קונה ירושה או עיזבון שיש בהם חפצי אמנות וחפצים עתיקים, אוספים, תכשיטים, ציורים וכד' בהרצליה

מומחה להערכת ורכישת עתיקות, אוספים וחפצי אמנות בהרצליה

שמי גל הולינדר, ואני מתמחה בהערכה ורכישה של עתיקות, אוספים, תכשיטים, ציורים וחפצי אמנות מיוחדים. אם יש לכם ירושה או עיזבון המכיל פריטים בעלי ערך היסטורי, תרבותי או אמנותי, אני כאן כדי לעזור לכם להעריך ולמכור אותם תמורת תשלום הוגן.

שירות מקצועי ומהיר עד הבית

אני מציע שירות מקצועי, אמין ומהיר. אגיע עד אליכם בכל מקום בהרצליה והסביבה, אעריך את הפריטים שברשותכם ואשלם לכם מיד במזומן. אין צורך להתרוצץ או לחפש קונים פוטנציאליים – אני אדאג לכל התהליך עבורכם, במהירות וביעילות.

מגוון רחב של פריטים נדירים ויקרי ערך

תחומי ההתמחות שלי כוללים:
– יודאיקה: חנוכיות, פמוטים, כלי כסף וחפצי קודש
– תכשיטים עתיקים ויקרי ערך
– ציורים, פסלים ועבודות אמנות מקוריות
– ניירת עתיקה, מכתבים ומסמכים היסטוריים
– פריטים העשויים מחומרים יקרים כמו שנהב, ברונזה וזהב
– אוספים ייחודיים של בולים, מטבעות, שעונים ועוד
– כלי חרסינה, פורצלן וזכוכית מיוחדים
– עבודות בצלאל ופריטים נדירים מתקופת היישוב

ניסיון רב והבנה מעמיקה בשוק העתיקות והאספנות

הודות לניסיון הרב שצברתי ולידע הנרחב שלי בתחום העתיקות והאספנות, תוכלו לסמוך עליי שאדע להעריך נכונה כל פריט ולהציע לכם מחיר הוגן. אני מעודכן בטרנדים ובביקושים בשוק, ויודע לזהות חפצים נדירים בעלי ערך גבוה.

שקיפות, הגינות ושביעות רצון הלקוח

השירות שלי מבוסס על יושרה, מקצועיות ושקיפות מלאה. אני מחויב לפעול בהגינות מרבית ולדאוג לשביעות הרצון של הלקוחות. עשרות לקוחות מרוצים יכולים להעיד על האמינות והמצוינות של השירות שאני מספק.

אם יש ברשותכם ירושה או עיזבון ובו חפצים מיוחדים שאתם מעוניינים למכור – אשמח לעמוד לרשותכם, להגיע אליכם בהרצליה, להעריך את הפריטים ולרכוש אותם במחיר ההוגן ביותר. צרו איתי קשר עוד היום בטלפון 0544999107 ותיווכחו שבחרתם במומחה הנכון להערכת אוספים ועתיקות.

הפכו את החפצים הישנים שלכם לכסף

רבים מאיתנו צוברים לאורך השנים חפצים מיוחדים וייחודיים, בין אם בירושה מדורות קודמים או מתוך אספנות ותחביבים. לעתים, אנו מופתעים לגלות שלחלק מהפריטים הללו יש ערך כספי ניכר. אם יש לכם בבית חנוכיות, פמוטים, כלי כסף, תכשיטים עתיקים, תמונות ישנות, ניירת היסטורית, פריטים מעשי שנהב או ברונזה, כלי פורצלן, שעוני קיר מרשימים, פסלים, ציורי אומנים מוכרים, עבודות בצלאל מקוריות, חפצי יודאיקה נדירים או מסמכים עתיקים – כדאי לכם לשקול למכור אותם ולהרוויח מהם כסף.

בנוסף, כמומחה לרכישת פריטים ייחודיים, אני תמיד מחפש גם יינות ומשקאות נדירים, צעצועים ישנים ונוסטלגיים, אוספי בולים, שטרות ומטבעות, אלבומי קלפים נדירים, קרמיקה מיוחדת וזכוכית צבעונית. אם אתם מחזיקים באוספים מסוג זה, זו יכולה להיות הזדמנות מצוינת עבורכם להפוך אותם למזומנים.

שירות הוגן ומקצועי לרכישת החפצים שלכם

אני מציע הערכה מדויקת ומקצועית של הפריטים שברשותכם, המבוססת על ידע מעמיק וניסיון רב בשוק העתיקות והאספנות. תוכלו לקבל ממני הצעת מחיר הוגנת, המשקפת את הערך האמיתי של כל פריט. אגיע עד אליכם בבית בהרצליה או באזור השרון, אבחן את החפצים ואשלם לכם עבורם במזומן, במקום ובמועד שנוח לכם.

פנו אליי עוד היום, ואשמח לסייע לכם להפוך את האוצרות הישנים והאהובים שלכם למקור הכנסה משמעותי. התקשרו 0544999107 או שלחו הודעת וואטסאפ, ונתאם פגישה בהקדם האפשרי. אל תפספסו את ההזדמנות להרוויח מהחפצים המיוחדים שצברתם!

* המידע המוצג באתר אינו מהווה תחליף לייעוץ רפואי, לייעוץ רפואי יש לפנות לרופא מוסמך

0544999107
מהסטיגמה למודעות: תפקיד התקשורת בהעלאת המודעות הציבורית ובמיגור דעות קדומות כלפי אגירה כפייתית

פינוי דירה בבאר שבע

פינוי דירה יכול להיות תהליך מורכב ומתיש, במיוחד כשמדובר בדירה ישנה או מוזנחת הדורשת טיפול מקיף. לעתים, הצטברות של שנים רבות של חפצים, ריהוט ישן ופסולת יכולה להפוך את המשימה למאתגרת במיוחד.

קראו עוד »

אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו