קונה תכולת דירה מירושות חפצי ערך, עתיקות, ציורים, פסלים, אוספים וחפצי אומנות בראשון לציון

מומחה לרכישת תכולת דירה מירושות – עתיקות, אומנות ואוספים בראשון לציון

שמי גל הולינדר, ואני מתמחה ברכישת תכולת דירה מירושות הכוללת חפצי ערך, עתיקות, ציורים, פסלים, אוספים וחפצי אומנות. אם ירשתם דירה בראשון לציון או באזור המרכז, ואתם מעוניינים למכור את תכולתה, אני כאן כדי לסייע לכם להפוך אותה לכסף בקלות ובמהירות. אגיע אליכם הביתה, אעריך את הפריטים השונים ואשלם לכם במזומן על המקום.

ידע נרחב וניסיון עשיר בהערכת עתיקות ואומנות

כמומחה בתחום האספנות והעתיקות, אני בעל ידע מקיף בזיהוי ובהערכת שווי של מגוון רחב של פריטים, לרבות:
– ציורים ופסלים מקוריים מתקופות שונות
– עתיקות ופריטים היסטוריים נדירים
– חפצי יודאיקה כגון חנוכיות, פמוטים וכלי כסף
– תכשיטים וינטג' ואיכותיים
– כלי פורצלן, חרסינה וזכוכית מיוחדים
– שעוני קיר ושעונים עתיקים
– ניירת היסטורית, מסמכים ומכתבים נדירים
– עבודות בצלאל ופריטים מתקופת היישוב
– אוספים שלמים של בולים, מטבעות וחפצי אספנות אחרים

אני מסוגל להעריך במדויק את שוויים של פריטים אלו ולהציע לכם את המחיר ההוגן ביותר עבורם.

תהליך מהיר, נוח ויעיל של מכירת תכולת דירה

אני מציע שירות יעיל ומקיף של רכישת תכולת דירה הכוללת פריטים בעלי ערך. אגיע אליכם לדירה שירשתם בראשון לציון, אסקור את התכולה, אבצע הערכה מדויקת של הפריטים השונים, ואתן לכם הצעת מחיר במקום. במידה ונגיע להסכמה, אשלם לכם מיד במזומן ואדאג לפנות את הפריטים שנרכשו מהדירה. כך תוכלו להשלים את מכירת התכולה בצורה נוחה, מהירה וללא כאבי ראש מיותרים.

מעוניינים למכור תכולת דירה בראשון לציון? כדאי שתתקשרו עכשיו

אם קיבלתם ירושה של דירה מלאה בחפצים בראשון לציון או בסביבה, ואתם מחפשים דרך קלה ומשתלמת למכור את תכולתה, אשמח להיות לכם לעזר. פשוט צרו איתי קשר בטלפון 0544999107 או שלחו לי הודעת וואטסאפ, ונתאם מועד לביקור בדירה. אני אטפל בכל התהליך מההתחלה ועד הסוף, ואדאג שתקבלו את המחיר הטוב ביותר עבור העתיקות, האומנות והאוספים שיש בדירה. אל תפספסו את ההזדמנות להפוך את הירושה שלכם לסכום כסף נאה ולפנות את הדירה בקלות – חייגו אליי עוד היום והתחילו את התהליך.

אל תפספסו את ההזדמנות להרוויח מחפצים ישנים ופריטי אספנות

אם יש ברשותכם חפצים ישנים, עתיקות או פריטי אספנות, זו יכולה להיות הזדמנות מצוינת להרוויח מהם כסף. חפצי יודאיקה כמו חנוכיות ופמוטים עתיקים, כלי כסף מעוטרים, תכשיטים וינטג' נדירים, ציורים ישנים, ניירת היסטורית, פסלונים ופריטים העשויים משנהב או ברונזה, אוספי פורצלן ייחודיים, שעוני קיר מרשימים, עבודות אומנות מקוריות, ציורים בעלי ערך, עבודות בצלאל מתקופת היישוב, מסמכים עתיקים וחפצים העשויים מזהב טהור – כל אלו עשויים להיות שווים הרבה כסף.

בנוסף, כמומחה בתחום, אני גם רוכש יינות ומשקאות נדירים ויוקרתיים, צעצועים ישנים ונוסטלגיים, אוספי בולים מיוחדים, שטרות ומטבעות היסטוריים, אלבומי קלפים נדירים, פריטי קרמיקה מרהיבים וזכוכית צבעונית מעוצבת. אם יש לכם אוספים או פריטים מסוג זה, אתם עשויים לשבת על מקור הכנסה משמעותי.

אם ברצונכם לממש את הערך הכספי של החפצים הישנים והמיוחדים שצברתם, אל תהססו ליצור איתי קשר עוד היום בנייד 0544999107 או בוואטסאפ. אשמח להגיע אליכם לבית בראשון לציון והסביבה, להעריך את הפריטים שברשותכם, להציע לכם עסקה הוגנת ולשלם לכם במזומן במקום. עם שירות מהיר, אמין ומקצועי, תוכלו להפוך את התכולה הישנה של הדירה למקור הכנסה נוסף בקלות ובנוחות מירבית.

* המידע המוצג באתר אינו מהווה תחליף לייעוץ רפואי, לייעוץ רפואי יש לפנות לרופא מוסמך

0544999107
מהסטיגמה למודעות: תפקיד התקשורת בהעלאת המודעות הציבורית ובמיגור דעות קדומות כלפי אגירה כפייתית

פינוי דירה בבאר שבע

פינוי דירה יכול להיות תהליך מורכב ומתיש, במיוחד כשמדובר בדירה ישנה או מוזנחת הדורשת טיפול מקיף. לעתים, הצטברות של שנים רבות של חפצים, ריהוט ישן ופסולת יכולה להפוך את המשימה למאתגרת במיוחד.

קראו עוד »

אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו