פינוי משרדים – שירות לעסקים

הצלחה עסקית מתחילה בסביבת עבודה נעימה ומטופחת, בואו להכיר את הדרך לשם!

פינוי משרדים הוא שירות מקצועי נוסף המוצע לכם על ידי שי פינוי דירה, צוות הפינוי המוביל של ישראל כבר למעלה מ-30 שנה. שירות זה מיועד לבעלי משרדים המעוניינים לחדש את סביבת המשרד ועל הדרך להיפטר מתכולה מיותרת המצויה בשטח המשרד.

מה כולל השירות?

במסגרת השירות, תוכלו להסתייע במגוון רחב של פעולות שכל מטרתן לאפשר לבעלי המשרד, ליהנות מסביבת עבודה משרדית מרווחת ונעימה יותר, כאשר בין הפעולות המרכזיות המיושמות במסגרת השירות תוכלו למצוא:

  • פירוק מערכות ריהוט משרדי המיועד לפינוי
  • פינוי יסודי של כל התכולה המיותרת משטח המשרד
  • ניקוי כללי ויסודי של סביבת המשרד
  • תיקוני בלאי קלים בסביבת המשרד

בנוסף, תוכלו ליהנות משירותים נלווים נוספים אותם ניתן להתאים למצבו התחזוקתי של המשרד בסיום מלאכת הפינוי, וביניהם, שירותי הדברה, שירותי פוליש, שירותי אריזה של ציוד משרדי לקראת מעבר וכדומה.

האזינו להמלצה של עוד לקוחה מרוצה של שי פינוי דירה

למי מיועד השירות?

פינוי משרדים הוא שירות המיועד לבעלי משרדים בכל סדר גודל ובכל רחבי הארץ, כאשר תהליך הפינוי ניתן להתאמה מלאה לכל אחד מהמקרים הבאים:

  • לקראת תהליכי מכירה ו/או השכרה של המשרד
  • לקראת תהליכי שיפוץ ו/או הרחבה של המשרד
  • לאחר תהליכי בנייה או שיפוץ יסודי של סביבת המשרד (כולל פינוי פסולת בנייה)

ומקרים נוספים במסגרתם תהיו מעוניינים לחדש, לרענן או לשדרג את סביבת העבודה המשרדית.

דגשים מקצועיים לפינוי משרדים

תהליך פינוי משרדים אומנם יכול להיות מיושם תוך כדי העבודה השוטפת בסביבת המשרד, וזאת מבלי להפריע לעובדי/ות המשרד, אך יחד עם זאת, מומלץ ליישם את תהליכי הפינוי בשעות אחר הצהריים ו/או בימים בהם המשרד סגור לפעילות תעסוקתית.

אנחנו בשי פינוי דירה, נתאם יחד איתכם את המועד הנוח ביותר לתהליך הפינוי, ונעשה כל שביכולתנו, על מנת לייעל את תהליך הפינוי ולסיים אותו בפרק זמן קצר ככל האפשר, וכל זאת מבלי "לעגל פינות" ומבלי לוותר על הרמה המקצועית הגבוהה המאפיינת את העשייה שלנו בענף הפינוי.

חשוב לנו שתדעו: על מנת להשלים את תהליך פינוי  המשרד על הצד היעיל והבטיחותי ביותר, אנחנו ב-שי פינוי דירה, עשים שימוש באמצעי פינוי מתקדמים הכוללים את כל מערכות הציוד הנחוצות לצורך כך, וכל זאת תוך נקיטת אמצעי בטיחות למניעת פגיעה בציוד ותשתיות הנחוצים למשרד.

פינוי פסולת אלקטרונית ממשרדים

כחלק מתהליך פינוי משרדים, אנחנו מתמחים גם בפינוי של כל סוגי הפסולת האלקטרונית, לרבות, מערכות מחשוב ישנות, ציוד אלקטרוני תקול וכדומה. את פריטי הפסולת האלקטרונית אנו דואגים להעביר לאתרי פסולת ומחזור המיועדים לצורך כך, ואנו עושים זאת באמצעות משאיות ורכבי פינוי העומדים לרשותנו.

אם גם אתם נדרשים לתהליך פינוי משרדים מכל סיבה שהיא בזמן הקרוב, זה הזמן ליצור איתנו קשר כאן  ולהבטיח לעצמכם תהליך פינוי מקצועי, יעיל ובטיחותי.

 

אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו