קונה תכולות ירושה עם פסלונים ודמויות קולקציונריות, מציעים שירות פינוי וניקיון הדירה

כאשר אנו ניצבים בפני האתגר של טיפול בעיזבון של קרוב משפחה שהלך לעולמו, לעתים קרובות אנו נתקלים בין החפצים שהשאיר אחריו באוצרות קטנים, כמו פסלונים ודמויות קולקציונריות מיוחדות. פריטים אלה, מעבר לערכם הרגשי כמזכרות יקרות, עשויים גם לשאת בחובם ערך שוק משמעותי בקרב אספנים ואוהבי אומנות. עם זאת, לצד הפריטים האספניים, בדרך כלל נותר בדירה גם שלל רב של חפצים אחרים שיש לפנות. למרבה המזל, כיום ניתן למצוא שירות ייחודי שמשלב איתור מומחה של פסלונים ודמויות יקרי ערך, רכישתם במחיר הוגן, וגם פינוי וניקיון מלא של שאר הדירה.

רכישה מקצועית של פסלונים ודמויות אספניים

גל הולינדר הוא אספן מנוסה ומומחה בתחום חפצי האמנות והקולקציונריה, המתמחה בין היתר בזיהוי ורכישה של פסלונים ודמויות נדירים מעיזבונות. עם הגעתו לדירה, גל משתמש בעין המיומנת שלו ובידע הנרחב כדי לאתר את הפריטים בעלי הערך האספני הגבוה. בין האוצרות שגל מחפש ניתן למצוא פסלוני ברונזה מיניאטוריים, דמויות חרסינה עתיקות, פיגורינים מפורצלן משובח, בובות אספנות נדירות ועוד. כל פריט עובר בדיקה קפדנית, מקבל הערכת שווי על סמך מצבו ונדירותו, ונרכש על ידי גל במחיר שוק הוגן. התשלום ללקוח מתבצע במזומן או בהעברה בנקאית, על פי העדפתו.

הערכה מבוססת מומחיות וידע שוק נרחב

לצורך הערכה מדויקת של ערכם של פסלונים ודמויות יש צורך בשילוב נדיר של מומחיות אומנותית לצד הכרות מעמיקה עם שוק האספנות. לגל הולינדר יש את שני אלה. ההשכלה האקדמית שלו בתחומי תולדות האמנות, בשילוב שנים רבות של נסיון מעשי כאספן, מאפשרים לו להתחקות אחר מקורם ונדירותם של הפריטים השונים. בבואו להעריך כל פסלון או דמות, גל בוחן בקפידה את איכות הביצוע, מצב השתמרות הפריט, תקופת הייצור, והאם מדובר באחד מסדרה מוגבלת. הוא גם מתעדכן ללא הרף במחירי השוק ובביקוש לפריטים דומים בקרב קהילת האספנים. כך, הוא יכול לספק ללקוחותיו הערכה מהימנה של שווי הפריטים, והצעת מחיר רכישה המשקפת את ערכם האמיתי.

ניקיון ופינוי הדירה מכל התכולה הנותרת

כחלק מהבנת הצורך בפתרון כולל לטיפול בעיזבון, השירות שמציע גל הולינדר ללקוחותיו אינו מסתכם רק ברכישת הפסלונים והדמויות האספניים. לאחר השלמת עסקת הרכישה, מגיע תורו של שלב הפינוי המקיף. כאן נכנס לתמונה שי פינוי דירה, שותפו העסקי האמין של גל. צוותו המנוסה של שי אחראי על פינוי יסודי של כל שאר תכולת הדירה, מרהיטים ישנים ומיטלטלין מיותרים ועד לפסולת מצטברת. העבודה מתבצעת ביעילות, בקפדנות ותוך הקפדה על ניקיון מוחלט של החללים. התוצאה הסופית היא דירה מרוקנת ומצוחצחת, מוכנה לשימוש על פי ייעודה החדש, בין אם מדובר בכניסה מחודשת של דיירים מהמשפחה, מכירה או השכרה.

חיסכון דרמטי בזמן ומאמץ במצב מורכב

ההתמודדות עם כל ההיבטים הכרוכים בפינוי עיזבון יכולה להיות מפרכת ותובענית, במיוחד מבחינה רגשית. מיון מאות רבות של פריטים, הערכת ערכם הכספי, מכירתם ולבסוף השלכת היתר – כל אלו צורכים כמויות אדירות של זמן ומרץ נפשי. לכן, האפשרות להעביר את המלאכה לידיים אמונות ומנוסות, כמו של גל הולינדר ושי פינוי דירה, מהווה הקלה משמעותית עבור בני המשפחה. בעוד הם מתרכזים בהיבטים הרגשיים, גל ושי דואגים לכל הצדדים המעשיים, במקצועיות ובמסירות מירבית.

יחס רגיש, אישי ואמפתי

הן גל הולינדר והן שי פינוי דירה רואים בעבודתם שליחות חברתית, הרבה מעבר להיבטים העסקיים. שניהם מודעים לעובדה שהם מטפלים בפריטים בעלי ערך רגשי עצום עבור המשפחות, ולכן תמיד ינהגו בהם ביראת כבוד ובאמפתיה. גם התהליך עצמו מנוהל ברגישות, תוך שימת דגש על יחס אישי, סבלנות, והקשבה לצרכיו הפרטניים של כל לקוח. המטרה הראשונה במעלה של גל ושי היא לספק למשפחה תחושת ביטחון ורוגע לאורך כל הדרך המאתגרת הזו.

חייגו עכשיו לקבלת ייעוץ והערכה

אם בין החפצים שהותיר אחריו יקירכם מצאתם פסלונים או דמויות שנראים בעיניכם בעלי ערך אספני, כדאי מאוד שתיצרו קשר עם גל הולינדר בהקדם. חייגו עוד היום למספר 054-499-9107, ספרו לגל על הפריטים הייחודיים שברשותכם וקבעו עימו פגישה לצורך הערכה מקצועית. בפגישה עצמה תקבלו חוות דעת לגבי שווים של הפסלונים והדמויות, לצד הצעת מחיר עבור רכישתם מכם. בנוסף, גל ישמח לפרט בפניכם על שירות הפינוי הכולל והיסודי שהוא מציע בשיתוף עם שי פינוי דירה. ההבטחה של גל ושי היא שבסופו של התהליך תוכלו סוף סוף לנשום לרווחה ולהביט אל עבר עתיד חדש ונקי.

* המידע המוצג באתר אינו מהווה תחליף לייעוץ רפואי, לייעוץ רפואי יש לפנות לרופא מוסמך

0544999107
מהסטיגמה למודעות: תפקיד התקשורת בהעלאת המודעות הציבורית ובמיגור דעות קדומות כלפי אגירה כפייתית

פינוי דירה בבאר שבע

פינוי דירה יכול להיות תהליך מורכב ומתיש, במיוחד כשמדובר בדירה ישנה או מוזנחת הדורשת טיפול מקיף. לעתים, הצטברות של שנים רבות של חפצים, ריהוט ישן ופסולת יכולה להפוך את המשימה למאתגרת במיוחד.

קראו עוד »

אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו