קונה כלי כסף, פמוטים ובשמים עתיקים ספרי תורה, מגילות אסתר ופריטי קלף נדירים בגבעת שמואל

קונה כלי כסף, פמוטים, בשמים עתיקים וחפצי קודש נדירים בגבעת שמואל

שמי גל הולינדר, מומחה להערכת ורכישת חפצי יודאיקה, אוספים ופריטים מיוחדים. אם ברשותכם כלי כסף עתיקים, פמוטים מרשימים, בשמים היסטוריים, ספרי תורה מהודרים, מגילות אסתר נדירות או פריטי קלף בעלי ערך, אשמח להציע לכם עסקה הוגנת ומשתלמת לרכישתם. אני מגיע עד אליכם בגבעת שמואל והסביבה, מעריך את הפריטים ומשלם במזומן במקום.

מומחיות וניסיון בהערכת חפצי קודש ויודאיקה

כבעל ידע נרחב וניסיון עשיר בתחום היודאיקה והאספנות, אני מתמחה בזיהוי ובהערכת שווי של מגוון רחב של פריטי קודש ייחודיים. בין היתר, אני בקיא בזיהוי כלי כסף אותנטיים, פמוטים מתקופות שונות, בקבוקוני בשמים עתיקים, ספרי תורה מהודרים ונדירים, מגילות אסתר מיוחדות ופריטי קלף בעלי חשיבות היסטורית. הידע המעמיק שלי מאפשר לי להעריך במדויק את הערך של כל פריט ולהציע ללקוחותיי מחיר הוגן.

קונה גם מגוון חפצי אומנות ואספנות אחרים

בנוסף לרכישת חפצי יודאיקה וקודש, אני עוסק גם בקניית פריטים נוספים כגון:
– חנוכיות מעוטרות מכסף וחומרים אחרים
– תכשיטים עתיקים ובעלי ערך
– ציורים, פסלים ועבודות אמנות מקוריות
– ניירת היסטורית, גלויות ומכתבים נדירים
– אוספי מטבעות ושטרות עתיקים
– פסלונים ופריטים מיוחדים מברונזה, שנהב וזהב
– כלי חרסינה ופורצלן עדינים
– שעוני קיר ושעונים היסטוריים
– עבודות בצלאל מתקופת היישוב הישן

הערכה מקצועית ותשלום מיידי עד אליכם

אני מעניק שירות מקיף הכולל הגעה לבית הלקוח בגבעת שמואל והאזור, הערכה מדויקת של כלי הכסף, הפמוטים, הבשמים, ספרי התורה, מגילות אסתר ופריטי הקלף שברשותכם, והצעת מחיר הוגן לרכישתם. לאחר ההערכה אשלם לכם מיד במזומן ואדאג לקחת את הפריטים, כך שתיהנו מעסקה נוחה, מהירה ויעילה. אצלי תקבלו יחס אישי, אמין ומקצועי לאורך כל הדרך.

צרו קשר כבר עכשיו למכירת הפריטים המיוחדים שלכם

אם יש לכם כלי כסף עתיקים, פמוטים, בשמים, ספרי תורה, מגילות או פריטים מיוחדים אחרים למכירה, אל תהססו ליצור איתי קשר בטלפון 0544999107 או בהודעת וואטסאפ. אשמח להגיע אליכם במהירות, לבצע הערכה מקצועית ולהציע לכם עסקה משתלמת. פנו אליי עוד היום ותוכלו להפוך את הפריטים הישנים והמיוחדים שלכם למקור הכנסה נאה.

הזדמנות להרוויח מחפצים עתיקים ואספנות שיש לכם בבית

אם יש לכם בבית חפצים עתיקים, פריטי אספנות או חפצי יודאיקה מיוחדים שהצטברו במהלך השנים, יתכן שאתם יושבים על מקור הכנסה משמעותי מבלי לדעת. חנוכיות עתיקות, פמוטים מעוטרים, כלי כסף יפים, תכשיטים וינטג' נדירים, תמונות ישנות, ניירת היסטורית נדירה, פריטים מיוחדים מברונזה או שנהב, אוספי פורצלן ייחודיים, שעוני קיר מרשימים, פסלים ואומנות מקורית, ציורים מוכרים, עבודות בצלאל מקוריות וחפצי יודאיקה נדירים – כל אלו יכולים להימכר תמורת סכומים נאים.

כמו כן, כמומחה בתחום, אני מתמחה גם ברכישת יינות ומשקאות נדירים ואיכותיים, צעצועים ישנים מתקופות עברו, אוספי בולים מיוחדים, שטרות ומטבעות עתיקים, אלבומי קלפים נדירים, פריטי קרמיקה מעוצבים וזכוכית צבעונית ייחודית. אם ברשותכם אוספים או חפצים מסוג זה, זו יכולה להיות הזדמנות מצוינת עבורכם להפוך אותם לכסף.

אם ברצונכם לממש את הפוטנציאל הכלכלי הטמון בפריטים הישנים שלכם, צרו איתי קשר בטלפון 0544999107 או שלחו לי הודעת וואטסאפ. אשמח להגיע אליכם לבית בגבעת שמואל והסביבה, לבצע הערכה מקצועית ומדויקת של הפריטים, להציע לכם מחיר הוגן ולשלם לכם במזומן במקום. זו הדרך הקלה, המהירה והיעילה ביותר להפוך את האוצרות הוותיקים שלכם למקור הכנסה מבלי להתאמץ.

* המידע המוצג באתר אינו מהווה תחליף לייעוץ רפואי, לייעוץ רפואי יש לפנות לרופא מוסמך

0544999107
מהסטיגמה למודעות: תפקיד התקשורת בהעלאת המודעות הציבורית ובמיגור דעות קדומות כלפי אגירה כפייתית

פינוי דירה בבאר שבע

פינוי דירה יכול להיות תהליך מורכב ומתיש, במיוחד כשמדובר בדירה ישנה או מוזנחת הדורשת טיפול מקיף. לעתים, הצטברות של שנים רבות של חפצים, ריהוט ישן ופסולת יכולה להפוך את המשימה למאתגרת במיוחד.

קראו עוד »

אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו