קונה ירושה או עיזבון שיש בהם חפצי אמנות וחפצים עתיקים, אוספים, תכשיטים, ציורים וכד' ברמת השרון

קונה ירושה או עיזבון שיש בהם חפצי אמנות וחפצים עתיקים, אוספים, תכשיטים, ציורים וכד' ברמת השרון

שלום לכם, שמי גל הולינדר ואני מומחה להערכת חפצים, מכתבים ואוספים. אני מציע שירות מקצועי ואמין של רכישת ירושות ועיזבונות המכילים חפצי אמנות, פריטים עתיקים, אוספים מיוחדים, תכשיטים, ציורים ועוד, תוך תשלום הוגן בהתאם לשווי הפריטים. אם קיבלתם ירושה או עיזבון ואתם מעוניינים למכור את תכולתם, אשמח להיות לכם לעזר.

מגוון עצום של פריטים

אני מתמחה ברכישת מגוון רחב של פריטים בעלי ערך, כולל:
– חפצי יודאיקה: חנוכיות, פמוטים, כלי כסף
– אמנות: תמונות, ציורים, פסלים, עבודות בצלאל
– ספרים ומסמכים עתיקים, ניירת עתיקה
– וינטג': צעצועים ישנים, פורצלנים, שעוני קיר
– אוספים: בולים, שטרות, מטבעות, קלפים
– תכשיטים, זהב, שנהב וברונזה
– ועוד פרטי אספנות ייחודיים רבים!

שירות עד הבית, הערכה מקצועית

אני מגיע אישית לכל מקום בארץ, מעריך את הפריטים תוך הסתמכות על הידע והניסיון הרב שצברתי, ומציע לכם מחיר הוגן. התשלום מתבצע במזומן ובאופן מיידי, כך שתוכלו להיפרד מהחפצים הישנים ולקבל תמורה כספית ראויה בקלות ובמהירות.

צרו קשר כבר עכשיו

אם נפל בחלקכם עיזבון או ירושה ואתם מעוניינים למכור חפצים מתוכם באזור רמת השרון והסביבה, אל תהססו לפנות אליי בטלפון 0544999107. אני אשיב על כל שאלותיכם, אתאם עמכם מועד לפגישת הערכה ואפעל על מנת להציע לכם את המחיר הטוב ביותר עבור הפריטים.

גל הולינדר – מומחה מנוסה ואמין להערכת ורכישת עיזבונות, ירושות, אוספים ופריטי אומנות מכל הסוגים. שירות יעיל, הגון ומהיר, עם הקפדה על מקצועיות ואדיבות.

הזדמנות לממש פריטים ישנים

אם יש לכם בבית חפצים ישנים בעלי ערך שאינכם זקוקים להם יותר, זו יכולה להיות הזדמנות מצוינת להרוויח מהם כסף. חנוכיות, פמוטים, כלי כסף, תכשיטים, תמונות, ניירת עתיקה, פריטים העשויים משנהב וברונזה, פרטי אספנות, פורצלנים, שעוני קיר, פסלים, ציורים, עבודות בצלאל, חפצי אומנות ויודאיקה, מסמכים עתיקים וזהב – כל אלה ועוד רבים אחרים עשויים להיות בעלי ערך גבוה. בנוסף, אני מתמחה גם ברכישת יינות ומשקאות ייחודיים, צעצועים ישנים, בולים, שטרות ומטבעות, אלבומי קלפים, קרמיקה וזכוכית צבעונית. אם יש לכם פריטים כאלה מירושה או שאתם פשוט רוצים להיפטר מהם ולפנות מקום, צרו איתי קשר. אני אשמח להעריך את הפריטים, להציע לכם מחיר הוגן ולאפשר לכם להפוך אותם למזומנים בקלות ובמהירות.

* המידע המוצג באתר אינו מהווה תחליף לייעוץ רפואי, לייעוץ רפואי יש לפנות לרופא מוסמך

0544999107
מהסטיגמה למודעות: תפקיד התקשורת בהעלאת המודעות הציבורית ובמיגור דעות קדומות כלפי אגירה כפייתית

פינוי דירה בבאר שבע

פינוי דירה יכול להיות תהליך מורכב ומתיש, במיוחד כשמדובר בדירה ישנה או מוזנחת הדורשת טיפול מקיף. לעתים, הצטברות של שנים רבות של חפצים, ריהוט ישן ופסולת יכולה להפוך את המשימה למאתגרת במיוחד.

קראו עוד »

אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו