש או תחלואים נוספים, וכמובן, החלקת המשטח המיועד לצביעה.

אנחנו ב-"שי פינוי דירה" מקפידים ליישם את מלאכת צביעת הדירות רק לאחר פינוי הדירה והוצאת כל המתקנים העלולים לעכב או להפריע לעבודות הצביעה משטח הדירה. את עבודות הצביעה מבצעים בעלי מקצוע מיומנים ומנוסים בתחום צביעת הדירות. צוות זה הינו חלק בלתי נפרד מצוותי העבודה שלנו, הפועלים בשטח הדירה לאורך כל התהליך, החל משלבי פינוי הדירה, דרך שלבי הסיוד וניקיון הדירה ועד להשלמת צביעת הדירה.

כמו כן, הצוות הפועל מטעם "שי פינוי דירה" אוחז ברשותו בכל הציוד המתקדם, המקצועי והפונקציונאלי לצרכי צביעת דירות. ציוד זה כולל בין היתר: ניילונים לכיסוי משטחים שאינם מיועדים לצביעה, מברשות וגלגלות צבע, חומרי דילול צבע, ספוגיות צבע, סולמות רגל ועוד.

צביעת דירות בכל צבעי הקשת…

אנחנו ב-"שי פינוי דירה" מעניקים למזמין השירות את האפשרות לבחור את הגוון ואת הצבע בו תצבע הדירה. כבר בשלב העמדת הסכם ההתקשרות בינינו לבין מזמין השירות, אנו מאפשרים ללקוח לבצע הזמנה של כל השירותים הנלווים, לרבות, שירותי ניקיון, שירותי חיטוי, שירותי סיוד, שירותי החלפת בלאי ושירות צביעת דירות. בשלב זה, הלקוח בוחר את הגוון ואת הצבע הרצוי, ואנחנו ב-"שי פינוי דירה" רוכשים בעבורו את הצבע ומבצעים עבורו את מלאכת הצביעה.

זה הזמן להכיר מקרוב את מכלול השירותים המקצועיים שלנו, וליהנות גם משירותי צביעת דירות באופן המקצועי והאיכותי ביותר. אנחנו ב-"שי פינוי דירה" מתחייבים בפני כל לקוח ולקוח לשירות מקצועי ללא אף פשרה מקצועית! 



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו