פינוי תכולת בית באזור

שי שירותי פינוי תכולת בית באזור

אם אתם זקוקים לשירות של פינוי תכולת בית באזור, אנחנו חברה שיכולה לתת לכם שירות מושלם למטרה זו.. אנו מטפלים בדירות מלוכלכות, דירות עמוסות ציוד שיש בהם חפצים רבים, לכלוך אשפה רהיטים כבדים ישנים שצריך לפנות, מכשירים חשמליים כבדים.אנו רוצים לעשות שינוי בדירה שלכם. להפוך את הדירה שלכם לדירה חדשה, מפונה, עם מראה חדש שתוכלו ליהנות מהדירה שלכם ולעשות בה שימוש לשכירות או למכירה. אנחנו מציעים לכם שירות מגוון מסוגים שונים.

אפשרויות פינוי שונות

יש לנו אפשרות לפנות באופן גורף את כל הציוד שיש בדירה, את כל החפצים, את כל הדברים שיש כרגע בדירה. אבל אנחנו גם עושים מיון של החפצים. אם יש לכם צורך בכך. נמיין את החפצים כך שתוכלו חלק מהחפצים לתרום, חלק מהחפצים לשמור אתכם, חלק מהחפצים לזרוק לאשפה.

זריקת האשפה למקומות מוסדרים

 כאשר אנחנו זורקים את כל האשפה, אנחנו לא זורקים את החפצים המיותרים לפחים ליד הבית, אלא לוקחים אותה לאתר זריקת אשפה מסודר, וזה חוסך לכם חיכוכים עם השכנים, ואפילו חס וחלילה דוח מהעירייה על זריקת זבל מיותרת.

תרומה של חלק מהחפצים

אם אתם מעוניינים לתרום חלק מהחפצים, אתם לא צריכים לעשות כל מאמץ כדי לעשות זאת. אתם רק צריכים להגיד לנו איזה ציוד אתם רוצים לתרום, ואנחנו נדאג להעביר אותו למקומות שאתם בוחרים. חשוב לנו גם לתרום חלק מהציוד כחלק מהשירות. כמובן כשהמדובר בציוד שאתם לא זקוקים לו. כך פינוי הדירה שלכם גם משרת מטרה טובה, של תרומה לחברה ועזרה לנזקקים.

עובדים מקצועיים

אתם יכולים לסמוך על העובדים שלנו. עובדים שאינם זמניים, עובדים ותיקים שהוכיחו את עצמם בפרויקטים רבים. אנו מבררים עם לקוחות כדי לדעת איזה עובד נותן שירות טוב, עושה את העבודה מהר זריז יעיל. חשוב לנו להחזיק עובדים ותיקים וטובים, שהוכיחו את עצמם לאורך זמן. אתם מוזמנים לפנות אלינו במספר הטלפון וליצור קשר חינם כדי לקבל יעוץ ראשוני, ולראות אם השירות שאנחנו מציעים מתאים לכם, יכול לסייע לכם לפנות את הדירה שאתם רוצים לפנות.

 

אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו