פינוי תכולת דירה בגבעתיים

שי פינוי תכולת דירה בגבעתיים

פינוי תכולת דירה בגבעתיים – בגבעתיים, כמו בערים מרכזיות אחרות בארץ, ישנן דירות רבות העומדות ריקות ומוזנחות. המיקום האטרקטיבי של העיר גבעתיים, בלב גוש דן, בצמוד למרכז הכלכלי והתרבותי הגדול בארץ, בעל נגישות גבוהה ביותר לכל עורקי התחבורה המרכזיים כמו נתיבי איילון ורכבת ישראל, גורם לכך שכמעט כל דירה שנשארת ריקה בגבעתיים נחטפת מיד, ושוק הנדל"ן משגשג, והמחירים עולים ועולים. אך גם אם קניתם או ירשתם דירה בגבעתיים, ייתכן ובשל הזמן הרב שבו הדירה לא היתה מאוכלסת, היא הפכה למעין מחסן, או גרוע מכך, פח אשפה, שבו אוחסנו מספר גדול של ארגזים, רהיטים וחפצים אחרים, ישנים, בלויים ובעיקר בלתי שימושיים. כמובן שבמקרים בהם התכולה של הדירה מסתכמת בחפץ או שניים שנשארו שם עם השנים אין זה נורא, ותוכלו לפנות את הדירה בעצמכם. אך ישנם מקרים חריגים, בהם הדירה מלאה עד אפס מקום בחפצים שנאגרו בה, כאשר חלק מן החפצים, נוסף על היותם בלתי-שימושיים אף מהווים מטרד וסכנה לבריאות.

מקרים קיצוניים של דירה ש"עולה על גדותיה"

ישנם גם מקרים כאלה, אנו בעלי ניסיון רב וכבר ראינו את כל סוגי הדירות ואת כל סוגי התכולות השונות והמשונות שהצטברו בה. ישנן דירות אשר יש בהן כל כך הרבה חפצים עד שלא ניתן לראות כלל את הרצפה. ישנן דירות בהן הספות קרועות ותכולתן מפוזרות ברחבי הבית. ישנן דירות אשר לכלוך מטריד ומסוכן לבריאות הצטבר במטבח שלהן. וישנן עוד המון דוגמאות נוספות. אנחנו התנסינו בכל דבר אפשרי, בפינוי חפצים ותכולה מכל דירה אפשרית, החל מדירות שהפכו למחסן ולבתי חרושת קטנים, ועד לדירות של אנשים הסובלים מאגרנות כפייתית (ואינם זורקים או משליכים דבר, שום דבר, מהבית). משום כך אנו בוודאות יכולים לעזור לכם בכל מצב שבו תהיה הדירה שלכם. התקשרו אלינו לקביעת פגישת ייעוץ, במהלכה תספרו לנו על הדירה שלכם ועל סוג התכולה וכמות החפצים אותם אתם רוצים שנפנה בשבילכם. תנו לניסיון הרב שלנו לעזור לכם, ולייעץ לכם בדיוק כיצד הכי כדאי לכם לפנות את הדירה שלכם, כמה בעלי מקצוע נצטרך לכך, וכמה זמן יידרש לכך.

פינוי דירה – הכל מסתכם בסופו של דבר בניסיון

האם גם אתם מצאתם את עצמכם במצב שבו יש ברשותכם דירה או נכס אחר, למשל מחסן או מקלט, מלא בחפצים מיותרים אותם אתם רוצים לפנות? האם גם אתם לא מסוגלים לבצע את הפינוי לבד? רק הגיוני ומתבקש שתפנו אלינו לעזרה. זהו את העולם שלנו – העולם של מפני הדירות המקצועיים. נספר לכם על עצמנו ועל עבודתנו, כדי להדגים לכם את טווח האפשרויות שאנו מציעים לכם, בשביל שתדעו בדיוק כיצד אנחנו מתכוונים לפנות את הדירה שלכם. תנו לנו לקחת את האחריות ואת העבודה הקשה על עצמנו. יש לזכור שפינוי דירה, במקרים מסוימים, עלול להיות חוויה לא נעימה בכלל, וייתכן ותרצו לחסוך מעצמכם אותה.

הרבה יותר מפינוי דירה בלבד

כמובן שהצוות המקצועי והמנוסה שלנו איננו מפנה דירות רגילות ורהיטים רגילים בלבד. אנו מתמחים בכל סוגי הפינויים – נוכל לפנות בשבילכם כמובן דירות, מחסנים ומקלטים, ואת הרהיטים הנמצאים בהם, כולל ארונות קיר וריהוט כבד אחר. בנוסף אנו מפנים גם גינות וחצרות, מבצעים פינוי מגג הבית ומהמרפסות, מפנים תכולה של דירה לאחר שריפה או הצפה משטפון, ועוסקים בחיטוי של דירה, על מנת שיהיה אפשר להיכנס ולגור בה בבטחה וללא חשש. צרו עימנו קשר עוד היום וקבעו פגישה, לא תתאכזבו.




אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו