קונה חנוכיות ומזוזות בעלות ערך היסטורי או אמנותי ברמת השרון

רכישת חנוכיות ומזוזות עתיקות ואמנותיות ברמת השרון – שירות מקצועי ואמין

שמי גל הולינדר, מומחה להערכת ורכישת חפצי יודאיקה, אומנות ואספנות. אם יש ברשותכם חנוכיות או מזוזות בעלות ערך היסטורי או אומנותי, אשמח לתת לכם הערכה מדויקת ולרכוש אותן מכם תמורת מחיר הוגן. אני מציע שירות מקצועי, אמין ויעיל לתושבי רמת השרון והסביבה, הכולל הגעה עד פתח הבית ותשלום במזומן במקום.

ידע נרחב וניסיון עשיר בזיהוי והערכת חפצי יודאיקה

כבעל ידע רב בתחום היודאיקה והאומנות היהודית, אני מסוגל לזהות חנוכיות ומזוזות נדירות ובעלות ערך מתקופות שונות. אבחן את החומרים מהם הן עשויות, את סגנון העיצוב והעיטורים הייחודיים, ואקבע את שוויין בהתאם למצבן, נדירותן והביקוש בשוק האספנות. תוכלו לסמוך על הידע והמומחיות שלי כדי לקבל הערכה הוגנת ומקצועית.

רוכש מגוון רחב של פריטי אספנות ויודאיקה נוספים

בנוסף לחנוכיות ומזוזות, אני גם מתמחה ברכישת חפצי יודאיקה ואומנות יהודית אחרים, כגון:
– פמוטים ונרות שבת עתיקים
– כלי כסף מעוטרים לשימוש דתי
– תשמישי קדושה מיוחדים – טליתות, כיפות, רימונים לספרי תורה
– תכשיטים יהודיים עתיקים ונדירים
– ספרי תורה, חומשים ומחזורים עתיקים
– פריטי קרמיקה וזכוכית עם סמלים יהודיים
– עבודות בצלאל ופריטים נדירים מתקופת היישוב הישן
– אוספים שלמים של חפצי יודאיקה

שירות אדיב ויעיל הכולל הערכה ותשלום עד הבית

אני מעניק ללקוחותיי שירות נוח ואיכותי, הכולל הגעה לבית הלקוח ברמת השרון והסביבה, הערכה מקצועית של החנוכיות, המזוזות או הפריטים האחרים שברשותכם, והצעת מחיר הוגן לרכישתם. אם נסכים על העסקה, אשלם לכם מיד במזומן ואקח את הפריטים איתי. כך תיהנו ממכירה קלה, מהירה ונוחה, ללא צורך לצאת מהבית.

מעוניינים למכור חנוכיות או מזוזות עתיקות? צרו קשר כבר עכשיו

אם ברשותכם חנוכיות, מזוזות או פריטי יודאיקה אחרים בעלי ערך שתרצו למכור, אשמח לתת לכם שירות מקצועי ואדיב. פשוט התקשרו אליי לנייד 0544999107 או שלחו לי הודעת וואטסאפ, ונתאם מועד ומיקום להערכת הפריטים. אעשה כל שביכולתי כדי להציע לכם את המחיר הטוב והמשתלם ביותר עבור החפצים שלכם, ולהעניק לכם שירות מעל ומעבר לציפיות. אל תחכו עוד – צרו קשר כבר היום ותתחילו להפוך את הפריטים הישנים שלכם לכסף.

גלו את האוצרות המוחבאים בביתכם והפכו אותם לכסף

אם אתם חושבים שאין לכם דברי ערך בבית, כדאי שתחשבו שוב. פעמים רבות, חפצים ישנים ופריטי אספנות שוכבים בארונות ובמרתפים מבלי שנהיה מודעים לערכם האמיתי. חנוכיות ופמוטים עתיקים, כלי כסף מעוטרים, תכשיטים וינטג' מיוחדים, תמונות ישנות וניירת היסטורית, פסלונים מברונזה או שנהב, אוספי פורצלן ייחודיים, שעוני קיר אומנותיים, ציורים מקוריים, עבודות בצלאל נדירות, חפצי יודאיקה עתיקים, מסמכים היסטוריים וחפצים מזהב טהור – כל אלו יכולים להפוך למקור הכנסה משמעותי.

כמו כן, כמומחה בתחום, אני גם מחפש תמיד יינות ומשקאות יוקרתיים משובחים, צעצועים ישנים ונדירים מתקופות עברו, אוספים מרשימים של בולים, שטרות ומטבעות עתיקים, אלבומי קלפים נדירים, פריטי קרמיקה מעוצבים וחפצי זכוכית צבעונית מיוחדים. אם יש לכם פריטים כאלו שתרצו למכור, אשמח לעזור לכם להפוך אותם לכסף.

אם ברצונכם לדעת כמה שווים החפצים המיוחדים שלכם ולהרוויח מהם, אל תהססו ליצור איתי קשר עוד היום בטלפון 0544999107 או בהודעת וואטסאפ. אגיע עד אליכם ברמת השרון והאזור כולו, אעריך את הפריטים שתרצו למכור, ואתן לכם הצעת מחיר מצוינת במקום. בעזרת השירות המהיר, האמין והאדיב שאני מעניק, תוכלו לממש את הפוטנציאל הטמון באוצרות שצברתם, בקלות ובמהירות.

* המידע המוצג באתר אינו מהווה תחליף לייעוץ רפואי, לייעוץ רפואי יש לפנות לרופא מוסמך

0544999107
מהסטיגמה למודעות: תפקיד התקשורת בהעלאת המודעות הציבורית ובמיגור דעות קדומות כלפי אגירה כפייתית

פינוי דירה בבאר שבע

פינוי דירה יכול להיות תהליך מורכב ומתיש, במיוחד כשמדובר בדירה ישנה או מוזנחת הדורשת טיפול מקיף. לעתים, הצטברות של שנים רבות של חפצים, ריהוט ישן ופסולת יכולה להפוך את המשימה למאתגרת במיוחד.

קראו עוד »

אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו